SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Op PC al besteld, maar ik neig ernaar gewoon het spel nog eens ernaast te halen voor een compleet andere beleving.quote:
Ik ben kennelijk in mijn verhuizingen Splinter Cell Chaos Theory kwijtgeraakt. Die zou ik in een goede staat nog steeds voor 15 euro halen.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:58 schreef Lionheaad het volgende: Net alsof iemand nu nog 15€ voor een original xbox game gaat geven.
Dan zou het via Shield ook moeten werken toch? Dat wil ik nog wel eens proberen als straks alles geïnstalleerd is. Al is dat misschien ook wel weer onnodig omdat er ook een Xbox console staat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:04 schreef Jimbo het volgende:
Net Via een omweg Xcloud werkend gekregen direct op mn tv (android). Controller eraan en spelen maar.
Dit kan ook met de nieuwe chromecast. Die laatste werkt beter dan direct op de tv, mn tv heeft gewoon niet genoeg rekenkracht voor alles maar het werkt wel. Dingen als bloodstained speelde prima, doom ethernal no so much.
Wel de toekomst van gamen zo iets, gewoon app installeren en gaan maar
als je daar apk's kan sideloaden dan kan dat jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zou het via Shield ook moeten werken toch? Dat wil ik nog wel eens proberen als straks alles geïnstalleerd is. Al is dat misschien ook wel weer onnodig omdat er ook een Xbox console staat.
Ik neigde ook naar de PS5 vanwege wat exclusives, maar besefte uiteindelijk dat ik toch niet alle games kan spelen (nu al een grote backlog en game ook op de pc en switch). En veel van die exclusives zijn timed exclusives, dus komen hopelijk alsnog uit op de Xbox. Dus ga toch voor de series X; verkopen we de One X wel. Uiteindelijk een beter gevoel bij Microsoft. Als we onze backlog wat verminderen komend jaar kunnen we altijd nog kijken naar een PS5 voor erbij. Eerst alle reviews ed even afwachten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:55 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Van de week ook voor 3 jaar ultimate aangeschaft via gold. Nu voor onder de 499 een next-gen xbox, extra controller en 3 jaar ultimate.
Misschien had ik toch maar voor de series X moeten gaan. Maargoed, ik wil(de) eigenlijk een PS5
en dan dit een beetje erbij. Zit nogal op de hypetrain merk ik. Weet eigenlijk niet eens meer of ik nog wel een PS5 wil (op korte termijn)
.
hoe kom je aan die extra controller tho.... of je hebt een S gekocht met alles erop en eraan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:55 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Van de week ook voor 3 jaar ultimate aangeschaft via gold. Nu voor onder de 499 een next-gen xbox, extra controller en 3 jaar ultimate.
Misschien had ik toch maar voor de series X moeten gaan. Maargoed, ik wil(de) eigenlijk een PS5
en dan dit een beetje erbij. Zit nogal op de hypetrain merk ik. Weet eigenlijk niet eens meer of ik nog wel een PS5 wil (op korte termijn)
.
Ja dit. Series S 300, extra controller 60, gamepass <140.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe kom je aan die extra controller tho.... of je hebt een S gekocht met alles erop en eraan?
Voor mij vooral omdat ik niemand ken in m'n directe omgeving met een xbox en minstens 20 met een ps4. Dus voor online gaming (rainbow six, cod, apex etc.) met maten moet ik toch bij de playstation zijn. Exclusives zijn tof, maar op de Ps4 van de "toppers" eigenlijk alleen God of War en Shadow of Colossus (deze gamequote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik neigde ook naar de PS5 vanwege wat exclusives, maar besefte uiteindelijk dat ik toch niet alle games kan spelen (nu al een grote backlog en game ook op de pc en switch). En veel van die exclusives zijn timed exclusives, dus komen hopelijk alsnog uit op de Xbox. Dus ga toch voor de series X; verkopen we de One X wel. Uiteindelijk een beter gevoel bij Microsoft. Als we onze backlog wat verminderen komend jaar kunnen we altijd nog kijken naar een PS5 voor erbij. Eerst alle reviews ed even afwachten.
Zodra het streamen alles wordt ben ik er klaar mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:04 schreef Jimbo het volgende:
Net Via een omweg Xcloud werkend gekregen direct op mn tv (android). Controller eraan en spelen maar.
Dit kan ook met de nieuwe chromecast. Die laatste werkt beter dan direct op de tv, mn tv heeft gewoon niet genoeg rekenkracht voor alles maar het werkt wel. Dingen als bloodstained speelde prima, doom ethernal no so much.
Wel de toekomst van gamen zo iets, gewoon app installeren en gaan maar
Liefst heb ik beiden, maar mijn 2070S voldoet nog prima.quote:
Xbox heeft al data voor lichting twee en drie geloof ik.quote:
Wanneer zijn die?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Xbox heeft al data voor lichting twee en drie geloof ik.
Ik zag ze op Nedgame staan voor November en Decemberquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wanneer zijn die?
En welke winkels?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zag ze op Nedgame staan voor November en December
Echtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Xbox heeft al data voor lichting twee en drie geloof ik.
Welkom.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
Deze nieuwe generatie zal ik voor het eerst sowieso beide consoles in huis halen.
Maar waar ik eerst zonder twijfel éérst voor de PS5 zou gaan, en dan over een jaar of 2 de Series X zou halen, neig ik er nu steeds meer naar om eerst de Series X te halen, en over en paar jaar pas de PS5 (dan zijn er al een zooi exclusives op de markt).
Immers voor de cross platform games (en dat zijn in de praktijk toch de games die je het meest speelt) is de Series X het beste (net zoals de One X beter was dan de Pro) qua kracht en performance.
Qua exclusives steken de PlayStation exclusives echter weer boven die van de Xbox uit (maar dat is mijn persoonlijke smaak)
Ik ben er nog niet helemaal 100% over uit, maar momenteel neig ik naar de Dark Side (want de X is zwart)quote:
Je bent fan van Dark Souls, dus je moet naar de Dark Side.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal 100% over uit, maar momenteel neig ik naar de Dark Side (want de X is zwart)
Maar aan de andere kant is Demon's Souls (quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent fan van Dark Souls, dus je moet naar de Dark Side.
En PS4. En pc.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft Xbox eigenlijk een VR bril en -games?
Oh god nu komt het./...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hey jij! Lang geleden
RaRa wie ben ik
daar hebben de de oculus quest voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft Xbox eigenlijk een VR bril en -games?
Het zal je gebeurenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef Jimbo het volgende:
Krijg net een berichtje van bol dat m'n bestelling onderweg is. Het enige op mn acc wat nog op niet bezorgd staat is de Xbox SX.....
Nu weet ik 100% zeker dat die niet gaat komen morgen, maar een man mag dromen...toch?
Ow dat wist je al zekerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh god nu komt het./...
geen idee, slide maar in de dm![]()
maar jij bent c_a
nee, ik rook de geur van alcohol en destiny van je af druipenquote:
die gaat voor 5 k op marktplaats hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zal je gebeuren
Reken maar dat je die voor veel geld kunt verpatsen.
Die andere is anoniem gewordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik rook de geur van alcohol en destiny van je af druipen
waarom eigenlijk een nieuw acc ?
Heb je een XBox One series X besteld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef Jimbo het volgende:
Krijg net een berichtje van bol dat m'n bestelling onderweg is. Het enige op mn acc wat nog op niet bezorgd staat is de Xbox SX.....
Nu weet ik 100% zeker dat die niet gaat komen morgen, maar een man mag dromen...toch?
Whyyyyquote:
Nee. Zijn goede serie xquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Heb je een XBox One series X besteld?
quote:
En jaquote:
Gaan wij vriendjes worden?quote:
z0mg hoeveel usernames heb jij al gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja hoor voeg mij maar toe
IDK Faithy
Ohhhhh jij!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
IDK Faithy
Dit is mijn tweede.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:54 schreef speknek het volgende:
[..]
z0mg hoeveel usernames heb jij al gehad.
Ik mag jou niet eens toevoegenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
IDK Faithy
geen idee, de tekst is grijsquote:
Wat is je naam dan, dan voeg ik je toequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:42 schreef Jimbo het volgende:
JE WIL GEWOON GEEN VRIENDJES ZIJN! EN DAT NA ALLES WAT WE MEEGEMAAKT HEBBEN
IRJimboquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat is je naam dan, dan voeg ik je toe
en aquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Done
We kunnen samen Destiny spelen
En al het andere wat bij GPU zit, wat ik nog 3 jaar heb haha.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Done
We kunnen samen Destiny spelen
ik ben inmiddels 1028quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en a
[..]
En al het andere wat bij GPU zit, wat ik nog 3 jaar heb haha.
Maar destiny is wel grappig ja, maar heb alleen mn oude char nog
Damn gaat snel, laatste keer dat ik je zag was je like 35 ofzoquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Damn gaat snel, laatste keer dat ik je zag was je like 35 ofzo![]()
Nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
De game heeft eindelijk een releasedatum?
maar wel 200 aan je os mogen afstaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:27 schreef DKUp het volgende:
Belachelijk trouwens dat er geen 2TB modellen zijn van de next gen consoles. Een 1TB SSD-slot van €250,- is ook wel een beetje grappig.
Had die aanvankelijk niet in 2015/2016 moeten uitkomen?quote:
Die werd toen aangekondigd voor een release in hetzelfde jaar. Daarna uitgesteld tot geen idee. Heel vreemde manier van onthullen zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Had die aanvankelijk niet in 2015/2016 moeten uitkomen?
2017 aangekondigd en moest in 2018 of 2019 verschijnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Had die aanvankelijk niet in 2015/2016 moeten uitkomen?
Ik herinner me alleen screenshots en artikelen erover terwijl ik in mijn vorige huis woonde, das vier jaar terug.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
2017 aangekondigd en moest in 2018 of 2019 verschijnen.
Gamescom 2017 was het volgens mij en eerst gelekt in een magazine.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen screenshots en artikelen erover terwijl ik in mijn vorige huis woonde, das vier jaar terug.
Sorry we hebben elkaar al een tijdje niet gezien.... ik lok hem naar de scquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Get a room for the slowchat though...
Ja, zag er prachtig uit op de One X en de nieuwe Motorsport komt vermoedelijk pas eind 2021 uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:16 schreef vosss het volgende:
Forza 7 kwam geloof ik over een paar dagen naar Game Pass toch?
Is dat de moeite waard om te installeren?
Ok dan zal het op mijn One X en 65 inch OLED ook wel mooi uitzien. Ga hem wel downloaden dan. Moet alleen ff kijken wat ik eraf kegel dan, want volgens mij is mn HDD tamelijk vol.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, zag er prachtig uit op de One X en de nieuwe Motorsport komt vermoedelijk pas eind 2021 uit.
Gewoon Game Pass Ultimate nemen en dan heb je genoeg:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:37 schreef StateOfMind het volgende:
Welke abo's heb je eigenlijk allemaal op de Xbox Series X straks?
En wat kosten die?
En wat krijg je er voor?
Op de PlayStation heb je PS Plus. Voor online, en daar krijg je maandelijks 2 games bij. Voor 60 euro per jaar.
En je hebt PS Now (plusminus 700 games oud en nieuw, stream en download). Ook voor 60 euro per jaar (meen ik).
En wat kost dat, per jaar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon Game Pass Ultimate nemen en dan heb je genoeg:
Games with Gold
Game Pass
EA Play
Games streamen
3 jaar voor 100 als je t goed aanpakt anders 13pm ofzoquote:
3x45 +1. Dan heb je gewoon een EU account en geen VPN gedoe.quote:
Kan je dat volledig met iDeal betalen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3x45 +1. Dan heb je gewoon een EU account en geen VPN gedoe.
Volgens mij accepteert CD Keys geen iDeal. Maar je kunt Paypal aan je rekening koppelen, komt op hetzelfde neer dan toch? Ik reken zelf altijd af met cc.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan je dat volledig met iDeal betalen?
Als je de volledige prijs gaat betalen €180.quote:
En die €1,- om Gold over te zetten naar Game Pass Ultimate?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij accepteert CD Keys geen iDeal. Maar je kunt Paypal aan je rekening koppelen, komt op hetzelfde neer dan toch? Ik reken zelf altijd af met cc.
Dat gaat via MS. Je zou met je pinpas een Xbox tegoed kaart kunnen kopen bij de appiequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
En die €1,- om Gold over te zetten naar Game Pass Ultimate?
Oh nice....quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gaat via MS. Je zou met je pinpas een Xbox tegoed kaart kunnen kopen bij de appie
Stappenplannen met een uitlegquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:34 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Misschien handig: een klein stappenplan voor 3 jaar gamepass voor iedereen die zicht nog afvraagt hoe het moet (let wel op, dit is hoe het nu kan, geen idee of het gaat veranderen in de nabije toekomst). Deels overgenomen van een post van budgetgaming, deels aangevuld:
1. Je kunt je bestaande hotmailaccount gebruiken als je dat wilt, maar je kunt ook een nieuw Microsoft account creëren met een ander e-mailadres, bijvoorbeeld gmail, via http://signup.live.com/, als je dat liever wilt.
2. Je krijgt een gamertag (username) als je voor het eerst met je Microsoft account inlogt op http://account.xbox.com/
(Je krijgt eerst een scherm om de voorwaarden te accepteren)
3. Je gamertag kun je eenmalig gratis wijzigen via http://social.xbox.com/changegamertag (kan volgens mij op later moment nog).
4. Je koopt codes in de winkel of een online codewinkel. Er schijnt een manier te zijn via VPN Brazilië voor de goedkoopste prijs. Wil je echter Europese kaarten, denk dan bijv. aan https://cheapestgamecards.nl/ Daar ben je met zo'n 135 klaar (let wel op: het kan een paar uur duren bij deze site voordat je de codes hebt, kies vooral de site/methode waar je je prettig bij voelt).
5. Codes voor tegoed & xbox live gold kun je vervolgens inwisselen via http://redeem.microsoft.com/
Let hierbij op: op het moment dat je een code inwisselt komt er vervolgens in beeld of je recurring billing/payment wil (en kan je een gratis maand krijgen). Klik dit uit voordat je het inwisselen bevestigt, anders kan je niet uitkomen op de max. van 36 maanden.
6. Je kunt via http://account.microsoft.com/services/ je abonnementen bekijken
7. Game Pass Ultimate kun je activeren via
https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade (verwijst door naar http://www.microsoft.com/(...)=pivot%3aoverviewtab).
8. Dit kost 1 euro. Let wel op: je kan niet via iDeal betalen. Je kan geloof via creditcard, paypall, je telnr. of bijv. xbox tegoed. Ik denk dat het makkelijk is als je de andere opties niet hebt, een kaart te kopen. Dat tegoed komt toch wel een keer van pas.
9. Volgens mij kan je onder je subscriptions vervolgens automatisch verlengen direct weer uitzetten zonder gevolgen (als iemand dit kan bevestigen, graag).
Als ik iets mis hoor ik het graag.
Hij is te koop bij Game Mania Uden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk in mijn verhuizingen Splinter Cell Chaos Theory kwijtgeraakt. Die zou ik in een goede staat nog steeds voor 15 euro halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |