dat kost geld. Kan het beter gewoon in de winkel stelen. Mensen komen toch neit in de buurt als ik aan het hoesten benquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Thuisbezorgd en op de stoep af laten zetten
Nou voor de regels is dat slim. Of het zo gaat werken. Tuurlijk niet. Maargoed moet nog een duur onderzoek over komen voordat ze mij nu met deze al gelijk geven. Want hoe helpt het als je naar twee winkels gaat en in de ene hem op hebt en de volgende niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:25 schreef shiitake het volgende:
Die kerstmondkapjes zijn leuk!![]()
Stop gewoon een kapje in je zak en doe 'm op wanneer het ergens moet of wanneer je dat zelf prettig vindt. Kleine moeite vind ik.
Je krijgt juist meer weerstand als in Schubbekutteveen er anderhalve man en een paardenkop wat snotterig is en ze daar net zulke harde maatregelen krijgen als op de Wallen of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het moet totaal verplicht zijn of totaal niet. En daarmee voorkom je protesten enzo. Want denk er is geen onwil maar nu gaan we ongelijkheid creeren of altans wij niet maar de regering. Ok als je dan uit wil gaan. Heeeej jongens we spreken dorp verder op etc. Die regio maatregel werkt voor geen kut.
Ik zie ook het probleem niet om een kapje op te zetten. In andere landen doen ze het al maanden en die mensen hoor je er helemaal niet over klagen. Echt Nederlands weer om je kont in de kribbe te gooien over zoiets onbenulligs.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:25 schreef shiitake het volgende:
Stop gewoon een kapje in je zak en doe 'm op wanneer het ergens moet of wanneer je dat zelf prettig vindt. Kleine moeite vind ik.
mensen met een slecht geweten worden ziek. dat is een straf van god.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef Dven het volgende:
Sowieso, ziek wordenDaar heb je toch helemaal geen tijd voor joh.
Als hij er een geschilde aardappel in gooit dan komt die al een eindquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Water koken kan @:dud0r nog net maar daar houdt het zo ongeveer wel mee op.
Zo lekker nuchter hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie ook het probleem niet om een kapje op te zetten. In andere landen doen ze het al maanden en die mensen hoor je er helemaal niet over klagen. Echt Nederlands weer om je kont in de kribbe te gooien over zoiets onbenulligs.
Klopt. Net als haast. Daar heb ik eigenlijk ook geen tijd voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef Dven het volgende:
Sowieso, ziek wordenDaar heb je toch helemaal geen tijd voor joh.
welke debiel schilt aardappelen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij er een geschilde aardappel in gooit dan komt die al een eind
Ja denken ze. Ik vind het ontzettend mierenneukerigquote:
Ik heb standaard een pak in de auto liggen. Vooralsnog alleen in Frankrijk en Duitsland nodig gehad, maar ik ga er ook wat in m'n jaszak stoppen voor het geval ik vergeet ze uit de auto te pakken als ik een klote eind verderop moet parkeren van waar ik moet zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:25 schreef shiitake het volgende:
Laat-ie dat niet aanbranden dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Water koken kan @:dud0r nog net maar daar houdt het zo ongeveer wel mee op.
Ja of kroegen niet open meer. Ok jongen laten we naar huis gaan waar iig die 1.5m niet geregeld gaat worden. Volgens mij steken ze zich in hun eigen voet nu. Werkt alleen maar tegen. Ik zou het doen hoor kroeg om 22:00 dicht nou ben je er net. Hoppa feestje thuis dan maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je krijgt juist meer weerstand als in Schubbekutteveen er anderhalve man en een paardenkop wat snotterig is en ze daar net zulke harde maatregelen krijgen als op de Wallen of zo.
Het is toch niet het ene uiterste of het andere uiterste. Alle beetjes helpen en als in winkel A iemand loopt te hoesten en je hebt je kapje op en die hoestende persoon ook, dan is dat mooi meegenomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou voor de regels is dat slim. Of het zo gaat werken. Tuurlijk niet. Maargoed moet nog een duur onderzoek over komen voordat ze mij nu met deze al gelijk geven. Want hoe helpt het als je naar twee winkels gaat en in de ene hem op hebt en de volgende niet?
Ik schil enkel mijn druiven.quote:
ik schil ze nooit. voor koken niet, voor stamppot niet, voor in de oven niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik soms![]()
Als ik ze kook![]()
Als ik ze bak of er patat/friet van maak niet
De vraag is of die mondkapjes überhaupt werken, want Rutte en het RIVM hebben maandenlang er ongelooflijk hard op zitten hameren dat ze niet werken, het wetenschappelijk bewijs voor de werking er van flinterdun is, ze juist averechts werken en mensen zichzelf sneller besmetten als ze die gebruiken en dat het Nederlandse volk veel te debiel is om ze correct te gebruiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou voor de regels is dat slim. Of het zo gaat werken. Tuurlijk niet. Maargoed moet nog een duur onderzoek over komen voordat ze mij nu met deze al gelijk geven. Want hoe helpt het als je naar twee winkels gaat en in de ene hem op hebt en de volgende niet?
Hoestend persoon moet thuis blijven.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is toch niet het ene uiterste of het andere uiterste. Alle beetjes helpen en als in winkel A iemand loopt te hoesten en je hebt je kapje op en die hoestende persoon ook, dan is dat mooi meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |