Het is mijn ex.quote:
Voor honden sowieso! Nooit een klokhuis aan je hondje geven.quote:
en dan gaat het straks nog verder verkeerd en komt er een tweede lockdown en gaat iedereen weer huilen want waarom is er niet eerder ingegrepen ipv naar zichzelf te kijken of ze zich aan de regels houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
De regering wringt zich in allerlei bochten om het niet net als in de rest van de wereld verplicht te maken. Al dat gejammer over dat kapje is zo'n onzin!
Nou zal het doen uit goodwill maar eens ermee ben ik het totaal nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit ook in een dorp, gewoon dat ding op je waffel en niet zeiken.
Wel oprecht knap dat jullie nog samenwonenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos dat ik wil dat hij opruimt.
Ik ben nog geen 1.60 en die man was heel grootquote:
ik lees net dat je single bent. Neuken?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos dat ik wil dat hij opruimt.
Dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zal het doen uit goodwill maar eens ermee ben ik het totaal niet
kan je er makkelijker bijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 1.60 en die man was heel groot
Kuchen over je cake is niet echt smakelijk.quote:
Maar aan de andere kant zat ik wel gelijk op de goede hoogtequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik lees net dat je single bent. Neuken?
Tja nouja ik zeg en voorspel het. Er is nog goodwill nu van hele bevolking maar die gaat wel heel snel afnemen op deze manier met regels enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou stel jezelf verkiesbaar zodat je er verandering in kan brengen
die zag je van mijlenver aan komen hequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan gaat het straks nog verder verkeerd en komt er een tweede lockdown en gaat iedereen weer huilen want waarom is er niet eerder ingegrepen ipv naar zichzelf te kijken of ze zich aan de regels houden
Ze sloopt je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik lees net dat je single bent. Neuken?
ik word er nu al hard vanquote:
Nou dan gaan we door die idioten onder de Nederlandse bevolking allemaal naar de klote.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Tja nouja ik zeg en voorspel het. Er is nog goodwill nu van hele bevolking maar die gaat wel heel snel afnemen op deze manier met regels enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |