Aids?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet goedhoop dat mn test snel bekend is.
Succes puffjequote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar hoef je niet mee thuis te werken!
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Help m dan. Wat is er loos met dat ding?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ik
kruidnagelolie is HET euthanasiemiddel voor vissen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ik
Gooi in de vriezer in water en daarna gwn hoofd plat drukken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben je lauw ofzo broerquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:23 schreef Azula het volgende:
[..]
Gooi in de vriezer in water en daarna gwn hoofd plat drukken.
Hij ligt gewoon lekker te slapen johquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
We zijn sterker dan ooit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
@:Flippiee kijk het afwijzen van @:hplc heeft @:ierseginger alleen maar sterker gemaakt.
Kijken wat het gaat geven, omgaan met @:Catkiller en @:instortendester kan niet veel goeds beloven.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey
Ik denk dat ik met mijn nieuwe accout een hetero-act ga opvoeren
Ik kom er vaak genoeg hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat we elkaar in Utrecht weer mislopen
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogifquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we iets leuker met elkaar om zouden gaan.
Ja dat is waar. Zullen we opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogif
HEY HANSIE MIJN ENIGE EN TEVENS ALLER ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogif
Is goed, even Danny mailen dat ik toch weer op anoniem gaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Zullen we opnieuw beginnen?
Wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is goed, even Danny mailen dat ik toch weer op anoniem ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |