Dank je!quote:
Sowieso thuis werken. Ben vanaf maart al niet meer op kantoor geweest.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon thuis werken, kind zelf naar school laten lopen en bolken man!
Nee hij moet en hij zal met zijn scootmobiel ...quote:Op woensdag 30 september 2020 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon thuis werken, kind zelf naar school laten lopen en bolken man!
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso thuis werken. Ben vanaf maart al niet meer op kantoor geweest.
Goed ideequote:Op woensdag 30 september 2020 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
B&B zijn druk bezig met een overwinningsgedicht, morgen komen ze weer langs. Ik zit momenteel een goede pint te klappen. Om locktober te vieren
Locktober? Jezelf hele maand opsluiten?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
B&B zijn druk bezig met een overwinningsgedicht, morgen komen ze weer langs. Ik zit momenteel een goede pint te klappen. Om locktober te vieren
Helpt niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het beste. Maar ik hoop een beetje tot hem door te dringen.
Heb je al een thuiswerkvergoeding gekregen?quote:
Nou het stomme is als ze niet hadden gebeld en gewoon ff schade formulier ingevuld was dan had ik nu al 5 maanden 700 pm belasting betaald zonder no problem.quote:
Koelkast ligt vol dus moet kunnenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Locktober? Jezelf hele maand opsluiten?
Begin je nou serieus weer, kap nou eensquote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef kree het volgende:
Die klootzak die zo nodig de politie belde om mij een lesje te leren heeft iig niet begrepen hoeveel inpact het heeft een jaar lang. Ok thjanks voor je belastingeld asshole Lol Hij dokt het nu zelf. Hahaha
Ik werk in de vitale sector (postbezorging) dus ik kon gewoon naar mijn werk gaan, gelukkig.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso thuis werken. Ben vanaf maart al niet meer op kantoor geweest.
Dat doe je dus ook van onze centen.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het stomme is als ze niet hadden gebeld en gewoon ff schade formulier ingevuld was dan had ik nu al 5 maanden 700 pm belasting betaald zonder no problem.
Hun eigen schuld dus dat ik het nu van hun trek aan inkomen.
Denk ook niet maar het is wel stom. Ok stom van mij ook. Maar het had niet zo een drama hoeven te worden ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat het hem weinig kan schelen dat je nu een uitkering hebt
NEE KREEquote:Op woensdag 30 september 2020 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het stomme is als ze niet hadden gebeld en gewoon ff schade formulier ingevuld was dan had ik nu al 5 maanden 700 pm belasting betaald zonder no problem.
Man je zit in je eigen vingers te snijden zo.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
yup. Thuiswerken de norm dus dan doen we dat he. Ben wel een paar keer op een locatie geweest maar dat was voor noodzakelijke dingen die daar moesten gebeuren.quote:
Grote koelkast heb je danquote:Op woensdag 30 september 2020 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koelkast ligt vol dus moet kunnen
postbezorging is officieel geen vitale sector maar het moest wel gewoon door gaan inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik werk in de vitale sector (postbezorging) dus ik kon gewoon naar mijn werk gaan, gelukkig.
Dit dus en elke dag zelfde riedel hier ...quote:Op woensdag 30 september 2020 21:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat doe je dus ook van onze centen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |