abonnement Unibet Coolblue
pi_195362581
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :D
Trapte er in _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 1 oktober 2020 @ 12:11:41 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195362582
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:
- Doe maar niet -
je kan toch gewoon op inhoud reageren, doe normaal
pi_195362598
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hebben ook nog steeds restricties, puur omdat het anders oplaait.
Er is volgens mij geen land ter wereld zonder restricties, het probleem bij ons is een "R" van 1.3 en een overheid die geen vuist kan of wil maken, die twee factoren gecombineerd gaan je nog maandenlang neuken.
blablablabla
pi_195362607
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat mag.
Maar voor mij hoeft niemand een mondkapje te dragen.

Wat ik egoïstisch vind is dat je ontzettend ongezond leeft, en bij de minst of geringste griep verwacht dat anderen zich aanpassen.
ja, je zal je "minimaal" moeten aanpassen voor anderen......je bent niet alleen op deze wereld he.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195362608
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

ONgezond leven leidt er toe dat mensen covid niet kunnen handelen. Daarom zouden maatregelen nodig zijn.
Genoeg ouderen die gezond geleeft hebben maar die door leeftijd het virus niet meer aankunnen. Of mensen die gezond zijn en daardoor niet overlijden, maar wel in het ziekenhuis belanden of lang uit de running blijven door langdurige klachten. Dat moet je ook niet willen.
pi_195362610
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

ONgezond leven leidt er toe dat mensen covid niet kunnen handelen. Daarom zouden maatregelen nodig zijn.
Het is echt niet zo dat slechts ongezonde mensen (als in: mensen die roken, obesitas hebben) COVID krijgen en dat niet overleven. Wel hebben de meeste mensen onderliggende kwalen, maar dat is wat anders dan ongezond leven (en dus zelf veroorzaakt).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195362611
- Nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door Tijger_m op 01-10-2020 12:14:40 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195362615
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

ONgezond leven leidt er toe dat mensen covid niet kunnen handelen. Daarom zouden maatregelen nodig zijn.
Nou dat is onwaar. Mensen die COPD hebben zitten al in een risico-groep zonder dat ze daar zelf iets aan kunnen veranderen.

Bijvoorbeeld.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_195362624
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Er is volgens mij geen land ter wereld zonder restricties, het probleem bij ons is een "R" van 1.3 en een overheid die geen vuist kan of wil maken, die twee factoren gecombineerd gaan je nog maandenlang neuken.
Tjah, ik weet het niet hoor.
Genoeg grappen te maken over het huidige beleid van het kabinet, maar anderzijds zijn wij vergeleken met andere landen relatief ''vrij''. En dat laatste is mij ook wel wat waard.

Italie dat strengere regels heeft, denkt na om de noodtoestand te verlengen tot 1 januari.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195362633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Schrijf maar vast in je agenda dat drie weken voor de verkiezingen het publiek weer wordt toegelaten in de voetbalstadions.
En een week er na de belasting verhogingen worden aangekondigd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195362635
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik laat mij niet muilkorven omdat iemand anders vadsig is, rookt, en sporten kut vindt. *O*
Volgens mij was er in april nieuws dat rokers juist een veel lager risico liepen. Dat is niet aan de grote klok gehangen en ik weet niet of er vervolgonderzoek is geweest, maar misschien wordt het tijd voor een dringend advies om te gaan roken als laatste middel om dat killervirus af te wenden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195362650
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tjah, ik weet het niet hoor.
Genoeg grappen te maken over het huidige beleid van het kabinet, maar anderzijds zijn wij vergeleken met andere landen relatief ''vrij''. En dat laatste is mij ook wel wat waard.

Italie dat strengere regels heeft, denkt na om de noodtoestand te verlengen tot 1 januari.
In Italië gaat het nu dan ook een stuk beter (als een van de uitzonderingen in Europa) dan bij ons.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195362651
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij was er in april nieuws dat rokers juist een veel lager risico liepen. Dat is niet aan de grote klok gehangen en ik weet niet of er vervolgonderzoek is geweest, maar misschien wordt het tijd voor een dringend advies om te gaan roken als laatste middel om dat killervirus af te wenden.
Dat werd later weer ontkracht meen ik mij te heugen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195362662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het is echt niet zo dat slechts ongezonde mensen (als in: mensen die roken, obesitas hebben) COVID krijgen en dat niet overleven. Wel hebben de meeste mensen onderliggende kwalen, maar dat is wat anders dan ongezond leven (en dus zelf veroorzaakt).
Er zijn ook enkele gezonde jonge mensen die flink geraakt worden door dit virus, maar statistisch gezien is dat echt een nihil percentage. We anderen externe invloeden nemen wij toch ook niet zulke majeure maatregelen?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195362666
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Trapte er in _O-
Gelukkig maar, moest erom lachen :P
pi_195362670
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:13 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Genoeg ouderen die gezond geleeft hebben maar die door leeftijd het virus niet meer aankunnen. Of mensen die gezond zijn en daardoor niet overlijden, maar wel in het ziekenhuis belanden of lang uit de running blijven door langdurige klachten. Dat moet je ook niet willen.
Dat wil ook niet :)

Goede isolatie valt bij de groep te prefereren.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195362671
In elk geval heb ik voor de zekerheid maar gewoon stevig doorgerookt! Misschien was dat eerste onderzoek toch echt waar! Je kan nooits weten! :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195362681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou dat is onwaar. Mensen die COPD hebben zitten al in een risico-groep zonder dat ze daar zelf iets aan kunnen veranderen.

Bijvoorbeeld.
beetje verder denken is erg moeilijk ...... :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195362687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gelukkig maar, moest erom lachen :P
Waar zijn 2.1 en 2.0?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195362691
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou dat is onwaar. Mensen die COPD hebben zitten al in een risico-groep zonder dat ze daar zelf iets aan kunnen veranderen.

Bijvoorbeeld.
COPD is overwegend long-emfyseem. Daar zijn vele decennia aan ro... aan voorbijgegaan.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195362716
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

COPD is overwegend long-emfyseem. Daar zijn vele decennia aan ro... aan voorbijgegaan.
uh nee, domme uitspraak
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195362718
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

COPD is overwegend long-emfyseem. Daar zijn vele decennia aan ro... aan voorbijgegaan.
Heb je dat hele rijtje risico-groepen op de site van het RIVM al doorgelezen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_195362719
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tjah, ik weet het niet hoor.
Genoeg grappen te maken over het huidige beleid van het kabinet, maar anderzijds zijn wij vergeleken met andere landen relatief ''vrij''. En dat laatste is mij ook wel wat waard.

Italie dat strengere regels heeft, denkt na om de noodtoestand te verlengen tot 1 januari.
Italië heeft soortgelijke maatregelen als hier, restaurants en kroegen zijn 'gewoon' open net als de scholen. Zoek de verschillen:

blablablabla
pi_195362729
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Italië heeft soortgelijke maatregelen als hier, restaurants en kroegen zijn 'gewoon' open net als de scholen. Zoek de verschillen:

[ afbeelding ]
jezus, kijk die lijn van nederland, maar nee hoor ze waren niet te laat met ingrijpen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195362732
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:17 schreef Predator40 het volgende:

[..]

uh nee, domme uitspraak
Nee hoor, ken je feiten.
https://www.mst.nl/p/aandoeningen/longemfyseem/

80-90 ^% veroorzaakt door roken.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195362733
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Waar zijn 2.1 en 2.0?
Het werd tijd voor een rollback.
pi_195362734
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Italië heeft soortgelijke maatregelen als hier, restaurants en kroegen zijn 'gewoon' open net als de scholen. Zoek de verschillen:

[ afbeelding ]
Wat doen de italianen anders dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195362738
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

COPD is overwegend long-emfyseem. Daar zijn vele decennia aan ro... aan voorbijgegaan.
:') je bewijst weer eens als een kip zonder kop te posten hier.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195362744
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Italië heeft soortgelijke maatregelen als hier, restaurants en kroegen zijn 'gewoon' open net als de scholen. Zoek de verschillen:

[ afbeelding ]
Maar wel overal mondkapjes gok ik.
Maar zou het betere testbeleid het verschil verklaren?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195362745
Voor degenen die het gemist hebben, hier leggen 2 Red Team leden aan de Tweede Kamer uit waarom we begin augustus al hadden moeten ingrijpen in Amsterdam. De signaalwaardes werden toen al overschreden, maar er werd niets gedaan. Omdat er sprake is van exponentiële groei, is het zaak om al een aantal verdubbelingen vóórdat je het mis ziet gaan in te grijpen, want dan kun je later (= nu) af met veel minder ingrijpende maatregelen. Helaas was het narratief toen vooral: we moeten waakzaam zijn, maar de ziekenhuizen zijn nog leeg. Een verkeerd signaal naar de bevolking.

pi_195362749
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

:') je bewijst weer eens als een kip zonder kop te posten hier.
https://www.mst.nl/p/aandoeningen/longemfyseem/
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195362759
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Italië heeft soortgelijke maatregelen als hier, restaurants en kroegen zijn 'gewoon' open net als de scholen. Zoek de verschillen:

[ afbeelding ]
Italie heeft een ander testbeleid toch? Triage door huisarts en die beslist over wel/niet testen.
pi_195362761
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat werd later weer ontkracht meen ik mij te heugen.
Tegengesproken althans, een ontkrachting ben ik nog niet tegengekomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195362794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:19 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben, hier leggen 2 Red Team leden aan de Tweede Kamer uit waarom we begin augustus al hadden moeten ingrijpen in Amsterdam. De signaalwaardes werden toen al overschreden, maar er werd niets gedaan. Omdat er sprake is van exponentiële groei, is het zaak om al een aantal verdubbelingen vóórdat je het mis ziet gaan in te grijpen, want dan kun je later (= nu) af met veel minder ingrijpende maatregelen. Helaas was het narratief toen vooral: we moeten waakzaam zijn, maar de ziekenhuizen zijn nog leeg. Een verkeerd signaal naar de bevolking.

Goh, net als in maart. Ik zie nog wel meer overeenkomsten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195362803
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat doen de italianen anders dan?
Is laatst al gepost. Maar nog maar een keer.
https://www.volkskrant.nl(...)-mis-hoezo~b53acfcd/

Met name een deugdelijk BCO en gericht testen. En zeer strenge controle op de naleving van de regels voor de horeca.
blablablabla
pi_195362806
quote:
9 punten. voor de troll aktie
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_195362813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:19 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben, hier leggen 2 Red Team leden aan de Tweede Kamer uit waarom we begin augustus al hadden moeten ingrijpen in Amsterdam. De signaalwaardes werden toen al overschreden, maar er werd niets gedaan. Omdat er sprake is van exponentiële groei, is het zaak om al een aantal verdubbelingen vóórdat je het mis ziet gaan in te grijpen, want dan kun je later (= nu) af met veel minder ingrijpende maatregelen. Helaas was het narratief toen vooral: we moeten waakzaam zijn, maar de ziekenhuizen zijn nog leeg. Een verkeerd signaal naar de bevolking.

Dit gaat nog meer scheve gezichten opleveren binnen het OMT.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195362831
België gaat verder met versoepelen.

Waar we in Nederland juist méér mondkapjes moeten gaan dragen, worden in België de regels juist versoepeld. Vanaf vandaag is bij onze zuiderburen niet langer verplicht om buiten een mondmasker te dragen, behalve op drukke plaatsen en op plaatsen waar de 1,5 meter niet gegarandeerd kan worden. Ook de duur van de quarantaine wordt ingekort.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-belgie~ae970e2d/
pi_195362846
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

9 punten. voor de troll aktie
Lol. Een bron lezen is nog te moeilijk voor je?
De percentages staan gewoon vermeld.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195362849
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Is laatst al gepost. Maar nog maar een keer.
https://www.volkskrant.nl(...)-mis-hoezo~b53acfcd/

Met name een deugdelijk BCO en gericht testen. En zeer strenge controle op de naleving van de regels voor de horeca.
Maar die missen dus mogelijk ook positieve gevallen omdat ze minder cq gerichter testen.
pi_195362857
Dit is ook een mooie, voor wie denkt dat Nederland te klein is voor lokale ingrepen:

quote:
Na een positief testresultaat wordt iedereen in de nabije omgeving van de patiënt verplicht opgespoord en getest. Als blijkt dat er in de omgeving van zo’n patiënt meer besmettingen zijn, hebben lokale overheden de bevoegdheid een gebouw, een werkplaats of zelfs een hele wijk tijdelijk af te sluiten. Dat gebeurt geregeld. In 101 van de in totaal 107 Italiaanse provincies zijn inmiddels dergelijke mini-lockdowns afgekondigd. Wat het aantal besmettingen bovendien extra klein houdt, aldus Crisanti, is dat de quarantaine in Italië nog altijd veertien dagen bedraagt, terwijl veel andere landen die periode terugbrachten tot tien of zelfs zeven dagen.
blablablabla
pi_195362885
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Is laatst al gepost. Maar nog maar een keer.
https://www.volkskrant.nl(...)-mis-hoezo~b53acfcd/

Met name een deugdelijk BCO en gericht testen. En zeer strenge controle op de naleving van de regels voor de horeca.
We moeten hier echt beter gaan filteren aan de voordeur van de teststraat, zo blijft je testcapaciteit beter beschikbaar, test je niet onnodig, en kan je BCO het ook beter aan.

Daarnaast treuzelen we met onredelijke bezwaren bij het invoeren van de Corona app, die niemand natuurlijk meer gaat installeren

En voeren we een mondkapjes advies in.

Nee we hebben nog een hele lange saaie winter te gaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195362893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:24 schreef alpeko het volgende:

[..]

Maar die missen dus mogelijk ook positieve gevallen omdat ze minder cq gerichter testen.
Dat zou je inderdaad wel denken maar blijkbaar werkt het in de praktijk beter dan het voor elk kuchje en snotneus testen zoals wij hier doen.

Blijkbaar slagen ze er middels tussenkomst van een dokter in om gewone verkoudheidjes pre-testfase te onderscheiden van Corona.
blablablabla
pi_195362897
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Dit is ook een mooie, voor wie denkt dat Nederland te klein is voor lokale ingrepen:
[..]

Deze bevoegdheden zijn in Nederland ook beschikbaar (behalve wellicht afsluiten van wijken).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195362908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zou je inderdaad wel denken maar blijkbaar werkt het in de praktijk beter dan het voor elk kuchje en snotneus testen zoals wij hier doen.

Blijkbaar slagen ze er middels tussenkomst van een dokter in om gewone verkoudheidjes pre-testfase te onderscheiden van Corona.
Dat kunt je niet baseren op het aantal positieve gevallen natuurlijk als ze anders testen. Hooguit op basis van het aantal mensen in ziekenhuis en op IC.
pi_195362924
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:19 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben, hier leggen 2 Red Team leden aan de Tweede Kamer uit waarom we begin augustus al hadden moeten ingrijpen in Amsterdam. De signaalwaardes werden toen al overschreden, maar er werd niets gedaan.
Hoe zit het eigenlijk met die geweldige voorspellende rioolwater waardes?

Kunnen we eindelijk stellen dat dit 1 grote BS is?

(niet tav jou maar alle rioolwater juich artikelen)

Minder corona in rioolwater Amsterdam
https://www.parool.nl/ams(...)-een-maand~b3823214/
pi_195362925
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:27 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat kunt je niet baseren op het aantal positieve gevallen natuurlijk als ze anders testen. Hooguit op basis van het aantal mensen in ziekenhuis en op IC.
Hoezo niet, als je een arts een pre-onderzoek laat doen voordat je een test mag aanvragen, en die arts constateert dat je maar zeurt, dan scheelt dat al capaciteit in de teststraat.

Dat hoeft niet te betekenen dat je dan gevallen gaat missen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195362943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Hoezo niet, als je een arts een pre-onderzoek laat doen voordat je een test mag aanvragen, en die arts constateert dat je maar zeurt, dan scheelt dat al capaciteit in de teststraat.

Dat hoeft niet te betekenen dat je dan gevallen gaat missen.
Maar het is dus niet aan te voeren als reden waarom het daar beter zou gaan dan hier.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195362945
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:09 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Is hetzelfde als 'totale chaos'.
Die bangmakerij komt me eerder de strot uit. Nee het is geen griep. Maar is het echt zo dodelijk als dat de maatregelen en taal vanuit de politiek moeten doen vermoeden? Onder de niet-risicogroepen is het wel uitzieken en doorgaan.

Beetje afstand houden en zo is prima. Maar er een complete economische crisis door veroorzaken met alle maatschappelijke, sociologische, publieke en persoonlijke gevolgen van dien vind ik wel wat ver gaan. Speciale privacy schendende wetten, avondklokken, maskerplichten, straffen op groepen...

Maar als je dat zegt moet je oppassen, want een hoop mensen vinden je dan al snel een complotgekkie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195362966
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:27 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat kunt je niet baseren op het aantal positieve gevallen natuurlijk als ze anders testen. Hooguit op basis van het aantal mensen in ziekenhuis en op IC.
Waarschijnlijk zorgt (naast capaciteitsproblemen an sig) het voor een veel grotere testbereidheid. Er zijn hier mensen die al voor de zevende keer getest moeten worden, als dat je elke keer 5 dagen kost kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon naar buiten gaat, hoe onverstandig dat ook moge zijn.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')