abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195367106

Sterkheidsbaas van alles.
pi_195367273
Wow, beste topic kill dit.
pi_195367314
Hoe lang kan je room normaal gesproken bewaren dan? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 1 oktober 2020 @ 16:28:05 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195367318
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:25 schreef Lonaa het volgende:
De rest hangt nog in de vorige denk ik _O-
heb ik wel vaak. dat je denkt: waarom post niemand meer?
pi_195367340
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:27 schreef Barreltje het volgende:
Een paar weken zeker. Tot het funky smaakt.
Spoilers!
pi_195367342
quote:
Totdat klontjes.
pi_195367416
Oh dan staat het goed in de koelkast.. :+

Welke stoofpot ga je maken loon?

Ik eet als avondmaal een broodje rookvlees.. en dropjes en een plakje cake :+

En over 3 maanden moet ik in mn trouwjurk passen /faal
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195367433
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:32 schreef Barreltje het volgende:
Oh dan staat het goed in de koelkast.. :+

Welke stoofpot ga je maken loon?

Ik eet als avondmaal een broodje rookvlees.. en dropjes en een plakje cake :+

En over 3 maanden moet ik in mn trouwjurk passen /faal
https://www.culy.nl/recepten/stoofpotje-van-buikspek/

*O*
pi_195367525
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik was nog op pagina 3 bij het vorige topic, normaal sluit ie als het pagina 7 wordt....
(Geen page refresh gedaan tussendoor...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 oktober 2020 @ 16:37:14 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195367535
quote:
Tot het spontaan meer begint te worden..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 oktober 2020 @ 16:39:51 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195367582
*O* *O* laatste confcall van vandaag klaar *O* *O*
pi_195367586
Wow, ik zie net een appartement in ons blok te koop staan (iets andere indeling boven, geen open keuken en iets kleiner) voor 425 :o Volgens mij moeten we die van ons maar eens laten taxeren :')
pi_195367695
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Tarzan is de enige die je moet kennen toch?

Als ik ver van vriendje zou wonen langere tijd zou ik op zijn minst voor de lol een clone a willy willen :D
Een aantal jaar geleden zijn wij eens in de winter naar Noorwegen geweest. In november, en mijn verjaardag is half november en viel dan in de vakantie. Huisje gehuurd enzo. Met de auto erheen. Tussenstop in Göteborg, op een botel, dus ergens in een havengebied. Nou, dat bleek best onguur gebied; volgende ochtend bleek auto opengebroken en deel bagage gestolen. Achteraf bleek bij de review van het botel dat ook veel genoemd te worden, sindsdien lees ik reviews vooraf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 1 oktober 2020 @ 16:49:03 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195367737
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Een aantal jaar geleden zijn wij eens in de winter naar Noorwegen geweest. In november, en mijn verjaardag is half november en viel dan in de vakantie. Huisje gehuurd enzo. Met de auto erheen. Tussenstop in Göteborg, op een botel, dus ergens in een havengebied. Nou, dat bleek best onguur gebied; volgende ochtend bleek auto opengebroken en deel bagage gestolen. Achteraf bleek bij de review van het botel dat ook veel genoemd te worden, sindsdien lees ik reviews vooraf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat daar in de buurt van de bananenterminal?
pi_195367747
quote:

[..]

SPOILER
Ik dacht al...'waar gaat dit heen...?" :D
  donderdag 1 oktober 2020 @ 16:50:54 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195367775
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik dacht al...'waar gaat dit heen...?" :D
Haha ja ik dacht al wanneer komt het? :D
pi_195367816
quote:

[..]

SPOILER
Kut van het bestolen zijn, maar ik had de kop van de inbreker wel willen zien. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 1 oktober 2020 @ 16:53:49 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195367829
quote:

[..]

SPOILER
Oh en: heb je die clone a willy ooit nog gekregen? :D
pi_195367887
Sigme :D
pi_195367944
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kut van het bestolen zijn, maar ik had de kop van de inbreker wel willen zien. :')
Oh ik ook! De rest van z'n buit bestond uit een set sneeuwkettingen voor een C1/Aygo. Ook dat was een soort van verrassingspakket voor hem; zat in een zwaar (sneeuwkettingen wegen best wat) zwart laptopkofferachtig ding.
En een paar hele goede regenlaarzen en wat handschoenen, daar heeft hij misschien nog iets aan gehad.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh en: heb je die clone a willy ooit nog gekregen? :D
Nope. Dankzij die junk behelp ik me nog steeds met mijn lief in levende lijve :9
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195367962
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ik ook! De rest van z'n buit bestond uit een set sneeuwkettingen voor een C1/Aygo. Ook dat was een soort van verrassingspakket voor hem; zat in een zwaar (sneeuwkettingen wegen best wat) zwart laptopkofferachtig ding.
En een paar hele goede regenlaarzen en wat handschoenen, daar heeft hij misschien nog iets aan gehad.
[..]

Nope. Dankzij die junk behelp ik me nog steeds met mijn lief in levende lijve :9
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195367985
Anyway, goed nieuws voor alle soyamelkdrinkers; waarschijnlijk wordt het aanbod groter/goedkoper.

quote:
De Europese Unie staat de import toe van een nieuwe generatie genetisch gemodificeerde soja uit de Verenigde Staten. Deze soja van Bayer is zo gemodificeerd dat het een cocktail van de herbiciden dicamba, glufosinaat-ammonium en glyfosaat kan verdragen. De twee eerstgenoemde middelen zijn echter niet toegestaan in Europa.

De toelating is tien jaar geldig en heeft betrekking op het product als ingrediënt en als voeding voor mens en dier. Dat betekent dat soja op de markt komt die is geteeld op een manier en met middelen die in Europa niet zijn toegestaan.
www.nieuweoogst.nl/nieuws(...)neratie-gmo-soja-toe
pi_195368104
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:02 schreef sigme het volgende:
Anyway, goed nieuws voor alle soyamelkdrinkers; waarschijnlijk wordt het aanbod groter/goedkoper.
[..]

Hm, gewoon een nieuw 'soort'' dus. GMO soja wordt al in de EU geïmporteerd, want bijna alle soja in de USA is GMO. En dat mag al geïmporteerd en verwerkt worden in voedsel.

Ik vraag me alleen af of fabrikanten zoals Alpro dat nu opeens wel zouden gaan gebruiken. Ze hebben het juist als claim dat hun soja duurzaam is e.d. (Geen boskap ervoor, grotendeels uit de EU zelf ook)
pi_195368310
Nog 40 minuten online les. Ik kan m'n kop er nauwelijks bijhouden :')
(Maar prof vertelt ook wel.....uitgebreid.....zullen we maar zeggen. Wel duidelijk, maar tikkie veel herhaling)
pi_195368478
quote:

[..]

SPOILER
:D _O-
  donderdag 1 oktober 2020 @ 17:32:20 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195368485
quote:

[..]

SPOILER
_O-

Extra props voor en intro _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 1 oktober 2020 @ 17:33:46 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195368501
quote:
[..]

Klinkt fantastisch
pi_195368525
Maar zo te lezen niemand fan van steriliseren als vrouw :+

Iets anders...wat een impact heeft een cold case zaak op familie zeg..
SPOILER
  donderdag 1 oktober 2020 @ 17:37:03 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195368557
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:35 schreef Blues het volgende:
Maar zo te lezen niemand fan van steriliseren als vrouw :+

Iets anders...wat een impact heeft een cold case zaak op familie zeg..
SPOILER
Knip bij den vent(s) zou ik nog eerder overwegen eigenlijk

Spiraal is laagdrempelig, veilig, chill en goedkoop
pi_195368581
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja maar waarom die man (dat hoor ik altijd)? Als jij als vrouw toch geen kinderen (meer) wilt.
/van stokpaardje afgaat :P
  donderdag 1 oktober 2020 @ 17:40:22 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195368619
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Een knip kan je ook eenvoudig PIN-nen tegenwoordig.
pi_195368876
Sigme :D

Ik gebruik geen anticonceptie *O*

In ruil daarvoor moet ik wel vanaf nu zo'n gezellig plastic scherm op mijn hoofd als ik aan het werk ben :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195368885
@sigme _O- goeie spoiler.

Van twitter geplukt: over mondkapjes:
Hier wat gratis reclameadvies voor supermarkten:

'Wees geen dumbo, draag je kapje in de Jumbo'

'Zet je kapje Co-op!'

'Met je kappie naar de Appie'

'Zorg dat je in de Hoogvliet je mond en neus niet ziet'
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 17:53:30 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195368897
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarbij een uroloog beduidend goedkoper schijnt te zijn als een chirurg
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_195368965
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Op vrijdagmiddag werden dan 10 mannen gepland.
Vaak vertelden mannen aan elkaar / collega’s dat het reuze meevalt.
Dan was er een middag met 6 van de 10 die buschauffeurs waren. 🤪
pi_195369018
De kantoordag zit erop. Dat moeten we nog eens doen :P Over een jaar of zo.....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195369063
twitter

Meligheid troef. Hier staan er nog meer.

Overleefd P.! w/ en ging het goed?
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 18:02:09 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195369096
quote:
[..]

Dicamba is ook in de VS niet toegestaan.

Ik heb nog een drupje Banvel-M staan, een mix van MCPA en dicamba :@
  donderdag 1 oktober 2020 @ 18:05:49 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195369187
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Fysiek minder ingrijpend vooral, is mijn overweging dan

Plus waarom moet een vrouw dit altijd maar zelf regelen. Die mannen mogen ook eens wat doen
  donderdag 1 oktober 2020 @ 18:06:24 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195369197
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

PIN-nen?
pi_195369251
Ik vind een operatie voor mezelf en vriend allebei nog wel erg definitief. Wie weet hoe ik er over 5 jaar in sta. Of vriend.

Neig nog steeds sterk naar een spiraaltje, maar geen idee of de HA's dat nu in deze tijd ook nog doen? Ik kreeg nu wel weer een uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek, dat was geloof ik ook wat uitgesteld. Maar echt bittere noodzaak is een spiraal niet....
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 18:12:42 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195369306
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Fysiek minder ingrijpend vooral, is mijn overweging dan

Plus waarom moet een vrouw dit altijd maar zelf regelen. Die mannen mogen ook eens wat doen
Ik dacht dat het om sterilisatie van de man ging?
pi_195369516
Mijn huisarts schreef een verwijsbriefje voor de gynaecoloog waarin stond:
"zij persisteerd in haar wens"
Hmpf.

De gyn had er niet zo'n zin an (wie wil steriliseren op jouw leeftijd heeft gewoon een slechte relatie, zei hij). Maar hij had ook cijfers over de kans op zwangerschap na sterilisatie. Toen ben ik maar aan de pil gebleven (of naar een spiraaltje gegaan, ik weet het niet meer zo precies).
  donderdag 1 oktober 2020 @ 18:30:02 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195369660
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind een operatie voor mezelf en vriend allebei nog wel erg definitief. Wie weet hoe ik er over 5 jaar in sta. Of vriend.

Neig nog steeds sterk naar een spiraaltje, maar geen idee of de HA's dat nu in deze tijd ook nog doen? Ik kreeg nu wel weer een uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek, dat was geloof ik ook wat uitgesteld. Maar echt bittere noodzaak is een spiraal niet....
Spiraaltjes plaatsen gaat doorgaans gewoon door

Je zit nogal aan een andere kant dan waar de besmettingshaard zich bevindt hij de verrichtingen doen :P

Je kunt trouwens ook bij veel verloskundigen laten plaatsen. Ook als je geen kind hebt :P
pi_195369665
Goed verhaal sigme, van die junk :D
  donderdag 1 oktober 2020 @ 18:31:05 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195369679
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik dacht dat het om sterilisatie van de man ging?
Oh, dat las ik er niet in

Multiinterpretabel wel
pi_195369750
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Spiraaltjes plaatsen gaat doorgaans gewoon door

Je zit nogal aan een andere kant dan waar de besmettingshaard zich bevindt hij de verrichtingen doen :P

Je kunt trouwens ook bij veel verloskundigen laten plaatsen. Ook als je geen kind hebt :P
Dat gaat niet via je slokdarm nee? :D

Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze vragen (vroegen) om zo min mogelijk naar de praktijk te komen. Maar ja, anderzijds...COVID blijft nog wel even, en de tandarts stuurde ook weer gewoon uitnodigingen voor periodieke controles...

Ik zal wel eens informeren. :) Moet er toch eens van komen.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 18:33:46 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195369754
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:23 schreef sigme het volgende:
Mijn huisarts schreef een verwijsbriefje voor de gynaecoloog waarin stond:
"zij persisteerd in haar wens"
Hmpf.

De gyn had er niet zo'n zin an (wie wil steriliseren op jouw leeftijd heeft gewoon een slechte relatie, zei hij). Maar hij had ook cijfers over de kans op zwangerschap na sterilisatie. Toen ben ik maar aan de pil gebleven (of naar een spiraaltje gegaan, ik weet het niet meer zo precies).
Op de spelfout na is dat toch geen gekke zin?

Ik heb meerdere gynaecologen gehoord over het aantal spijtoptanten, die het ongedaan gemaakt willen hebben.
Ik snap de terughoudendheid wel.

Aan de andere kant, als je geen kinderen wilt en er zeker van bent. Prima als je die ingreep wilt laten doen, kinderen zijn geen must ofzo voor iedereen.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 18:36:22 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195369801
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat gaat niet via je slokdarm nee? :D

Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze vragen (vroegen) om zo min mogelijk naar de praktijk te komen. Maar ja, anderzijds...COVID blijft nog wel even, en de tandarts stuurde ook weer gewoon uitnodigingen voor periodieke controles...

Ik zal wel eens informeren. :) Moet er toch eens van komen.
Gewone zorg moet gewoon lekker zoveel mogelijk doorgaan

Hopelijk gaat digitalisering eens goed doorzetten

Als ik huisarts moet bellen voor een herhaalrecept, bloedonderzoek voorafgaand, formulier daarvoor ophalen, bellen voor uitslag, dan weer bellen voor medicatieaanpassing, pffff
Dat kan allemaal prima in een workflow volledig digitaal zonder telefoontjes, langskomen etc.

Wat lichamelijk nodig is, dat laten plaatsvinden in de praktijk, verder zoveel mogelijk digitaal, liefst consulten ook zoveel mogelijk via videobellen, hoppa.
pi_195369832
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Op de spelfout na is dat toch geen gekke zin?

Ik heb meerdere gynaecologen gehoord over het aantal spijtoptanten, die het ongedaan gemaakt willen hebben.
Ik snap de terughoudendheid wel.

Aan de andere kant, als je geen kinderen wilt en er zeker van bent. Prima als je die ingreep wilt laten doen, kinderen zijn geen must ofzo voor iedereen.
Op de spelfout na is er niks mis met die zin, maar het is wel een zaaddodende spelfout hoor.
Ik ben nooit spijtoptant geworden, en het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik dat ergens na m'n 47ste nog ga worden. Zelfs wat betreft de kwaliteit van m'n relatiemateriaal :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')