Ik tel er 3: Coquard, Mozzato en Pacher. Voor de rest is het inderdaad een gigantisch treurige ploeg, maar er zijn ook gewoon veel te veel Franse ploegen voor de hoeveelheid profwaardige Franse renners.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
BACKAERT Frederik30
BARTHE Cyril24
BOILEAU Alan21
CAM Maxime28
CHEVALIER Maxime21
COQUARD Bryan28
DEBUSSCHERE Jens31
FERASSE Thibault26
HIVERT Jonathan35
LEMOINE Cyril37
MORICE Julien29
MOZZATO Luca22
PACHER Quentin28
REZA Kévin32
VAN GENECHTEN Jonas34
Wat een wat een bak ellende. Ik zie 2 renners waar je wat aan hebt.
4 (!) jaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet met Barthe he, niet met Barthe.
Alsof er nog niet genoeg Fransen waren in het peloton, bij Delko plukken ze er eentje weg uit een andere discipline.
[ twitter ]
Delkomannetje houdt er bijzondere ideeën op na. Hij krijgt twee jaar om te leren, daarna twee jaar om te oogsten.quote:
Precies de transfer die je zou verwachten van een renner met zo'n bolle kop: Unox!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:53 schreef wimderon het volgende:
Rasmus Tiller heeft een nieuwe ploeg gevonden, spannend!
Delko 2024:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Delkomannetje houdt er bijzondere ideeën op na. Hij krijgt twee jaar om te leren, daarna twee jaar om te oogsten.
Biniam heeft zich dit seizoen echt bevestigd. Dat zie ook wel goed komen. Debesay is wel even afwachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Zo zit je in een keer 4 jaar vast aan de zoveelste flopfrikaan.
Daarom durfde Jowao dus zijn bloedpaspoort niet op het spel te zetten deze Volta.quote:
Zelfde verhaal als Wanty zo te zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Moreno sappige informatie over Jonathan Vaughters?
quote:,,Ik blijf bij deze ploeg", klinkt het opgelucht uit de mond van de 29-jarige Roosendaler als hem gevraagd wordt naar zijn toekomst. ,,Begin september liet de ploeg weten dat ze iedereen die dat wilde een nieuwe kans geven. Dat vonden ze vanwege alle coronaperikelen redelijk. Ik vind dat netjes. Voor mij is die coronabreak helemaal verkeerd uitgepakt. Dan is het fijn dat een ploeg er zo naar kijkt."
Prima argument, Moreen!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:03 schreef showtimer het volgende:
Voor mij is die coronabreak helemaal verkeerd uitgepakt
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Luis Angel Mate moet weg bij Cofidis.
Einde carrière, denk je dan. Nee, hij hoopt binnenkort een nieuwe ploeg aan te kondigen.
Je vraagt je af wie er zo gek is om Mate te halen.
Ik word hier echt heel erg agressief van. Euskaltel weigert dus de talenten uit de eigen opleidingsploeg te halen, maar vervolgens halen ze wel een enorm jonge veldrijder die amper op de weg heeft gereden. De enige reden die ik kan bedenken is dat Orbea een nieuwe veldritfiets heeft die in het zonnetje moet worden gezet, want de ploeg werd een tijd terug ook voorzichtig gelinkt aan Orts. Nu is Orts of Murias alleen wel een heel verschil, die Murias ga je voorlopig niet tegenkomen in de uitslagen. Tamelijk bizarre transfer.quote:
Moreno heeft toch al een jaar of vier last van die coronabreak?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als Wanty zo te zien.
[..]
Zonder Thomas De Gendt met down syndroom was er nog een wegkapitein nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Overigens lees ik hier dat Kevin Van Melsen volgend jaar actief is in de World Tour. We hebben de absolute bodem bereikt. Wanty dient vernietigd te worden.
Aike naar Wantyquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze tweet is niet beschikbaar.
Waar ging hij over?
Aha, daarom is Visbeek dus aangetrokken: bestuurlijke vernieling van binnenuitquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
...
Overigens lees ik hier dat Kevin Van Melsen volgend jaar actief is in de World Tour. We hebben de absolute bodem bereikt. Wanty dient vernietigd te worden.
Als ik het goed begrijp wordt Vacek volgend jaar prof.quote:E ancora: «Il lavoro da parte di tutti è stato tanto: dal manager Antonio Bevilacqua ai direttori sportivi Gianluca Valoti, Ivan Quaranta e Flavio Miozzo, da me a tutti i nostri collaboratori in questo anno abbiamo affrontato problematiche inedite, a cominciare dai rigidi protocolli da seguire. Nel rispetto di tutte le direttive siamo riusciti a portare i ragazzi a correre e con grande soddisfazione nel 2021 vedremo passare professionisti dei nostri validi atleti come Antonio Tiberi, Andrea Piccolo, Samuele Zoccarato, Karel Vacek e Thomas Trainini».
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou Pat 'm nog aan de praat krijgen?
quote:Is daar een stand van zaken in? “Ik ben er nog altijd niet uit”, zei hij daarover. “Mark heeft een rugzak van een palmares, won 30 ritten in de Tour de France. Hij kan heel veel betekenen voor jonge renners, brengt een pak ervaring mee, maar tegelijkertijd stel ik me ook de vraag wat kan hij nog sportief realiseren voor onze ploeg. Aan zo iemand vraag je bijvoorbeeld niet om van bij de start op kop te rijden. Als publiciteitsstunt hoef ik het ook niet te doen. Zijn komst zou voor een ander team een grote stunt zijn, maar hier ligt dat anders. In de Vuelta hopen we nog op onze 100ste ritzege in een grote Ronde, we tellen opnieuw het meest aantal overwinningen dit seizoen.”
“Mark wil echt heel graag naar de ploeg komen, hij wil zelfs gratis rijden zegt hij, maar wat is gratis?”, eindigde Lefevere nog. “Je moet altijd het minimumloon betalen in de WorldTour. In zijn geval is dat 70.000 euro. Nu goed, ik ben een rationeel man en in principe heb ik dus renners genoeg, maar ik ben er nog niet helemaal uit.”
Ik had gehoopt op Team Sapura maar dit is toch wel beter voor zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 2 november 2020 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Javier Romo zou naar Astana gaan.@:Koffieplanter
De geluiden dat Savva Novikov naar Kern Pharma gaat worden ook steeds luider. @:Mani89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |