Fake nieuws volgens dikke Nico.quote:
Zei Roodhooft bij Extra Time niet dat de ploeg al klaar is voor volgend jaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fake nieuws volgens dikke Nico.
Dat ze momenteel niet bezig zijn met renners in ieder geval. Wat niet wil zeggen dat ze voor die tijd al een paar renners hebben gecontracteerd waar wij geen weet van hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zei Roodhooft bij Extra Time niet dat de ploeg al klaar is voor volgend jaar?
Hector zegt dat het goed is. Twee jaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Van BORA, naar AG2R, naar BORA, naar Movistar.
Uno-X is wel echt een ons kent ons clubje, wat ik niet per se negatief bedoel. Renners lijken zich daar erg goed te voelen en op hun plek te zitten. Leknessund en Hvideberg bleven ook graag een jaar voordat ze naar Sunweb gingen en/of gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:59 schreef Mykonos het volgende:
Toch wel lichtelijk verrassend dat Markus Hoelgaard verlengt bij Uno. Zou hij daar goed zitten of zou er geen WT ploeg interesse hebben getoond?
Ook wat verdiensten zit het misschien bij zo'n Noorse ploeg niet verkeerd.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uno-X is wel echt een ons kent ons clubje, wat ik niet per se negatief bedoel. Renners lijken zich daar erg goed te voelen en op hun plek te zitten. Leknessund en Hvideberg bleven ook graag een jaar voordat ze naar Sunweb gingen en/of gaan.
Kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:31 schreef Aguero het volgende:
Einde tijdperk Vocsnor?
https://sporza.be/nl/2020(...)tress~1603706454062/
Het zou toch niet te begrijpen zijn dat een van de vijf beste tijdrijders van de wereld geen ploeg vindt...quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:31 schreef Aguero het volgende:
Einde tijdperk Vocsnor?
https://sporza.be/nl/2020(...)tress~1603706454062/
Renners zijn vrijgegeven.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar wat moet een ploeg nu dan? Hem contracteren terwijl hij nog twee jaar contract heeft bij NTT? Of kan dat wel als de financiering van de ploeg in dit stadium nog niet rond is?
Ah, oké.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renners zijn vrijgegeven.
BACKAERT Frederik30quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Wtf man, Lemoine is 37 heeft nog nooit wat gewonnen nooit wat gepresteerd. Hoe kan deze ploeg nog bestaan.
Ik tel er 3: Coquard, Mozzato en Pacher. Voor de rest is het inderdaad een gigantisch treurige ploeg, maar er zijn ook gewoon veel te veel Franse ploegen voor de hoeveelheid profwaardige Franse renners.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
BACKAERT Frederik30
BARTHE Cyril24
BOILEAU Alan21
CAM Maxime28
CHEVALIER Maxime21
COQUARD Bryan28
DEBUSSCHERE Jens31
FERASSE Thibault26
HIVERT Jonathan35
LEMOINE Cyril37
MORICE Julien29
MOZZATO Luca22
PACHER Quentin28
REZA Kévin32
VAN GENECHTEN Jonas34
Wat een wat een bak ellende. Ik zie 2 renners waar je wat aan hebt.
4 (!) jaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet met Barthe he, niet met Barthe.
Alsof er nog niet genoeg Fransen waren in het peloton, bij Delko plukken ze er eentje weg uit een andere discipline.
[ twitter ]
Delkomannetje houdt er bijzondere ideeën op na. Hij krijgt twee jaar om te leren, daarna twee jaar om te oogsten.quote:
Precies de transfer die je zou verwachten van een renner met zo'n bolle kop: Unox!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:53 schreef wimderon het volgende:
Rasmus Tiller heeft een nieuwe ploeg gevonden, spannend!
Delko 2024:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Delkomannetje houdt er bijzondere ideeën op na. Hij krijgt twee jaar om te leren, daarna twee jaar om te oogsten.
Biniam heeft zich dit seizoen echt bevestigd. Dat zie ook wel goed komen. Debesay is wel even afwachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Zo zit je in een keer 4 jaar vast aan de zoveelste flopfrikaan.
Daarom durfde Jowao dus zijn bloedpaspoort niet op het spel te zetten deze Volta.quote:
Zelfde verhaal als Wanty zo te zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Moreno sappige informatie over Jonathan Vaughters?
quote:,,Ik blijf bij deze ploeg", klinkt het opgelucht uit de mond van de 29-jarige Roosendaler als hem gevraagd wordt naar zijn toekomst. ,,Begin september liet de ploeg weten dat ze iedereen die dat wilde een nieuwe kans geven. Dat vonden ze vanwege alle coronaperikelen redelijk. Ik vind dat netjes. Voor mij is die coronabreak helemaal verkeerd uitgepakt. Dan is het fijn dat een ploeg er zo naar kijkt."
Prima argument, Moreen!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:03 schreef showtimer het volgende:
Voor mij is die coronabreak helemaal verkeerd uitgepakt
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Luis Angel Mate moet weg bij Cofidis.
Einde carrière, denk je dan. Nee, hij hoopt binnenkort een nieuwe ploeg aan te kondigen.
Je vraagt je af wie er zo gek is om Mate te halen.
Ik word hier echt heel erg agressief van. Euskaltel weigert dus de talenten uit de eigen opleidingsploeg te halen, maar vervolgens halen ze wel een enorm jonge veldrijder die amper op de weg heeft gereden. De enige reden die ik kan bedenken is dat Orbea een nieuwe veldritfiets heeft die in het zonnetje moet worden gezet, want de ploeg werd een tijd terug ook voorzichtig gelinkt aan Orts. Nu is Orts of Murias alleen wel een heel verschil, die Murias ga je voorlopig niet tegenkomen in de uitslagen. Tamelijk bizarre transfer.quote:
Moreno heeft toch al een jaar of vier last van die coronabreak?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als Wanty zo te zien.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |