SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Wat was nou de connectie met the Beatles?quote:
Het staat op de soundtrack van Yellow Submarine.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat was nou de connectie met the Beatles?
Deels wel/deels niet kunnen luisteren.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Graag gedaan. Jullie andermaal bedankt voor het luisteren
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels wel/deels niet kunnen luisteren.
Dank voor wat ik meegekregen heb...
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:25 schreef robdriessen het volgende:
Een dag te laat, maar....
Muis <3
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:25 schreef robdriessen het volgende:
Een dag te laat, maar....
Muis <3
Goedemorgen.quote:
Ja, tijdens de show van DJ11 een beetje. Niet heel veel. Ga ik vanochtend vast spijt van krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Heb je gisterenavond toch nog gewerkt?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, tijdens de show van DJ11 een beetje. Niet heel veel. Ga ik vanochtend vast spijt van krijgen.
Goedemorgen just me.quote:
Er moet zo een reparatie aan de regenpijp gedaan worden en die man komt vroeg!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Wat ben je vroeg?Ook slecht geslapen?
Ik weet niet waarom ik slecht heb geslapen. Om 1 of andere reden stond mijn suiker vanmorgen te hoog.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:26 schreef just me het volgende:
[..]
Er moet zo een reparatie aan de regenpijp gedaan worden en die man komt vroeg!
Heb jij rustig geslapen of ben je nog met je cursus bezig geweest ?
Doe maar, goed voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik slecht heb geslapen. Om 1 of andere reden stond mijn suiker vanmorgen te hoog.
Dus ik denk dat dat de reden is geweest.
Vandaag maar even extra in de gaten houden.
quote:
Welk ITIL proces is er nu betrokken, Melting?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:53 schreef just me het volgende:
[..]de mailserver Concordia ligt plat, lekker rustig
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk ITIL proces is er nu betrokken, Melting?![]()
Goedemorgen!
Er was vanochtend een storing bij Outlook en Office 365. Ik heb er ook veel last van gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:53 schreef just me het volgende:
[..]de mailserver Concordia ligt plat, lekker rustig
Aha dat verklaart waarschijnlijk waarom mails naar collega's zo laat pas aankwamen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Er was vanochtend een storing bij Outlook en Office 365. Ik heb er ook veel last van gehad.
Oh balen ! Bij ons is de storing nog niet opgelost, ik ga maar even ramen lappen binnenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Er was vanochtend een storing bij Outlook en Office 365. Ik heb er ook veel last van gehad.
Ik zou denken, incident management practise, maar als ik livelink's berichtje lees, lijkt het meer een problem management practise.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dekentje om je heen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:45 schreef Rafeiro het volgende:
Brrr ik krijg het maar niet warm vandaag en de verwarming doet het ook nog niet. Dus is ook maar 18 graden binnen.
En heb nu al polo, longsleeve en vest aan. Jas weiger ik
Pa komt zo op bezoek, had hem al geappt een vest aan te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dekentje om je heen.
Warm douchen kan wel? Want dat is ook wel prettig dan. En anders even ergens naartoe gaan, waar het warmer is.
Gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pa komt zo op bezoek, had hem al geappt een vest aan te doen.
Jouw gedachte is goed, Incident Management zorgt voor initiëelherstel van de dienstverlening, Problem Management zoekt/bepaalt zo nodig naderhand de root cause (oorzaak) en zorgt voor een structurele oplossing...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou denken, incident management practise, maar als ik livelink's berichtje lees, lijkt het meer een problem management practise.
Ja, maar dan laat 'ie zich toch weer van de wijs brengen door livelink, die helemaal niets over Problem Management zegt. Ze meldt slechts ook een incident...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap wel dat Melting die cursus met prima resultaat heeft afgesloten
Ik dat er een PEBCAK is bij het beheer van de mailserver.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Voor PEBCAK is maar één SSOL (Standard Solution):quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dat er een PEBCAK is bij het beheer van de mailserver.
Ik heb net nog een gevalletje PEBCAK opgelost bij een collega.
Gelukkig weet ze dat over twee weken niet meer en kan ik hetzelfde protocol toepassen.
just me had er last van, en livelink blijkbaar ook. Bij meerdere incidenten spreken we toch van een probleem?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan laat 'ie zich toch weer van de wijs brengen door livelink, die helemaal niets over Problem Management zegt. Ze meldt slechts ook een incident...
Maar het was niet hetzelfde probleem. Concordia werkt met roundcube mail via de server van het bedrijf waar onze ledenadministratie zit, daar lag het probleem.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:45 schreef Melting het volgende:
[..]
just me had er last van, en livelink blijkbaar ook. Bij meerdere incidenten spreken we toch van een probleem?
Nee, zeker niet als het allemaal soortgelijke incidentmeldingen rond hetzelfde configuratie item zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:45 schreef Melting het volgende:
[..]
just me had er last van, en livelink blijkbaar ook. Bij meerdere incidenten spreken we toch van een probleem?
Dan heb jij een incident op een ander CI gehad...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het was niet hetzelfde probleem. Concordia werkt met roundcube mail via de server van het bedrijf waar onze ledenadministratie zit, daar lag het probleem.
Maar bij ons weer niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb jij een incident op een ander CI gehad...![]()
Bij mij lag Microsoft Outlook/Exchange vanmorgen ook plat, hetzelfde als livelink dus en vele andere bedrijven.
Fijn dat dan nu alles weer goed werkt, wel zo handig als je thuis moet werkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb jij een incident op een ander CI gehad...![]()
Bij mij lag Microsoft Outlook/Exchange vanmorgen ook plat, hetzelfde als livelink dus en vele andere bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |