Ik ben er nog niet helemaal 100% over uit, maar momenteel neig ik naar de Dark Side (want de X is zwart)quote:
Je bent fan van Dark Souls, dus je moet naar de Dark Side.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal 100% over uit, maar momenteel neig ik naar de Dark Side (want de X is zwart)
Maar aan de andere kant is Demon's Souls (quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent fan van Dark Souls, dus je moet naar de Dark Side.
En PS4. En pc.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft Xbox eigenlijk een VR bril en -games?
Oh god nu komt het./...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hey jij! Lang geleden
RaRa wie ben ik
daar hebben de de oculus quest voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft Xbox eigenlijk een VR bril en -games?
Het zal je gebeurenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef Jimbo het volgende:
Krijg net een berichtje van bol dat m'n bestelling onderweg is. Het enige op mn acc wat nog op niet bezorgd staat is de Xbox SX.....
Nu weet ik 100% zeker dat die niet gaat komen morgen, maar een man mag dromen...toch?
Ow dat wist je al zekerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh god nu komt het./...
geen idee, slide maar in de dm![]()
maar jij bent c_a
nee, ik rook de geur van alcohol en destiny van je af druipenquote:
die gaat voor 5 k op marktplaats hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zal je gebeuren
Reken maar dat je die voor veel geld kunt verpatsen.
Die andere is anoniem gewordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik rook de geur van alcohol en destiny van je af druipen
waarom eigenlijk een nieuw acc ?
Heb je een XBox One series X besteld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef Jimbo het volgende:
Krijg net een berichtje van bol dat m'n bestelling onderweg is. Het enige op mn acc wat nog op niet bezorgd staat is de Xbox SX.....
Nu weet ik 100% zeker dat die niet gaat komen morgen, maar een man mag dromen...toch?
Whyyyyquote:
Nee. Zijn goede serie xquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Heb je een XBox One series X besteld?
quote:
En jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |