Kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want omdat iemand de hele dag ergens post betekent dat natuurlijk dat 'ie verder geen flikker uitvoert. Neem nog een snuif anders.
Alles goed verder?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als er weer iemand is hier die zwaarder is dan @:debraad
Oktober is zo om hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij zou hier toch niet meer komen deze maand?
Wat? Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja een hele giftige maand vol met aanrandingen en gestalk gebolk
echt hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:24 schreef Chia het volgende:
Er zitten hier ook wel wat rotte appels tussen of i.i.g users die je soms echt wel het bloed onder je nagels krijgen met hun posts/postgedrag. Maar over het algemeen is iedereen hier wel aardig naar elkaar en als er een keer onaardig gedaan word is dat meestal met een lollige ondertoon, beetje plagend.
ONZ is vooral gebaseerd op elkaar afzeiken en trollen, en VBL zitten in mijn ogen veel kinderachtige users hihi plas poep seks
Dit is een prima groep.
ik ook niet helaas, ik zou ook nooit meer op forums gaan zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:29 schreef Solotovski het volgende:
Braddie kan zich ook echt niet aan zn woord houden he
Zo zonde van je energie, haten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:40 schreef Chia het volgende:
Die giftige club in ONZ waar iedereen elkaar haat.
Hier hoef je geen tr's te plaatsen hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:24 schreef Chia het volgende:
Er zitten hier ook wel wat rotte appels tussen of i.i.g users die je soms echt wel het bloed onder je nagels krijgen met hun posts/postgedrag. Maar over het algemeen is iedereen hier wel aardig naar elkaar en als er een keer onaardig gedaan word is dat meestal met een lollige ondertoon, beetje plagend.
ONZ is vooral gebaseerd op elkaar afzeiken en trollen, en VBL zitten in mijn ogen veel kinderachtige users hihi plas poep seks
Dit is een prima groep.
Ja hier heb ik precies niks aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Die giftige club in ONZ waar iedereen elkaar haat.
Nauwelijks, alle evenementen zijn afgelast en dat zal nog wel even zo blijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je nog veel met lego bezig?
Jawel, als hier ONZers komen doe ik dat even als waarschuwing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hier hoef je geen tr's te plaatsen he
Kan je thuis toch nog wel enorme bouwwerken maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nauwelijks, alle evenementen zijn afgelast en dat zal nog wel even zo blijven.
En dan om de dag de boel afstoffen zeker, geen zin inquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan je thuis toch nog wel enorme bouwwerken maken.
Pics?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:50 schreef Chia het volgende:
Ik maak elke dag enorme bouwwerken in de porseleinen pot. HAHAHA!
haha LittleBrownies zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:50 schreef Chia het volgende:
Ik maak elke dag enorme bouwwerken in de porseleinen pot. HAHAHA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |