quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
helemaal prima. ik ben er waarschijnlijk na het eten toch niet dus als jij dan iedereen bolkt is prima
sms BANAAN naar 3555quote:
Die afweging mag je zelf maken van de overheid, daarbij een beroep doende op je gezonde verstand.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wat als je in randstad gebied zit maar in feite gewoon dorp? Waarom moet ik dat doen? Kom niet in grote steden verder op wat uitzonderingen na.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:45 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga zorgen dat niemand meer een punt haalt.
Jij doet weer mee?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:45 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga zorgen dat niemand meer een punt haalt.
Ik zit ook in een dorp, gewoon dat ding op je waffel en niet zeiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wat als je in randstad gebied zit maar in feite gewoon dorp? Waarom moet ik dat doen? Kom niet in grote steden verder op wat uitzonderingen na.
Hij staat tweedequote:
Oke dan. Levensgevaarlijk dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
De kaliumcyanide in de pitten helpt kanker te voorkomen.
Eet je meer dan 1 klokhuis per dag, kun je ademhalingsproblemen krijgen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen op een gegeven moment ook gaan denken ‘oh, ik ben de enige zonder, beetje voor schut, ik doe er ook een op’.
Ja iedereen zelf de afweging maken ipv regel. Nee top dat gaat echt werken enzo..... tering ze denken niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die afweging mag je zelf maken van de overheid, daarbij een beroep doende op je gezonde verstand.
Nou stel jezelf verkiesbaar zodat je er verandering in kan brengenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:47 schreef kree het volgende:
Ik snap dus de maatregelen allemaal met corona hoor begrijp me niet verkeerd. De manier waarop ze het nu doen ben ik het allemaal totaal niet mee eens. Want als ik zelfs al allerlij dingen kan bedenken wat daarmee fout gaat. Ok dan hebben ze niet goed nagedacht
je had hem gelijk moeten castrerenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:48 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Gisteren liep ik over de markt met een mondkapje op en toen was er een kerel die een schietgebaar naar me maakte. Ik stak mijn tong naar hem uit, zien ze toch niet met een kapje op
hoezo? Ik vind het wel gezellig dat ze er isquote:
De regering wringt zich in allerlei bochten om het niet net als in de rest van de wereld verplicht te maken. Al dat gejammer over dat kapje is zo'n onzin!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:47 schreef kree het volgende:
Ik snap dus de maatregelen allemaal met corona hoor begrijp me niet verkeerd. De manier waarop ze het nu doen ben ik het allemaal totaal niet mee eens. Want als ik zelfs al allerlij dingen kan bedenken wat daarmee fout gaat. Ok dan hebben ze niet goed nagedacht
Nou, ga jij het dan lekker regelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:47 schreef kree het volgende:
Je hebt helaas een groep mensen die niet altijd in staat zijn goed na te denken. Is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja iedereen zelf de afweging maken ipv regel. Nee top dat gaat echt werken enzo..... tering ze denken niet.
Het is mijn ex.quote:
Voor honden sowieso! Nooit een klokhuis aan je hondje geven.quote:
en dan gaat het straks nog verder verkeerd en komt er een tweede lockdown en gaat iedereen weer huilen want waarom is er niet eerder ingegrepen ipv naar zichzelf te kijken of ze zich aan de regels houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
De regering wringt zich in allerlei bochten om het niet net als in de rest van de wereld verplicht te maken. Al dat gejammer over dat kapje is zo'n onzin!
Nou zal het doen uit goodwill maar eens ermee ben ik het totaal nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit ook in een dorp, gewoon dat ding op je waffel en niet zeiken.
Wel oprecht knap dat jullie nog samenwonenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos dat ik wil dat hij opruimt.
Ik ben nog geen 1.60 en die man was heel grootquote:
ik lees net dat je single bent. Neuken?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos dat ik wil dat hij opruimt.
Dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zal het doen uit goodwill maar eens ermee ben ik het totaal niet
kan je er makkelijker bijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 1.60 en die man was heel groot
Kuchen over je cake is niet echt smakelijk.quote:
Maar aan de andere kant zat ik wel gelijk op de goede hoogtequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik lees net dat je single bent. Neuken?
Tja nouja ik zeg en voorspel het. Er is nog goodwill nu van hele bevolking maar die gaat wel heel snel afnemen op deze manier met regels enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou stel jezelf verkiesbaar zodat je er verandering in kan brengen
die zag je van mijlenver aan komen hequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan gaat het straks nog verder verkeerd en komt er een tweede lockdown en gaat iedereen weer huilen want waarom is er niet eerder ingegrepen ipv naar zichzelf te kijken of ze zich aan de regels houden
Ze sloopt je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik lees net dat je single bent. Neuken?
ik word er nu al hard vanquote:
Nou dan gaan we door die idioten onder de Nederlandse bevolking allemaal naar de klote.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Tja nouja ik zeg en voorspel het. Er is nog goodwill nu van hele bevolking maar die gaat wel heel snel afnemen op deze manier met regels enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |