Tof zeg!quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Geen klachten! Je krijgt een kaartje van het RIVM met het batchnummer en de datum van deze en volgende vaccinatie. Ook melden ze het ergens aan dat je het via DigiD kan inzien.
Hij leeft nogquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Geen klachten! Je krijgt een kaartje van het RIVM met het batchnummer en de datum van deze en volgende vaccinatie. Ook melden ze het ergens aan dat je het via DigiD kan inzien.
Onze medewerkers stonden expliciet benoemd dat ze niet in aanmerking kwamen oftewel; niet dicht genoeg bij het vuur. Dat is al vreemd aangezien er complete COVID teams zijn die huizen van besmette cliënten schoonmaken. Nu is er een vaccin en nu horen ze opeens wel bij de groep die dicht bij het vuur staat. Dat vind ik vreemd. Jij niet?quote:
Haha ja wij grapten ook al dat je dan als teams weer kunt proosten. Maar denk dat mensen sowieso wel de flinke poos voorzichtig zullen blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
LOL![]()
Alleen als jij ook gevaccineerd bent natuurlijk
Ik ook vanmiddag. Las net dat de lijnen overbezet zijn; 10 minuutjes was ik er door.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:19 schreef Magica het volgende:
Ik heb ook 2 afspraken gemaakt!
16 januari de 1e
Ik 20 min. Gesprek duurde ook nog 10 min dus snap wel dat het druk isquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:24 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag. Las net dat de lijnen overbezet zijn; 10 minuutjes was ik er door.
Ik kom een paar weken achter je aan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
LOL![]()
Alleen als jij ook gevaccineerd bent natuurlijk
Je doet het nogquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Woeiii, geen last van de Bill Gates-chip?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Leidinggevende kan je niks maken als je besluit niet te vaccineren. Tis niet verplicht. En ik zou wel testen, het is niet 100% gegarandeerd afdoende (helaas).quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:07 schreef Gia het volgende:
Heb een vraagje over vaccineren in de zorg, puur interesse: je hoeft het niet te melden aan je leidinggevende of je wel of niet gevaccineerd bent, maar wat als je klachten krijgt die op Corona lijken? Is het dan voldoende om aan te tonen dat je gevaccineerd bent of is het 'hoppa' toch weer naar de teststraat?
En komt de leidinggevende op deze wijze er toch niet achter wie wel en wie niet de prik hebben gepakt?
Zus van me is al 6x getest, omdat ze een hoestje heeft. Rookster.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:48 schreef Blues het volgende:
Leidinggevende kan je niks maken als je besluit niet te vaccineren. Tis niet verplicht. En ik zou wel testen, het is niet 100% gegarandeerd afdoende (helaas).
Mijn collega zei ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Zus van me is al 6x getest, omdat ze een hoestje heeft. Rookster.
Ze hoopt dat niet meer te hoeven na vaccinatie.
Maar dat kan tegenvallen, dus.
Vind dit zo naar voor alle zorgpersoneel. Hoop echt dat het gauw beter wordt.
Ik ben ook ontzettend vaak getest bij vaker luchtweginfecties bij allergieën. Sinds een paar maanden gebruik ik flucloxacilline neusspray, dat helpt erg goedquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Zus van me is al 6x getest, omdat ze een hoestje heeft. Rookster.
Ze hoopt dat niet meer te hoeven na vaccinatie.
Maar dat kan tegenvallen, dus.
Vind dit zo naar voor alle zorgpersoneel. Hoop echt dat het gauw beter wordt.
Ik snap niet waarom een afspraak in de eerste prikgolf(je) al een goede 2 weken uitstel heeftquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef Ellatjuh het volgende:
Wat een gedoe zeg..
4x gebeld en kreeg telkens te horen dat er geen medewerkers beschikbaar waren door drukte en of ik met 30 minuten opnieuw wilde proberen.
Uur geleden kwam ik wel verder en moest mn bsn nummer erbij houden.
Na een half uur horen dat alle medewerkers in gesprek waren kreeg ik iemand aan de telefoon😎
Donderdag 21 januari ben ik aan de beurt.
En 3 weken later weer.
Het was het wachten waard
dat handig valt volgens mij wel mee, enige is dat je ze niet lang kan bewaren op koelkast temperatuur. volgens mij is dit puurr een logstiek probleem wat simpel op te lossen is. knal een uitpak afdeling uit de grond, regel een partij bezorgers en laat die bezorgers adhv gemaakt afspraken op locaties in de nacht de hoeveelheid bezorgen voor de volgende dag, zodat iedere ochtend rond uurr of 6/7 alles op locatie is. moet toch te doen zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:02 schreef Ceviche het volgende:
Mwah er hebben zich al veel mensen aangemeld als vrijwilliger om te prikken (paar duizend).
Werk bij een huisartsenpraktijk en daar prikten we met de griepvaccinatie 800 man in 1 dag met vijf mensen. Hele praktijk zou dan in 14 dagen geprikt kunnen worden. Nou moet iedereen natuurlijk 2 x maar niet iedereen laat zich inenten, niet zoveel mensen zijn bereid om te prikken, en die vaccins zijn niet zo handig als de griepprik, en zo zijn er nog wel wat bezwaren. Maar met dezelfde opzet als de griepprik zou het toch wel moeten lukken. Ik denk ook eigenlijk wel dat we daarheen gaan, als 'het grote publiek' aan de beurt is.
Ik dacht dat veel WMO-taken ook destijds afgeschaald waren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:12 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Onze medewerkers stonden expliciet benoemd dat ze niet in aanmerking kwamen oftewel; niet dicht genoeg bij het vuur. Dat is al vreemd aangezien er complete COVID teams zijn die huizen van besmette cliënten schoonmaken. Nu is er een vaccin en nu horen ze opeens wel bij de groep die dicht bij het vuur staat. Dat vind ik vreemd. Jij niet?
Behalve die metaalsmaak direct na vaccinatie nergens last van.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag ook mijn vaccinatie opgehaald, toch last van hoofdpijn erdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |