Ik ken er werkelijk 1. Een collega uit de vsquote:Op woensdag 30 september 2020 23:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het bijzondere is dat er een pandemie is maar dat ik na 7 maanden eigenlijk nog steeds niemand ken die corona heeft gehad. Ja 1 persoon via via via.
Nee, dat wordt een fijne samenleving. Zonder negatieve test mag je de horeca niet meer in.. Of niet meer naar het festival. En dat gaat dan veranderd worden in: zonder vaccin mag je de horeca niet in, niet naar je werk.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Een 'testsamenleving'. Dus sneltesten. Wordt gigantisch op ingetekend. Luister De Jonge vandaag.
Moet als kanttekening wel zeggen dat ik snel testen en de Jonge in 1 zin op dit moment best moeilijk vind.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Een 'testsamenleving'. Dus sneltesten. Wordt gigantisch op ingetekend. Luister De Jonge vandaag.
Ja, en daarom raakt het me wel als mensen dat gewoon negeren.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Verzorgingstehuizen zijn keihard geraakt natuurlijk, maar als ik op je eerdere berichten af ga hoef ik jou dat niet te vertellen ben ik bang. Er zijn sowieso meer dan 2500 mensen in verzorgingstehuizen oid overleden als ik 't goed heb?
Ja. Sneltesten. Binnen 30 minuutjes de uitslag. En met de clusters op orde is dat echt wel een plan B.quote:
Ik zie dat juist meer als een teken van de kwaliteit van de gezondheidszorg in veel landen. Als je kijkt naar hoe 't eraan toe ging in Brazilië, Chili enzo zag het er wel echt uit als een pandemie. Toegegeven, ik heb -gelukkig- geen I Am Legend of Contagion-achtige taferelen gezien.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom voelt 'pandemie' aan als zo'n groot woord.
Voor deze hele ellende stelde ik me bij 'pandemie' altijd voor dat mensen letterlijk op straat dood neervielen en er overal lijken gestapeld lagen, met nog eens miljoenen mensen doodziek thuis.
Zeker net zo snel als de noodwet, de app en het opvoeren van de testcapaciteit en de BCO.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Moet als kanttekening wel zeggen dat ik snel testen en de Jonge in 1 zin op dit moment best moeilijk vind.
Zeker met China nog vers in het geheugen.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor deze hele ellende stelde ik me bij 'pandemie' altijd voor dat mensen letterlijk op straat dood neervielen en er overal lijken gestapeld lagen, met nog eens miljoenen mensen in elk land doodziek thuis.
Maar je kunt dan dus wel naar de horeca, het festival en het werk. Juist wel. En dat wil je toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een fijne samenleving. Zonder negatieve test mag je de horeca niet meer in.. Of niet meer naar het festival. En dat gaat dan veranderd worden in: zonder vaccin mag je de horeca niet in, niet naar je werk.
Captain Trips uit The Stand. 99,9% infectie en sterftequote:Op woensdag 30 september 2020 23:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zie dat juist meer als een teken van de kwaliteit van de gezondheidszorg in veel landen. Als je kijkt naar hoe 't eraan toe ging in Brazilië, Chili enzo zag het er wel echt uit als een pandemie. Toegegeven, ik heb -gelukkig- geen I Am Legend of Contagion-achtige taferelen gezien.
Ja, met je eens. De Jonge maakt weinig indruk en dat is al sinds het begin van deze crisis het geval.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Moet als kanttekening wel zeggen dat ik snel testen en de Jonge in 1 zin op dit moment best moeilijk vind.
Je kan ook zeggen dat het overtrokken is. De angst die we er voor zouden moeten hebben volgens sommigen.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het enige wat dat aangeeft is dat we nog gigantisch ver van groepsimmuniteit zijn.
Die vage videootjes uit China neem ik niet serieus, sorry.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeker met China nog vers in het geheugen.
Ja, maar ik wil geen vaccin en word daarmee dus uitgesloten van alle sociale activiteiten. En wil me ook niet zomaar laten testen.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:24 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Maar je kunt dan dus wel naar de horeca, het festival en het werk. Juist wel. En dat wil je toch?
Is mooi, maar testen stopt geen virus. En de vraag blijft of je al besmettelijk bent voordat je echt ziek voelt.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Sneltesten. Binnen 30 minuutjes de uitslag. En met de clusters op orde is dat echt wel een plan B.
Ben je zelf in Brazilie geweest om te gaan kijken?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor deze hele ellende stelde ik me bij 'pandemie' altijd voor dat mensen letterlijk op straat dood neervielen en er overal lijken gestapeld lagen, met nog eens miljoenen mensen in elk land doodziek thuis.
Italië ook niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die vage videootjes uit China neem ik niet serieus, sorry.
We hebben geen televisie thuis, dus nee ik heb dit niet kunnen volgen. Ik heb alleen een aftandse tweedehands pc die een uur nodig heeft om op te starten en bij dit forum al vastloopt.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Doe normaal man. Get it together.
Heb je de kamerdebatten gevolgd deze 2 weken?
Ook zonder vaccin is er een plan B.
Dan heb jij een probleem. Ik wens je veel succes ermee.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:24 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen vaccin en word daarmee dus uitgesloten van alle sociale activiteiten. En wil me ook niet zomaar laten testen.
Een remedie. Een medicijn en behandeling. Enkel een Vaccin is onzin.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Sneltesten. Binnen 30 minuutjes de uitslag. En met de clusters op orde is dat echt wel een plan B.
Vertel, wat is dat "anders" qua zienswijze ?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:04 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat wij er beiden anders tegenaan kijken.
Ja, dat is de keuze. En die maak je dan toch echt zelf. Daar kun je een ander de schuld niet van geven.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:24 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen vaccin en word daarmee dus uitgesloten van alle sociale activiteiten. En wil me ook niet zomaar laten testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |