Dat is leuk debraad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wij 2 gaan al een keer meeten.
Nee, Kree heeft mij aan iemand voorgesteld, muzikante, kijken of dat klikt. Altijd goed, nieuwe connecties.
Jij bent sowieso wel echt heel erg liefquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De echte strijders van dts hebben dat voor elkaar over![]()
![]()
Ja ok moet ff uitleggen dit. Ik heb gedate met een meid maar had de klik uiteindelijk niet. Maar nog steeds wel ok contact al is het via facebook. Maar dacht past perfect bij brad. Zangeres ook en best wel ok ook al is het amateur dingen. Dus ok brad ff opgehooked of hoe zeg je dat met facebook link van haar.quote:
ik wil vooral bewijs van dat tweede punt dat je maaktequote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik hou niet van chocola en wel van bier en voetbal.. hoeveel bewijs wil je hebben?
volgens het lijstje nietquote:
Klakquote:
goed zoquote:
Kunnen ze leuk samen muziek maken en wie weet.........quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok moet ff uitleggen dit. Ik heb gedate met een meid maar had de klik uiteindelijk niet. Maar nog steeds wel ok contact al is het via facebook. Maar dacht past perfect bij brad. Zangeres ook en best wel ok ook al is het amateur dingen. Dus ok brad ff opgehooked of hoe zeg je dat met facebook link van haar.
Brad bericht gestuurd of ze wil toevoegen en ik onderhand ff beetje uitgelegd hoe en wat en dat het van mij kwam
Nou kan alle richtingen uit. Ik weet het niet maar denk dat hun ff aan de praat moeten komen
Moet je ff terug kijken in de app heb je genoeg foto's staanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil vooral bewijs van dat tweede punt dat je maakte
[..]
volgens het lijstje niet
Ja ik hoop het. Maar mss en is de vraag en anders nouja pech heb er dan nog wel wat meer hoor. Maarja ben ook niet zo dat ik iedereen ga spammen. Maar ze lijkt me zo geschikt echt met elkaar ook met jou dat ik dacht poging waard.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als iets klikt is dat al heel mooi man! Lijkt me lachen als er weer een nieuw contact uit ontstaat!
leugens!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je ff terug kijken in de app heb je genoeg foto's staan
Laten we het eerst maar houden bij een beetje praten als zij daar uberhaupt al voor open staat, want kan mij voorstellen dat het raar is als er opeens een random gast met 1 gemeenschappelijke vriend begint te praten over muziek op Facebook uit het nietsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen ze leuk samen muziek maken en wie weet.........
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil vooral bewijs van dat tweede punt dat je maakte
[..]
volgens het lijstje niet
Wingman Kreequote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik hoop het. Maar mss en is de vraag en anders nouja pech heb er dan nog wel wat meer hoor. Maarja ben ook niet zo dat ik iedereen ga spammen. Maar ze lijkt me zo geschikt echt met elkaar ook met jou dat ik dacht poging waard.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
leugens!
Ik kan nooit genoeg foto's van jou hebben
het lijstje liegt!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:54 schreef madam-april het volgende:
[..]true ik ben wel echt gruwelijk sexy natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |