quote:Op woensdag 30 september 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens m'n poll zijn er zeker twee slechte mensen onder ons.
Watje, en dat maakt men blauwquote:
En er is ook een Zweedse versiequote:Op woensdag 30 september 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin nieuwe nummer van First Aid Kit al gehoord? Of nou ja niet zo oud meer, schijnt al vijf dagen oud te zijn maar ik hoorde 'm net voor het eerst
Ja, wel goed dat ze echt met Gommers nog in gesprek gaat over een en ander. Maar die foto erbij is echt belachelijkquote:Op woensdag 30 september 2020 19:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik er van zeggen... ze scoort vast ergens sympathiepunten.
Nee!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin nieuwe nummer van First Aid Kit al gehoord? Of nou ja niet zo oud meer, schijnt al vijf dagen oud te zijn maar ik hoorde 'm net voor het eerst
De Jumbo kassajongens ookquote:
Dat zijn de enige die mij passen. Ik heb een smal gezicht.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, even de mensen laten zien dat er méér in het leven is dan die saaie blauwe wegwerpmondkapjes![]()
Ben benieuwd naar dat ‘gesprek’. Maar hoop dat ze patienten en medewerkers daar in pak heeft gezien, dat doet denk ik meer voor haar.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, wel goed dat ze echt met Gommers nog in gesprek gaat over een en ander. Maar die foto erbij is echt belachelijk
Welke poll?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens m'n poll zijn er zeker twee slechte mensen onder ons.
Probeer de uitwasbare van de Jumbo eens als je een uitwasbare wil, ik heb ook een smal hoofd maar hij zit mij net te strakquote:Op woensdag 30 september 2020 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn de enige die mij passen. Ik heb een smal gezicht.
AliExpress of Zalandoquote:Op woensdag 30 september 2020 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar kopen jullie die met printjes en hoe is de pasvorm?
https://www.friese-producten.nl/friese-vlag-mondkapje.htmlquote:Op woensdag 30 september 2020 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil een mondkapje met een Friese vlag erop
Bol.comquote:Op woensdag 30 september 2020 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar kopen jullie die met printjes en hoe is de pasvorm?
Zalando heeft meer keus zag ik net.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben nu ook aan het kijken op bol.com, maar er zijn veel te veel opties! Ik ben slecht in kiezen.
Ik zag net dat m'n favo boxershort merk ook mondkapjes maakt, 4 laags zelfs. Maar die bestellingen duren altijd redelijk lang voor het er is.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Zalando heeft meer keus zag ik net.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zag net dat m'n favo boxershort merk ook mondkapjes maakt, 4 laags zelfs. Maar die bestellingen duren altijd redelijk lang voor het er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:30 schreef Dave het volgende:
Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mondkapje dus he, het mondkapje.
Nice! Wel duur!quote:Op woensdag 30 september 2020 20:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
http://www.alexandercobb.com/category/face-mask/
En met tompoucenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:58 schreef Arizona het volgende:
Omg de Hema heeft mondkapjes met Takkie erop
Ik denk dat je het pas echt kunt zeggen na ze gedragen en gewassen te hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef Cyan9 het volgende:
De reviews op bol.com en zalando helpen ook echt helemaal niks. Ik ben er nog steeds niet over uit welke ik nou ga bestellen.
Hebben mensen hier positieve ervaring met een bepaald merk?
Ik denk dat ik maar wat van Mobstore ga bestellen, dat zijn gewoon zwarte met allemaal verschillende details. Ik zie wat reviews van dat ze klein vallen, maar volgens mij heb ik niet zo'n breed hoofd.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat je het pas echt kunt zeggen na ze gedragen en gewassen te hebben.
Ik ga ze denk ik niet vaak nodig, heb wat van die wegwerp in de kast liggen, en vanmiddag wat van die standaard katoenen bij het Kruidvat besteld. Nog geen review.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 september 2020 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn 1000-ste post in deze slowchat
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:30 schreef Dave het volgende:
Goede foto van jou Dave!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb niet naar de reviews gekeken, ik bestelde gewoon wat ik er leuk uit vond zienquote:Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef Cyan9 het volgende:
De reviews op bol.com en zalando helpen ook echt helemaal niks. Ik ben er nog steeds niet over uit welke ik nou ga bestellen.
Hebben mensen hier positieve ervaring met een bepaald merk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |