Euh over alles wat ik gelezen heb en gezien is dat nooit bewezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mondkapjes helpen wel degelijk. Door het dragen bescherm je mensen voor een groot deel tegen je uitgeademde aerosol. Dat is de reden dat een chirurg een mondkap draagt al hij of zij iemand opereert.
Beetje harigquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Ja bij de kiwi schijnt de schil wel vol vezels te zitten, maar mij lijkt het niet smakelijk het te eten.
Ja voor iedereen. Zou beter zijn als deze nu. Of gewoon dan helemaal nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je wil een verplichting voor iets waarvan je denkt dat het nutteloos is?
Klopt, maar dan denken velen ook van: "Ik ben toch niet ziek, waarom zou ik anderen tegen mijzelf moeten beschermen?"quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Probleem is ook dat mensen denken dat een mondkapje als doel zou hebben hen te beschermen, terwijl het in feite een schild is wat anderen TEGEN jou beschermt. Maar die logica ontgaat velen.
Omdat het rivm een advies heeft uitgebracht op basis van niet medische mondkapjes en dat daar de werking niet voldoende van bewezen is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:39 schreef kree het volgende:
[..]
Euh over alles wat ik gelezen heb en gezien is dat nooit bewezen.
Nu denk ik ook wel dat het wat kan helpen btw. Dus daarom ben ik er ook niet tegen. Maar waarom de hell doen ze dat dan niet in heel NL?
Ik komquote:
En vervolgens wel lekker in de supermarkt uitgebreid staan te hoesten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan denken velen ook van: "Ik ben toch niet ziek, waarom zou ik anderen tegen mijzelf moeten beschermen?"
man man man.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:40 schreef mazaru het volgende:
Het enige dat ik met schil en al eet is een appel. De schil van een komkommer is gewoon ranzig!
Dus die chirurg draagt dat kapje voor de sier?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:39 schreef kree het volgende:
[..]
Euh over alles wat ik gelezen heb en gezien is dat nooit bewezen.
Nu denk ik ook wel dat het wat kan helpen btw. Dus daarom ben ik er ook niet tegen. Maar waarom de hell doen ze dat dan niet in heel NL?
Over de verse groentequote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En vervolgens wel lekker in de supermarkt uitgebreid staan te hoesten.
over twintig minuten achter het fietsenhok. moeten wel beetje opschieten want moet om half vijf die kleine weer ophalenquote:
Als die kiwi golden hebt ( die gele) die zijn een heel stuk minder harig. Maar dan nog ik moet er niet aan denken.quote:
Ja dat schijnt weer te maken te hebben gehad met dat het volk erg laconiek was over de varkensgriep en allerlei andere virusjes die deze kwant op kwamen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ze zijn een beetje laks geweest met het indammen toen in januari al duidelijk was hoe besmettelijk het was
inderdaad. beetje afwassen en klaar.quote:
Supermarkt was de helft, andere winkels minder.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef mazaru het volgende:
Er lopen nu wel heel veel meer mensen met een mondkapje op in de winkel. Gisteren was het nog maar een enkeling.
Genoeg vitamine binnen in de schilquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Als die kiwi golden hebt ( die gele) die zijn een heel stuk minder harig. Maar dan nog ik moet er niet aan denken.
Precies. Dat wil je eigenlijk bereiken. Dat mensen het uit zichzelf gaan doen en dat op een gegeven moment een meerderheid is en het dan ook weer anderen over de streep trekt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef mazaru het volgende:
Er lopen nu wel heel veel meer mensen met een mondkapje op in de winkel. Gisteren was het nog maar een enkeling.
Nou heb die pagina van ze bekeken over corona he voor mijn regio En dan denk ik dat er zeg maar 100x mensen overlijden als aan corona. Waren er 2 in een maand. ???quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat het rivm een advies heeft uitgebracht op basis van niet medische mondkapjes en dat daar de werking niet voldoende van bewezen is.
ja of gewoon mensen die in china geweest waren al in quarantaine moeten zettenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat schijnt weer te maken te hebben gehad met dat het volk erg laconiek was over de varkensgriep en allerlei andere virusjes die deze kwant op kwamen.
Als de regering toen in paniekmodus was geschoten, was de weerstand tegen de maatregelen waarschijnlijk nog groter geweest.
Misschien hadden ze het anders aan moeten pakken; meer beelden van de taferelen in China laten zien, al die doden enzo. Dan zeggen dat we dit echt MOETEN voorkomen, en dan de maatregelen aankondigen?
quote:
is dat een transformerquote:
Ja idd. Je hebt ook van die mensen die het klokhuis van een appel opeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Genoeg vitamine binnen in de schil
Italie hebben we meer dan genoeg van gezien. China is toch een vervanmijnbedshow.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat schijnt weer te maken te hebben gehad met dat het volk erg laconiek was over de varkensgriep en allerlei andere virusjes die deze kwant op kwamen.
Als de regering toen in paniekmodus was geschoten, was de weerstand tegen de maatregelen waarschijnlijk nog groter geweest.
Misschien hadden ze het anders aan moeten pakken; meer beelden van de taferelen in China laten zien, al die doden enzo. Dan zeggen dat we dit echt MOETEN voorkomen, en dan de maatregelen aankondigen?
DIE BEELDEN ZIJN ALLEMAAL FAKE NEWS VAN DE GEINDOCTRINEERDE, SATANISCHE PEDO REGERING. (Aldus de fb Tokkies)quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
trump voor minister president!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
DIE BEELDEN ZIJN ALLEMAAL FAKE NEWS VAN DE GEINDOCTRINEERDE, SATANISCHE PEDO REGERING. (Aldus de fb Tokkies)
Dat zag ik hier op de dag dat in het nieuws kwam dat er corona in deze stad was; een groep vadsige Tokkies die samen lachend een gangpad zaten te blokkeren en uitgebreid zaten te nep-hoesten en vrolijk "CORONAAAAA!!!" riepen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En vervolgens wel lekker in de supermarkt uitgebreid staan te hoesten.
Amice,quote:
Er zijn ook nog mensen die nog geen mondkapje hebben. Ik denk dat als je over een weekje kijkt er meer mensen met dan zonder kapje rondlopen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Supermarkt was de helft, andere winkels minder.
Ja en wat als je in randstad gebied zit maar in feite gewoon dorp? Waarom moet ik dat doen? Kom niet in grote steden verder op wat uitzonderingen na.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus die chirurg draagt dat kapje voor de sier?![]()
En het is onzinnig om een mondkap te verplichten op plaatsen waar nauwelijks coronagevallen zijn. Dat doe je op de hotspots zoals in de grote steden. Maatwerk.
Ik denk dat mensen op een gegeven moment ook gaan denken ‘oh, ik ben de enige zonder, beetje voor schut, ik doe er ook een op’.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Precies. Dat wil je eigenlijk bereiken. Dat mensen het uit zichzelf gaan doen en dat op een gegeven moment een meerderheid is en het dan ook weer anderen over de streep trekt.
Snap ik ook niet, is toch niet te etenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd. Je hebt ook van die mensen die het klokhuis van een appel opeten.
helemaal prima. ik ben er waarschijnlijk na het eten toch niet dus als jij dan iedereen bolkt is primaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:45 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga zorgen dat niemand meer een punt haalt.
De kaliumcyanide in de pitten helpt kanker te voorkomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd. Je hebt ook van die mensen die het klokhuis van een appel opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |