Nee. Het heeft met clusters te maken. Je krijgt Covid niet zomaar random.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een fijne samenleving. Zonder negatieve test mag je de horeca niet meer in.. Of niet meer naar het festival. En dat gaat dan veranderd worden in: zonder vaccin mag je de horeca niet in, niet naar je werk.
Er wordt wel over gespeculeerd, maar volgens mij weet men het eenvoudigweg nog niet. Zie bijvoorbeeld (bron):quote:Op woensdag 30 september 2020 23:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb daar in elk geval niets over gelezen, kan me niet herinneren dat daar iets over voorbij is gekomen. In veel gevallen weten mensen volgens mij ook niet door wie ze besmet zijn, ze weten vaak alleen in welke settings ze geweest zijn, waaruit ze proberen te extrapoleren welke situatie het meest aannemelijk is.
Was je erbij?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar vielen mensen letterlijk op straat om?
Gelukkig ben ik niet de enige die dit niet wil. Dan zal er wel een leuke tweedeling ontstaan binnen de samenleving.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan heb jij een probleem. Ik wens je veel succes ermee.
Je kan toch al bij de Virus waanzin club gaan?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:27 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die dit niet wil. Dan zal er wel een leuke tweedeling ontstaan binnen de samenleving.
Al hoop ik dat de mensen dan in opstand komen
Is dat nodig dan?quote:
Daar kun je nog lang op wachten. Medicijnen voor een dergelijk virus zijn maar beperkt werkzaam en dan ligt nu ook geen prioriteit op.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een remedie. Een medicijn en behandeling. Enkel een Vaccin is onzin.
Behandeling, uitdoven van het virus, er zijn inderdaad veel meer mogelijkheden. Het probleem is wel dat de zorg de toestroom (op dit moment) niet aan kan als het weer zo groeit als in maart.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een remedie. Een medicijn en behandeling. Enkel een Vaccin is onzin.
Hoezo? Omdat je wordt verplicht door de maatschappij om een vaccin te nemen? Terwijl je daar wettelijk niet toe verplicht bent?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan heb jij een probleem. Ik wens je veel succes ermee.
Dat kan ik me voorstellen. Naar zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:25 schreef zalkc het volgende:
Ik vind het moeilijk te begrijpen dat jullie er zo weinig kennen eerlijk gezegd. Het heeft hier behoorlijk hard toegeslagen in maart weliswaar. En van sommigen hoor ik het ook pas na maanden dat ze het hadden gehad, van die 30 zijn er trouwens ook maar 4 die ik minstens 1 keer per maand spreek/sprak.
Maar ik heb het beeld nog wel op mijn netvlies dat de ambulance in 1 week 3 keer mensen in de straat zag ophalen gekleed in beschermend pak. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten
Je zegt net dat je die filmpjes niet gelooft.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?
Als het echt zo was dan hadden we dit echt wel op alle bonafide nieuwskanalen gezien en niet via vage Youtube filmpjes.
Nogmaals, ik wens je veel succes. Ook met je opstand.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:27 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die dit niet wil. Dan zal er wel een leuke tweedeling ontstaan binnen de samenleving.
Al hoop ik dat de mensen dan in opstand komen
Ik ken niemand. Nou ja, Gordon, maar dat telt zeker niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Naar zeg.
Hier kennen we er steeds meer, stuk of 6 nu. Allemaal van de laatste tijd. Hangt een hoop af van waar je woont, denk ik.
Wel in de gang van het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar vielen mensen letterlijk op straat om?
Als er overal mensen zomaar dood neervallen op straat dan is dat wereldnieuws, als dat niet verder komt dan een paar donkere schokkerige beelden op Youtube dan weet je al zo'n beetje wat het waarheidsgehalte is.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je zegt net dat je die filmpjes niet gelooft.
Ik ken er persoonlijk 3, 2 collega's en iemand die wat dichter bij staat. In mijn omgeving (bekenden van mn opa enzo) is er wel een flinke kaalslag geweest, hoorde elke week wel dat iemand die hij nog van vroeger kende aan Covid overleden is.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Naar zeg.
Hier kennen we er steeds meer, stuk of 6 nu. Allemaal van de laatste tijd. Hangt een hoop af van waar je woont, denk ik.
Denk je echt dat ze dat in landen zoals China op normale nieuwszenders uit gaan zenden?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?
Als het echt zo was dan hadden we dit echt wel op alle bonafide nieuwskanalen gezien en niet via vage Youtube filmpjes.
Maar dat is nog wat anders dan overal lijken op straat. En dat beeld had ik mijn hoofd altijd bij 'pandemie', zo'n post apocalyptische setting.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:29 schreef Jed1Gam het volgende:
De beelden met rijen kisten uit Italië, je ziet dan niet dat er 80+rs inliggen, ziet er eng uit.
Niemand die je iets verplicht. Als je er voor kiest om jezelf buiten de samenleving te plaatsen is dat prima maar accepteer dan wel dat je buiten de samenleving staat.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je wordt verplicht door de maatschappij om een vaccin te nemen? Terwijl je daar wettelijk niet toe verplicht bent?
Dat zou misdadig zijn.
Zou jij je ic-bed ook opgeven nadat je ernstige klachten krijgt na het vaccin? Omdat de lange termijneffecten niet bekend zijn? Zeg na 2 jaar, na 5 jaar, na 10 jaar? De mexicaanse griep vergeten? Waar de overheid miljoenen smartengeld heeft betaald aan slachtoffers die narcolepsie kregen? Succes daarmeequote:Op woensdag 30 september 2020 23:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wens je veel succes. Ook met je opstand.
Omdat iedereen kansloos in zet op alleen het vaccin idd. Medicatie en behandeling is net zo belangrijk omdat een vaccin mss niet 100% aan slaat. Maar dat wordt vergeten nu.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan kun je nog lang wachten. Medicijnen voor een dergelijk virus zijn maar beperkt werkzaam en dan ligt nu ook geen prioriteit op.
quote:Op woensdag 30 september 2020 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken niemand. Nou ja, Gordon, maar dat telt zeker niet?
Ik vind dit vrij kortzichtig sorry.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat iedereen kansloos in zet op alleen het vaccin idd. Medicatie en behandeling is net zo belangrijk omdat een vaccin mss niet 100% aan slaat. Maar dat wordt vergeten nu.
Dus moeten we maar met deze kansloze situatie van vrijheid beperkingen en schade aan de maatschappij blijven zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |