Zonder Thomas De Gendt met down syndroom was er nog een wegkapitein nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Overigens lees ik hier dat Kevin Van Melsen volgend jaar actief is in de World Tour. We hebben de absolute bodem bereikt. Wanty dient vernietigd te worden.
Aike naar Wantyquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze tweet is niet beschikbaar.
Waar ging hij over?
Aha, daarom is Visbeek dus aangetrokken: bestuurlijke vernieling van binnenuitquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
...
Overigens lees ik hier dat Kevin Van Melsen volgend jaar actief is in de World Tour. We hebben de absolute bodem bereikt. Wanty dient vernietigd te worden.
Als ik het goed begrijp wordt Vacek volgend jaar prof.quote:E ancora: «Il lavoro da parte di tutti è stato tanto: dal manager Antonio Bevilacqua ai direttori sportivi Gianluca Valoti, Ivan Quaranta e Flavio Miozzo, da me a tutti i nostri collaboratori in questo anno abbiamo affrontato problematiche inedite, a cominciare dai rigidi protocolli da seguire. Nel rispetto di tutte le direttive siamo riusciti a portare i ragazzi a correre e con grande soddisfazione nel 2021 vedremo passare professionisti dei nostri validi atleti come Antonio Tiberi, Andrea Piccolo, Samuele Zoccarato, Karel Vacek e Thomas Trainini».
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou Pat 'm nog aan de praat krijgen?
quote:Is daar een stand van zaken in? “Ik ben er nog altijd niet uit”, zei hij daarover. “Mark heeft een rugzak van een palmares, won 30 ritten in de Tour de France. Hij kan heel veel betekenen voor jonge renners, brengt een pak ervaring mee, maar tegelijkertijd stel ik me ook de vraag wat kan hij nog sportief realiseren voor onze ploeg. Aan zo iemand vraag je bijvoorbeeld niet om van bij de start op kop te rijden. Als publiciteitsstunt hoef ik het ook niet te doen. Zijn komst zou voor een ander team een grote stunt zijn, maar hier ligt dat anders. In de Vuelta hopen we nog op onze 100ste ritzege in een grote Ronde, we tellen opnieuw het meest aantal overwinningen dit seizoen.”
“Mark wil echt heel graag naar de ploeg komen, hij wil zelfs gratis rijden zegt hij, maar wat is gratis?”, eindigde Lefevere nog. “Je moet altijd het minimumloon betalen in de WorldTour. In zijn geval is dat 70.000 euro. Nu goed, ik ben een rationeel man en in principe heb ik dus renners genoeg, maar ik ben er nog niet helemaal uit.”
Ik had gehoopt op Team Sapura maar dit is toch wel beter voor zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 2 november 2020 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Javier Romo zou naar Astana gaan.@:Koffieplanter
De geluiden dat Savva Novikov naar Kern Pharma gaat worden ook steeds luider. @:Mani89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |