abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195355360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:33 schreef zalkc het volgende:

[..]

is dat zo of denk je dat? Ik zie wel dat de behandeling aanzienlijk verbeterd is bijvoorbeeld, ook het onderzoek naar medicatie gaat vooruit.
Heb jij daar berichten over gezien van politici?

Nee. Het is vaccin vaccin vaccin. Terwijl dat het langste kan duren door de complexiteit. Op meer paarden wedden moet je aks overheid en de maatachqppijczo snel mogelijk naar pre-covid leefwijze sturen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195355368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Je kan mensen niet verplichten een vaccin te nemen. De mensen die hem willen, neem hem. Maar ik hoef hem niet.
Ze zullen beginnen met reizen naar het buitenland onmogelijk te maken voor mensen zonder vaccin. En kinderen weigeren op de opvang. Dat soort dingen. Zo word je indirect gedwongen.
pi_195355370
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Is er al sprake van een verplichting dan?
Dit soort figuren bedienen zich graag van de drogreden van het hellend vlak.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195355372
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Je kan mensen niet verplichten een vaccin te nemen. De mensen die hem willen, neem hem. Maar ik hoef hem niet.
Ik denk ook niet dat het verplicht zal worden. Maar misschien zal het in sommige situaties wel van je verwacht worden. Bijv. wanneer je wilt reizen of naar een festival wilt gaan en de organisator verwacht dat je dit doet.
Blijft nog steeds de keuze bij jezelf.
pi_195355374
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Er bestaat geen groeps-immuniteit, die immuniteit is na een jaar weg.
Dan neemt die groep mensen hem toch weer? Die mensen die hem zo graag willen hebben? En de mensen die hem niet willen, ja, die hebben dan kans om toch ziek te worden. Maar die kiezen er dan bewust voor. Maar dan niet klagen als je klachten krijgt van het vaccin omdat de langetermijneffecten nog niet bekend zijn.
pi_195355376
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Behandeling, uitdoven van het virus, er zijn inderdaad veel meer mogelijkheden. Het probleem is wel dat de zorg de toestroom (op dit moment) niet aan kan als het weer zo groeit als in maart.

Stel dat de behandeling zo goed is dat je een dag naar het ziekenhuis gaat, dan is het een compleet ander verhaal natuurlijk. Maar ~20 dagen een IC-bed bezet houden kan ook maar met een beperkte hoeveelheid tegelijk.
8 nu toch?
1947-2016
pi_195355378
quote:

[..]

Dat is boud om met zekerheid te zeggen. Het virus bestaat niet eens een jaar.
pi_195355381
quote:

[..]

Erg benieuwd waar je dat vandaan haalt. Corona is er nog niet eens een jaar.
I'll give you something to do
pi_195355386
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:31 schreef RipCity het volgende:
Coronavirus: 'We don't have this under control': Chief scientific adviser's stark COVID-19 warning

The PM urges the public to follow restrictions, as his medical and scientific experts warn: "We don't have this under control."

Lekker bezig weer Boris https://news.sky.com/stor(...)ew-lockdown-12086146
Dezelfde man die een paar weken geleden nog opriep om terug naar kantoor te gaan. Incompetente mongool.
pi_195355392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:39 schreef galantis het volgende:

[..]

Erg benieuwd waar je dat vandaan haalt. Corona is er nog niet eens een jaar.
Ja uit het nieuws. Google is je vriend.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 30 september 2020 @ 23:40:20 #251
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_195355396
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niemand die je iets verplicht. Als je er voor kiest om jezelf buiten de samenleving te plaatsen is dat prima maar accepteer dan wel dat je buiten de samenleving staat.
Haha dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_195355409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dan wordt je dus praktisch verplicht je lichamelijke integriteit op te geven. Want wat voor de zolderkamer autist je ook bent, die samenleving hen b je gewoon nodig.

Watcjij zegt is is strijdig met de zelfbeschikking. Maar prima als jij er zo in staat hoor en dat jouw mening is. Enige autoriteit zou jij nooit mogen genieten dan.
Ach, die tijd ligt allang achter mij dat ik autoriteit had, nu behelp ik mij met mod zijn op FOK! :)
pi_195355411
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja uit het nieuws.
Hep op faceboek gestaan zeker :)
pi_195355416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:38 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het verplicht zal worden. Maar misschien zal het in sommige situaties wel van je verwacht worden. Bijv. wanneer je wilt reizen of naar een festival wilt gaan en de organisator verwacht dat je dit doet.
Blijft nog steeds de keuze bij jezelf.
En zo plaats je dus mensen buiten de samenleving. Die samenleving die je zo hard nodig hebt om een fijn leven te kunnen hebben. Dus word je de paria van de samenleving, omdat je geen vaccin genomen hebt. Ik wens je nogmaals veel succes met vaccin.
pi_195355420
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:35 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Geef jij nou ons er de schuld van dat er een pandemie is.?

Dat is wel een knap stukje manipulatie.

Je kan zo met Willem Engel meedoen.
Het gaat over lichamelijke integriteit en jij komt gelijk iemand wegzetten als complotgek.

Ga normaal de discussie aan. Dank.
1947-2016
pi_195355422
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Is er al sprake van een verplichting dan?
Nee, en dat komt er niet ook maar sommige mensen willen heel stoer doen en zo.
pi_195355423
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:41 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Hep op faceboek gestaan zeker :)
Ja het is goed ik ga het ook niet opzoeken, Je hebt gelijk.
  woensdag 30 september 2020 @ 23:42:17 #258
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_195355431
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:27 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige die dit niet wil. Dan zal er wel een leuke tweedeling ontstaan binnen de samenleving.

Al hoop ik dat de mensen dan in opstand komen
Er gaan ook opstanden komen.
Veel mensen in de getto's in de randstad bijvoorbeeld hebben toch bijna niets meer te verliezen. Ze werken vaak hard voor een heel mager salaris, worden uitgebuit, de overheid kijkt op hen neer en doet nagenoeg niets voor ze ze wonen in krotten in wijken waar al jaren niet meer naar is omgekeken, die hevig vervuild en verpauperd zijn geraakt, het is er vies en onveilig, maar het interesseert de gemeente weinig tot niets.
Heel af en toe zien ze een politicus rond verkiezingstijd of een verslaggever die de bewoners komt bespotten en landelijk te kakken komt zetten en verder .... dat was het wel zo'n beetje.

Wat hebben deze mensen nog te verliezen behalve hun ketenen?

80% van de mensen die ik in het echt ken wenst geen vaccin in te nemen. Misschien is mijn omgeving niet repre
pi_195355433
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:39 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Dan neemt die groep mensen hem toch weer? Die mensen die hem zo graag willen hebben? En de mensen die hem niet willen, ja, die hebben dan kans om toch ziek te worden. Maar die kiezen er dan bewust voor. Maar dan niet klagen als je klachten krijgt van het vaccin omdat de langetermijneffecten nog niet bekend zijn.
Nee, god verhoede dat je zou klagen over onbekende bijwerkingen van een vaccin!

Als gegarandeerd wordt dat een vaccin veilig is, dan mag je daar gewoon vanuit gaan en dan mag je er zeker over klagen als dat niet het geval blijkt te zijn. Daar is niks onredelijks aan. Onredelijk is jouw weerzin tegen mensen die op een vaccin hopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195355439
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het gaat over lichamelijke integriteit en jij komt gelijk iemand wegzetten als complotgek.

Ga normaal de discussie aan. Dank.
Graag gedaan.
pi_195355440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja uit het nieuws. Google is je vriend.
Vast iets gelezen over antilichamen. Gelukkig is immuniteit complexer dan dat.
pi_195355444
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Haha dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn maar goed, we zien het wel over een jaar of zo.
pi_195355446
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:41 schreef mir1986 het volgende:

[..]

En zo plaats je dus mensen buiten de samenleving. Die samenleving die je zo hard nodig hebt om een fijn leven te kunnen hebben. Dus word je de paria van de samenleving, omdat je geen vaccin genomen hebt. Ik wens je nogmaals veel succes met vaccin.
Ho ff...... Dus dat is niet okee, maar miljoenen mensen buiten de samenleving plaatsen omdat jij je dingetje wil doen zonder een beetje aan te passen is wel okee??? :s)
pi_195355456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:41 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Hoho, jij plaatst jezelf buiten de samenleving en geeft jezelf de term paria. Niet een ander de schuld geven.
pi_195355458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

8 nu toch?
Er zijn berichten geweest dat het minder was, maar laat het 8 zijn. Het punt zelf blijft staan. Totaal zo'n 1300 IC bedden, dus als je uit gaat van 8 dagen kun je niet meer dan 150 opnames per dag hebben, en dan ligt alle andere zorg stil. Stel dat je naar ~500 bedden gaat (er lagen in juni/juli telkens zo'n 500 mensen op de IC met non-Covid dan heb je ineens max 60 IC opnames per dag. Als je het los laat zit je daar zo aan.
pi_195355463
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, god verhoede dat je zou klagen over onbekende bijwerkingen van een vaccin!

Als gegarandeerd wordt dat een vaccin veilig is, dan mag je daar gewoon vanuit gaan en dan mag je er zeker over klagen als dat niet het geval blijkt te zijn. Daar is niks onredelijks aan. Onredelijk is jouw weerzin tegen mensen die op een vaccin hopen.

Hoe kan je garanderen dat het vaccin veilig is, als het niet langer dan een jaar getest is? Normaal duurt het 10 jaar om een vaccin te ontwikkelen. Ja, wellicht is het op de korte termijn veilig, maar de lange termijn?

Hoeveel schandalen zijn er wel niet bekend over de farmaceuten?
pi_195355465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:42 schreef galantis het volgende:

[..]

Vast iets gelezen over antilichamen. Gelukkig is immuniteit complexer dan dat.
ja, ik vertik het echt om het op te zoeken, dus......als ik het vertik dan vertik ik het.
  woensdag 30 september 2020 @ 23:44:26 #268
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195355466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja maar de REALITEIT is dat het beleid daar niet op gericht wordt.

Ik bedoel " wil je Mark Rutte mailen?"

Nee.

Als die besmettingen oplopen komen er strengere maatregelen. Feit. Deal with it.

Als de besmettingen nog meer oplopen komt er een lockdown. Feit.

Het is zo.
Reden om dat beleid ter discussie te stellen, niet om het af te kraken (soms wel lekker) maar ten goede veranderen.

Ik ben zelf wat minder volgend. Ook reden om te kijken - soms al rondschoppend - hoe het ms anders kan.
De wereld zul je niet veranderen, mogelijk wel je omgeving wat leefbaarder proberen te krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom accepteren is - voor mij - wat anders dan ondergaan.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195355484
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Er gaan ook opstanden komen.
Veel mensen in de getto's in de randstad bijvoorbeeld hebben toch bijna niets meer te verliezen. Ze werken vaak hard voor een heel mager salaris, worden uitgebuit, de overheid kijkt op hen neer en doet nagenoeg niets voor ze ze wonen in krotten in wijken waar al jaren niet meer naar is omgekeken, die hevig vervuild en verpauperd zijn geraakt, het is er vies en onveilig, maar het interesseert de gemeente weinig tot niets.
Heel af en toe zien ze een politicus rond verkiezingstijd of een verslaggever die de bewoners komt bespotten en landelijk te kakken komt zetten en verder .... dat was het wel zo'n beetje.

Wat hebben deze mensen nog te verliezen behalve hun ketenen?

80% van de mensen die ik in het echt ken wenst geen vaccin in te nemen. Misschien is mijn omgeving niet repre
Jij hebt wel heel veel kennis van de belevingswereld van allerlei mensen van allerlei pluimage mijlenver om je heen ondanks dat je geen tv hebt zeg.
pi_195355488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 23:44 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

ja, ik vertik het echt om het op te zoeken, dus......als ik het vertik dan vertik ik het.
Helemaal prima. Ik geloof er toch geen hol van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')