hadden we nog een plekje over in bff of is 5 de maxquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef Catkiller het volgende:
@:Hans waarom zeg je dat alleen jij en CK fan zijn van noel, ik ben de #1 fan
Bedoel je niet bolle Heinquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef HPLC het volgende:
@:fer_de_lance Ik kan nog niet dm'en, maar die magere Hein zegt dat je je eens moet gedragen naar je leeftijd
Als jij #1 fan bent zit je al in zijn DM neem ik aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Kicken we @McGrath en @Der_Mann tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
hadden we nog een plekje over in bff of is 5 de max
Die zal gek zijn gegaan na de 7-2 op Liverpoolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kicken we @:McGrath en @:Der_Mann toch
Horen we vast als hij over een half jaar weer inlogt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die zal gek zijn gegaan na de 7-2 op Liverpool
Ik vrees dat ik te veel kaasgrapjes heb gemaaktquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Horen we vast als hij over een half jaar weer inlogt.
Ik las graaskapjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik te veel kaasgrapjes heb gemaakt
stuur een mail naar privacy@fok.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jo, zet maar op anoniem
ik zie inderdaad dat dit account bijna een jaar oud is
@ de rest
Ik hoor graag kaasgrapjes. Wat heb je voor me?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik te veel kaasgrapjes heb gemaakt
Het is geel en het stinkt en het is geen @Zosk, ra ra wat is het?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:31 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik hoor graag kaasgrapjes. Wat heb je voor me?
Mijn teennagels.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is geel en het stinkt en het is geen @:zosk, ra ra wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |