quote:Op woensdag 30 september 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens m'n poll zijn er zeker twee slechte mensen onder ons.
Watje, en dat maakt men blauwquote:
En er is ook een Zweedse versiequote:Op woensdag 30 september 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin nieuwe nummer van First Aid Kit al gehoord? Of nou ja niet zo oud meer, schijnt al vijf dagen oud te zijn maar ik hoorde 'm net voor het eerst
Ja, wel goed dat ze echt met Gommers nog in gesprek gaat over een en ander. Maar die foto erbij is echt belachelijkquote:Op woensdag 30 september 2020 19:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik er van zeggen... ze scoort vast ergens sympathiepunten.
Nee!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin nieuwe nummer van First Aid Kit al gehoord? Of nou ja niet zo oud meer, schijnt al vijf dagen oud te zijn maar ik hoorde 'm net voor het eerst
De Jumbo kassajongens ookquote:
Dat zijn de enige die mij passen. Ik heb een smal gezicht.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, even de mensen laten zien dat er méér in het leven is dan die saaie blauwe wegwerpmondkapjes![]()
Ben benieuwd naar dat ‘gesprek’. Maar hoop dat ze patienten en medewerkers daar in pak heeft gezien, dat doet denk ik meer voor haar.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, wel goed dat ze echt met Gommers nog in gesprek gaat over een en ander. Maar die foto erbij is echt belachelijk
Welke poll?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens m'n poll zijn er zeker twee slechte mensen onder ons.
Probeer de uitwasbare van de Jumbo eens als je een uitwasbare wil, ik heb ook een smal hoofd maar hij zit mij net te strakquote:Op woensdag 30 september 2020 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn de enige die mij passen. Ik heb een smal gezicht.
AliExpress of Zalandoquote:Op woensdag 30 september 2020 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar kopen jullie die met printjes en hoe is de pasvorm?
https://www.friese-producten.nl/friese-vlag-mondkapje.htmlquote:Op woensdag 30 september 2020 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil een mondkapje met een Friese vlag erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |