De rest hangt nog in de vorige denk ikquote:
Een paar weken zeker. Tot het funky smaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:27 schreef Barreltje het volgende:
Hoe lang kan je room normaal gesproken bewaren dan?
Totdat klontjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:27 schreef Barreltje het volgende:
https://www.culy.nl/recepten/stoofpotje-van-buikspek/quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:32 schreef Barreltje het volgende:
Oh dan staat het goed in de koelkast..![]()
Welke stoofpot ga je maken loon?
Ik eet als avondmaal een broodje rookvlees.. en dropjes en een plakje cake![]()
En over 3 maanden moet ik in mn trouwjurk passen /faal
Ik was nog op pagina 3 bij het vorige topic, normaal sluit ie als het pagina 7 wordt....quote:
Tot het spontaan meer begint te worden..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:27 schreef Barreltje het volgende:
Een aantal jaar geleden zijn wij eens in de winter naar Noorwegen geweest. In november, en mijn verjaardag is half november en viel dan in de vakantie. Huisje gehuurd enzo. Met de auto erheen. Tussenstop in Göteborg, op een botel, dus ergens in een havengebied. Nou, dat bleek best onguur gebied; volgende ochtend bleek auto opengebroken en deel bagage gestolen. Achteraf bleek bij de review van het botel dat ook veel genoemd te worden, sindsdien lees ik reviews vooraf.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tarzan is de enige die je moet kennen toch?
Als ik ver van vriendje zou wonen langere tijd zou ik op zijn minst voor de lol een clone a willy willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden zijn wij eens in de winter naar Noorwegen geweest. In november, en mijn verjaardag is half november en viel dan in de vakantie. Huisje gehuurd enzo. Met de auto erheen. Tussenstop in Göteborg, op een botel, dus ergens in een havengebied. Nou, dat bleek best onguur gebied; volgende ochtend bleek auto opengebroken en deel bagage gestolen. Achteraf bleek bij de review van het botel dat ook veel genoemd te worden, sindsdien lees ik reviews vooraf.Was dat daar in de buurt van de bananenterminal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
[..]
Een aantal jaar geleden zijn wij eens in de winter naar Noorwegen geweest. In november, en mijn verjaardag is half november en viel dan in de vakantie. Huisje gehuurd enzo. Met de auto erheen. Tussenstop in Göteborg, op een botel, dus ergens in een havengebied. Nou, dat bleek best onguur gebied; volgende ochtend bleek auto opengebroken en deel bagage gestolen. Achteraf bleek bij de review van het botel dat ook veel genoemd te worden, sindsdien lees ik reviews vooraf.Ik dacht al...'waar gaat dit heen...?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja ik dacht al wanneer komt het?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik dacht al...'waar gaat dit heen...?"
[..]
Een aantal jaar geleden zijn wij eens in de winter naar Noorwegen geweest. In november, en mijn verjaardag is half november en viel dan in de vakantie. Huisje gehuurd enzo. Met de auto erheen. Tussenstop in Göteborg, op een botel, dus ergens in een havengebied. Nou, dat bleek best onguur gebied; volgende ochtend bleek auto opengebroken en deel bagage gestolen. Achteraf bleek bij de review van het botel dat ook veel genoemd te worden, sindsdien lees ik reviews vooraf.Kut van het bestolen zijn, maar ik had de kop van de inbreker wel willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
Een aantal jaar geleden zijn wij eens in de winter naar Noorwegen geweest. In november, en mijn verjaardag is half november en viel dan in de vakantie. Huisje gehuurd enzo. Met de auto erheen. Tussenstop in Göteborg, op een botel, dus ergens in een havengebied. Nou, dat bleek best onguur gebied; volgende ochtend bleek auto opengebroken en deel bagage gestolen. Achteraf bleek bij de review van het botel dat ook veel genoemd te worden, sindsdien lees ik reviews vooraf.Oh en: heb je die clone a willy ooit nog gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik ook! De rest van z'n buit bestond uit een set sneeuwkettingen voor een C1/Aygo. Ook dat was een soort van verrassingspakket voor hem; zat in een zwaar (sneeuwkettingen wegen best wat) zwart laptopkofferachtig ding.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kut van het bestolen zijn, maar ik had de kop van de inbreker wel willen zien.
Nope. Dankzij die junk behelp ik me nog steeds met mijn lief in levende lijvequote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh en: heb je die clone a willy ooit nog gekregen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ik ook! De rest van z'n buit bestond uit een set sneeuwkettingen voor een C1/Aygo. Ook dat was een soort van verrassingspakket voor hem; zat in een zwaar (sneeuwkettingen wegen best wat) zwart laptopkofferachtig ding.
En een paar hele goede regenlaarzen en wat handschoenen, daar heeft hij misschien nog iets aan gehad.
[..]
Nope. Dankzij die junk behelp ik me nog steeds met mijn lief in levende lijve
quote:De Europese Unie staat de import toe van een nieuwe generatie genetisch gemodificeerde soja uit de Verenigde Staten. Deze soja van Bayer is zo gemodificeerd dat het een cocktail van de herbiciden dicamba, glufosinaat-ammonium en glyfosaat kan verdragen. De twee eerstgenoemde middelen zijn echter niet toegestaan in Europa.
De toelating is tien jaar geldig en heeft betrekking op het product als ingrediënt en als voeding voor mens en dier. Dat betekent dat soja op de markt komt die is geteeld op een manier en met middelen die in Europa niet zijn toegestaan.
www.nieuweoogst.nl/nieuws(...)neratie-gmo-soja-toe
Hm, gewoon een nieuw 'soort'' dus. GMO soja wordt al in de EU geīmporteerd, want bijna alle soja in de USA is GMO. En dat mag al geīmporteerd en verwerkt worden in voedsel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:02 schreef sigme het volgende:
Anyway, goed nieuws voor alle soyamelkdrinkers; waarschijnlijk wordt het aanbod groter/goedkoper.
[..]
[..]
Een aantal jaar geleden zijn wij eens in de winter naar Noorwegen geweest. In november, en mijn verjaardag is half november en viel dan in de vakantie. Huisje gehuurd enzo. Met de auto erheen. Tussenstop in Göteborg, op een botel, dus ergens in een havengebied. Nou, dat bleek best onguur gebied; volgende ochtend bleek auto opengebroken en deel bagage gestolen. Achteraf bleek bij de review van het botel dat ook veel genoemd te worden, sindsdien lees ik reviews vooraf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |