Geile UI Paul.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:51 schreef Paul het volgende:
Hmmm ik denk dat ik de gedeelde inbox snap
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:55 schreef Dven het volgende:
@:dud0r als hij bij de ober om een rietje moet vragen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:54 schreef dud0r het volgende:
maar zijn er zoveel klachten over dts dan dat jullie dat allemaal in de pm moeten hebben?
Het is toch hartstikke gezellig hier?
ALLES IS ONDER CONTROLEquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:54 schreef dud0r het volgende:
maar zijn er zoveel klachten over dts dan dat jullie dat allemaal in de pm moeten hebben?
Het is toch hartstikke gezellig hier?
Wij hebben dat ding niet zo genoemd hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En @:Soulraven, de bovenste lipschubben staan naar voren maar ik zie geen haak eerder een inham?
Zie ook dat hij in het Engels Hognose snake heet, varkensneusslang? Dat zie ik er helemaal niet in
Geen moeite met slangen zolang ze maar niet dodelijk zijn. Verder blijf ik dan ver bij ze uit de buurt/quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En @:Soulraven, de bovenste lipschubben staan naar voren maar ik zie geen haak eerder een inham?
Zie ook dat hij in het Engels Hognose snake heet, varkensneusslang? Dat zie ik er helemaal niet in
mooi op tijdquote:
Klopt, in het engels is het een varkensneusje. Het haakje is de neus zelf die iets omhoog staat. Ze duwen ook altijd overal tegenaan met dat haakje, zo grappig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey Jippie, voel je je al wat beter?quote:
Arm beestje, waarom geen wittestreepopzijnneusslangquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding niet zo genoemd he
Die had speciaal een nieuw setje gekocht.quote:
Google maar eens tricolour hognose.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Arm beestje, waarom geen wittestreepopzijnneusslang
een lingerie setje?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die had speciaal een nieuw setje gekocht.
Verdronken?quote:
Verkoudheidsklachten zijn wegquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie, voel je je al wat beter?
Ik ken wel de tricolour Border Collie. Past iets beter in mijn straatjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Google maar eens tricolour hognose.
A fijn zo. Ja tel kan soms net zo goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verkoudheidsklachten zijn weg
Hoefde ook niet naar ZH vandaag want zorg werd 'afgeschaald' naar telefonisch, vind dat geen afschaling maar gewoon luxe
Tja maakt niet uit niet iedereen houdt ervan. Maar kan 1 ding zeggen als muzikant is het elke keer een mooie uitdaging.quote:
Mooie kleurenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Google maar eens tricolour hognose.
oh fijn kleurenpatroon. leg er een koraal en een melk slang naast en zoek de verschillenquote:
Mooi beestjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ken wel de tricolour Border Collie. Past iets beter in mijn straatje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |