Toch raar dat hier niet het halve land al dood of ziek is want kan er al een half jaar niet meer omheen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
De vraag is of die mondkapjes überhaupt werken, want Rutte en het RIVM hebben maandenlang er ongelooflijk hard op zitten hameren dat ze niet werken, het wetenschappelijk bewijs voor de werking er van flinterdun is, ze juist averechts werken en mensen zichzelf sneller besmetten als ze die gebruiken en dat het Nederlandse volk veel te debiel is om ze correct te gebruiken.
Ik weet dat het erg veel gevraagd is, maar er wordt natuurlijk ook een beroep gedaan op het gezonde verstand van mensen. Dus gewoon even niet in groepen samenkomen als de 1,5 meter niet gegarandeerd kan worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja of kroegen niet open meer. Ok jongen laten we naar huis gaan waar iig die 1.5m niet geregeld gaat worden. Volgens mij steken ze zich in hun eigen voet nu. Werkt alleen maar tegen. Ik zou het doen hoor kroeg om 22:00 dicht nou ben je er net. Hoppa feestje thuis dan maar.
Met een samuraizwaardquote:
Lekkerste johquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou die schil is toch niet te eten joh
Je houdt er sowieso wat vocht mee tegen. Dat kan niemand ontkennen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
De vraag is of die mondkapjes überhaupt werken, want Rutte en het RIVM hebben maandenlang er ongelooflijk hard op zitten hameren dat ze niet werken, het wetenschappelijk bewijs voor de werking er van flinterdun is, ze juist averechts werken en mensen zichzelf sneller besmetten als ze die gebruiken en dat het Nederlandse volk veel te debiel is om ze correct te gebruiken.
kiwi's moet je niet schillen. Die moet je weggooienquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef Dven het volgende:
Zelfde als mensen die hun kiwi's schillen
jij schilt je komkommer ook zeker en je appelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja maar eerst zeiden ze ook dat je zonder klachten anderen eigenlijk niet kon besmetten, maar daar zijn ze ook op terug gekomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ze zeggen toch ook, ben je snotterige en hoest je blijf thuis..
Ja normaal zou ik het met je eens zijn over weet ik veel wat dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is toch niet het ene uiterste of het andere uiterste. Alle beetjes helpen en als in winkel A iemand loopt te hoesten en je hebt je kapje op en die hoestende persoon ook, dan is dat mooi meegenomen.
Nou nee die dan weer nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij schilt je komkommer ook zeker en je appel
Het is ons anders wel aangepraat het onzin te vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie ook het probleem niet om een kapje op te zetten. In andere landen doen ze het al maanden en die mensen hoor je er helemaal niet over klagen. Echt Nederlands weer om je kont in de kribbe te gooien over zoiets onbenulligs.
Ja goed punt. Je hebt er mensen bij. Kapje alleen over de mond en dan even lekker niezen in de trein. Ik heb het meegemaakt. Gelukkig zat die persoon een flink stuk van me vandaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
ik alleen als er klontjes in zittenquote:
Jij bent vanaf nu mijn vijandquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik alleen als er klontjes in zitten
KOM VECHTEN DAN!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn vijand
De grootste grap vond ik dat er toen het nog in China was, werd gezegd dat het haast niet besmettelijk wasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar eerst zeiden ze ook dat je zonder klachten anderen eigenlijk niet kon besmetten, maar daar zijn ze ook op terug gekomen.
Gesnotter levert wel meer risico op, maar ook gezonde mensen kunnen anderen besmetten.
En nu met dit herfstweer ga je sowieso ook meer verkoudheidjes en griepjes krijgen.
Ja dat is natuurlijk ook de bedoeling, maar ja gebeurt helaas niet altijd. Als iedereen zich netjes aan die maatregelen had gehouden, dan hadden we nu niet zo'n groot probleem.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoestend persoon moet thuis blijven.
Ik alleen als de koe er nog omheen zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik alleen als er klontjes in zitten
En echt gezond zijn ze ook niet, als je er veel van eet. (Behalve bij die kleine jonge aardappeltjes met dunne schil.)quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dat ook nog. Want denk niet dat ze zoveel werken zelf. Maarja is eu en iedereen doet het rutte denkt hier dan ook maar. Maar er is helemaal geen bewijs dat het wel echt veel helpt. Zal wel iets zijn denk als ik erover nadenk. Maar het is totaal echt gewoon geen bewijs. Nu werk ik nog mee maar ze moeten wel een duidelijke regel maken en niet van dringend advies. Mijn dringend advies aan de regering is fuck it maak het ja wel of niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zuig ik gewoon aan de speen die er aan zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik allen als de koe er nog omheen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |