super duidelijk ook weer, gister nog niet vandaag welquote:Dringend mondkapjesadvies voor middelbare scholen
Voor middelbare scholen komt een dringend advies om een mondkapje te dragen. Volgens verschillende bronnen krijgen leerlingen het advies in de gangen, de aula en de kantine een mondkapje op te zetten. Voor de lessen zou het advies niet gelden.
Het is een van de manieren waarop verspreiding van het coronavirus moet worden voorkomen. Gisteren pleitte premier Rutte er in de Tweede Kamer nog voor om de richtlijnen voor het dragen van mondkapjes in publieke binnenruimtes niet op scholen in te voeren.
Uitbraak verpleeghuis Norg misschien?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitbraakje daar in Drenthe ergens?
Dus je bent de afgelopen 2 weken al aan hetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit gaat al meer dan twee weken zo, de instroom en uitstroom blijft nagenoeg gelijk.
Opvallend ja, volgens mij al 3 dagen op rij nu?quote:
Waar de fuck heb jij het over, het gaat om de trends in de ziekenhuizen. Die is voor een tweede golf waar we zogenaamd midden in zitten een heel stuk milder.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Cijfers negatief; jongens, staar je nou niet blind op die dagcijfers.
Cijfers positief; jongens, laten we alvast de polonaise gaan lopen.
Prima gast. Prima. Ga lekker verder metquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over, het gaat om de trends in de ziekenhuizen. Die is voor een tweede golf waar we zogenaamd midden in zitten een heel stuk milder.
Mondkapje in de kantine, bij middelbare scholieren. Ja, dat advies gaat aanslaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:29 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
super duidelijk ook weer, gister nog niet vandaag wel
Dit is dus m.i. het grootste probleem van dit kabinet en hoe ze de crisis nu aanpakken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:29 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
super duidelijk ook weer, gister nog niet vandaag wel
Ja:quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Opvallend ja, volgens mij al 3 dagen op rij nu?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:19 schreef miss_sly het volgende:
#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 3025
Totaal: 117551 (+3011 ivm -14 corr.)
Opgenomen: 48
Totaal: 12710 (+46 ivm -2 corr.)
Opgenomen op IC*: 25
Huidig: 153
Totaal: 3284
* bewezen of verdacht
(http://stichting-nice.nl)
Overleden: 13
Totaal: 6393
Het is maar een kleine voetnoot in een verder enorm ellendige situatie maar alle kleine beetjes helpen. Gommers en andere deskundigen hebben dit natuurlijk min of meer voorspeld ook. Maar ik zal mijn optimisme proberen te beheersen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima gast. Prima. Ga lekker verder met.
Ik ben ook voorzichtig positief door deze cijfers van vandaag..zeker omdat de testcapaciteit ook wel verder gestegen is de afgelopen dagen naar +/- 40.000 tests per dag..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:32 schreef Simmertje het volgende:
Lijkt in ieder geval enigszins iets te stagneren, de extreme stijging lijkt eruit (voor nu).
Komt omdat ze superspreader Irma na die persco van maandag meteen hebben opgehokt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is maar een kleine voetnoot in een verder enorm ellendige situatie maar alle kleine beetjes helpen. Gommers en andere deskundigen hebben dit natuurlijk min of meer voorspeld ook. Maar ik zal mijn optimisme proberen te beheersen.
@Za ongetwijfeld!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:37 schreef Scrummie het volgende:
Wat waren de dagelijks cijfers qua infecties zo'n 2/3 weken geleden? Weet iemand dat nog?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt omdat ze superspreader Irma na die persco van maandag meteen hebben opgehokt.
optimisme is altijd welkom in dit topicquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is maar een kleine voetnoot in een verder enorm ellendige situatie maar alle kleine beetjes helpen. Gommers en andere deskundigen hebben dit natuurlijk min of meer voorspeld ook. Maar ik zal mijn optimisme proberen te beheersen.
Deze tweede golf is ook helemaal niet zo te vergelijken met de eerste golf zoals de twitteraars en sommige RedTeam'ers willen doen geloven. ExPoNeNtIeLe GrOeI maakt iedereen bang, maar als de exponent niet zo groot is, heb je alle tijd om bij te sturen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over, het gaat om de trends in de ziekenhuizen. Die is voor een tweede golf waar we zogenaamd midden in zitten een heel stuk milder.
Sterker, Gommers (die al zegt te waken voor te veel paniek) gaf maandag aan te denken dat er 14 dagen later 400 tot 700 covidpatiënten op de IC zouden liggen. We zijn nu 4 dagen verder en het zijn er netto 10 meer dan maandag. Dat is vooralsnog toch echt andere koek dan medio maart.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |