abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:04:44 #276
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_197245316
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Geen klachten! Je krijgt een kaartje van het RIVM met het batchnummer en de datum van deze en volgende vaccinatie. Ook melden ze het ergens aan dat je het via DigiD kan inzien.
Tof zeg! ^O^
pi_197246835
quote:

[..]

Geen klachten! Je krijgt een kaartje van het RIVM met het batchnummer en de datum van deze en volgende vaccinatie. Ook melden ze het ergens aan dat je het via DigiD kan inzien.
Hij leeft nog _O_
pi_197247463
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom vreemd?
Onze medewerkers stonden expliciet benoemd dat ze niet in aanmerking kwamen oftewel; niet dicht genoeg bij het vuur. Dat is al vreemd aangezien er complete COVID teams zijn die huizen van besmette cliënten schoonmaken. Nu is er een vaccin en nu horen ze opeens wel bij de groep die dicht bij het vuur staat. Dat vind ik vreemd. Jij niet?
pi_197247555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:51 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

LOL :D

Alleen als jij ook gevaccineerd bent natuurlijk :+
Haha ja wij grapten ook al dat je dan als teams weer kunt proosten. Maar denk dat mensen sowieso wel de flinke poos voorzichtig zullen blijven.
pi_197247572
Ik heb ook 2 afspraken gemaakt!
16 januari de 1e 8-)
pi_197247643
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:19 schreef Magica het volgende:
Ik heb ook 2 afspraken gemaakt!
16 januari de 1e 8-)
Ik ook vanmiddag. Las net dat de lijnen overbezet zijn; 10 minuutjes was ik er door.
pi_197247675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:24 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik ook vanmiddag. Las net dat de lijnen overbezet zijn; 10 minuutjes was ik er door.
Ik 20 min. Gesprek duurde ook nog 10 min dus snap wel dat het druk is :P
pi_197247750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:51 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

LOL :D

Alleen als jij ook gevaccineerd bent natuurlijk :+
Ik kom een paar weken achter je aan.
En tot die tijd heb ik misschien nog een stukje immuniteit van mijn recente besmetting :') Komende weken test ik in ieder geval positief, kom geen buitenland in :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197247772
quote:

[..]

Je doet het nog *O*

Geen autisme oid? :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:07:10 #285
3542 Gia
User under construction
pi_197248405
Heb een vraagje over vaccineren in de zorg, puur interesse: je hoeft het niet te melden aan je leidinggevende of je wel of niet gevaccineerd bent, maar wat als je klachten krijgt die op Corona lijken? Is het dan voldoende om aan te tonen dat je gevaccineerd bent of is het 'hoppa' toch weer naar de teststraat?

En komt de leidinggevende op deze wijze er toch niet achter wie wel en wie niet de prik hebben gepakt?
pi_197249317
quote:

[..]

Woeiii, geen last van de Bill Gates-chip? >:)

Je doet t nog. Mooi van t kaartje ^O^
pi_197249356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:07 schreef Gia het volgende:
Heb een vraagje over vaccineren in de zorg, puur interesse: je hoeft het niet te melden aan je leidinggevende of je wel of niet gevaccineerd bent, maar wat als je klachten krijgt die op Corona lijken? Is het dan voldoende om aan te tonen dat je gevaccineerd bent of is het 'hoppa' toch weer naar de teststraat?

En komt de leidinggevende op deze wijze er toch niet achter wie wel en wie niet de prik hebben gepakt?
Leidinggevende kan je niks maken als je besluit niet te vaccineren. Tis niet verplicht. En ik zou wel testen, het is niet 100% gegarandeerd afdoende (helaas).
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:51:56 #288
3542 Gia
User under construction
pi_197249454
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:48 schreef Blues het volgende:

Leidinggevende kan je niks maken als je besluit niet te vaccineren. Tis niet verplicht. En ik zou wel testen, het is niet 100% gegarandeerd afdoende (helaas).
Zus van me is al 6x getest, omdat ze een hoestje heeft. Rookster.
Ze hoopt dat niet meer te hoeven na vaccinatie.
Maar dat kan tegenvallen, dus.

Vind dit zo naar voor alle zorgpersoneel. Hoop echt dat het gauw beter wordt.
pi_197249565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn collega zei ook
Nee is mijn rokershoestje, bleek toch corona te hebben. Tja het kan alle kanten op.
Volgens mij moet je alsnog getest worden na vaccinatie, zeker in het begin denk
pi_197249881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben ook ontzettend vaak getest bij vaker luchtweginfecties bij allergieën. Sinds een paar maanden gebruik ik flucloxacilline neusspray, dat helpt erg goed :)
pi_197249909
Wat een gedoe zeg..
4x gebeld en kreeg telkens te horen dat er geen medewerkers beschikbaar waren door drukte en of ik met 30 minuten opnieuw wilde proberen.

Uur geleden kwam ik wel verder en moest mn bsn nummer erbij houden.
Na een half uur horen dat alle medewerkers in gesprek waren kreeg ik iemand aan de telefoon😎

Donderdag 21 januari ben ik aan de beurt.
En 3 weken later weer.

Het was het wachten waard
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_197250049
Ik zie net dat een ex-collega vandaag als eerste in onze stad is gevaccineerd. Top ^O^
pi_197250586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef Ellatjuh het volgende:
Wat een gedoe zeg..
4x gebeld en kreeg telkens te horen dat er geen medewerkers beschikbaar waren door drukte en of ik met 30 minuten opnieuw wilde proberen.

Uur geleden kwam ik wel verder en moest mn bsn nummer erbij houden.
Na een half uur horen dat alle medewerkers in gesprek waren kreeg ik iemand aan de telefoon😎

Donderdag 21 januari ben ik aan de beurt.
En 3 weken later weer.

Het was het wachten waard
Ik snap niet waarom een afspraak in de eerste prikgolf(je) al een goede 2 weken uitstel heeft :{

betekent dat als hierna de wijkverpleging aan de beurt is er nog veel langere wachttijden gaan ontstaan. Die verpleeghuismedewerkers moet je toch binnen een week allemaal gevaccineerd kunnen hebben? zoniet heb je te weinig prikkers...

vanmiddag was ik bij een patient die had wel een goed punt. Nederland heeft op dit moment 1 miljoen vaccins in huis klaarliggen, goed voor 500k personen. Hoe moeilijk is het om deze binnen 2 weken erdoorheen gejast te hebben door iedere Verpleegkundige/arts etc minimaal uurtje (of dag) laten meeprikken. Deze poule extra prikkers had al een half jaar geleden geworven kunnen worden, zie het als een soort van dienstplicht. 25 GGD prikpunten zijn prima. Maar dan wel allen bezet met minimaal 100 prikstraatjes

binnen no time had je dan al die vaccins erdoorheen gejast en had je ook richting de industrie een punt gehad om meer vaccins geleverd te krijgen... hierna doe je weer het zelfde trukje en binnen no time heb je iedereen gevaccineerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ferdii op 06-01-2021 19:48:19 ]
hardcoholic
  woensdag 6 januari 2021 @ 20:02:57 #294
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_197251123
Mwah er hebben zich al veel mensen aangemeld als vrijwilliger om te prikken (paar duizend).
Werk bij een huisartsenpraktijk en daar prikten we met de griepvaccinatie 800 man in 1 dag met vijf mensen. Hele praktijk zou dan in 14 dagen geprikt kunnen worden. Nou moet iedereen natuurlijk 2 x maar niet iedereen laat zich inenten, niet zoveel mensen zijn bereid om te prikken, en die vaccins zijn niet zo handig als de griepprik, en zo zijn er nog wel wat bezwaren. Maar met dezelfde opzet als de griepprik zou het toch wel moeten lukken. Ik denk ook eigenlijk wel dat we daarheen gaan, als 'het grote publiek' aan de beurt is.
pi_197251451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:02 schreef Ceviche het volgende:
Mwah er hebben zich al veel mensen aangemeld als vrijwilliger om te prikken (paar duizend).
Werk bij een huisartsenpraktijk en daar prikten we met de griepvaccinatie 800 man in 1 dag met vijf mensen. Hele praktijk zou dan in 14 dagen geprikt kunnen worden. Nou moet iedereen natuurlijk 2 x maar niet iedereen laat zich inenten, niet zoveel mensen zijn bereid om te prikken, en die vaccins zijn niet zo handig als de griepprik, en zo zijn er nog wel wat bezwaren. Maar met dezelfde opzet als de griepprik zou het toch wel moeten lukken. Ik denk ook eigenlijk wel dat we daarheen gaan, als 'het grote publiek' aan de beurt is.
dat handig valt volgens mij wel mee, enige is dat je ze niet lang kan bewaren op koelkast temperatuur. volgens mij is dit puurr een logstiek probleem wat simpel op te lossen is. knal een uitpak afdeling uit de grond, regel een partij bezorgers en laat die bezorgers adhv gemaakt afspraken op locaties in de nacht de hoeveelheid bezorgen voor de volgende dag, zodat iedere ochtend rond uurr of 6/7 alles op locatie is. moet toch te doen zijn?
hardcoholic
  woensdag 6 januari 2021 @ 21:10:18 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197253167
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:12 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Onze medewerkers stonden expliciet benoemd dat ze niet in aanmerking kwamen oftewel; niet dicht genoeg bij het vuur. Dat is al vreemd aangezien er complete COVID teams zijn die huizen van besmette cliënten schoonmaken. Nu is er een vaccin en nu horen ze opeens wel bij de groep die dicht bij het vuur staat. Dat vind ik vreemd. Jij niet?
Ik dacht dat veel WMO-taken ook destijds afgeschaald waren.
Mocht je van mening zijn geweest dat je medewerkers wél in aanmerking hadden moeten komen, hadden jullie dit natuurlijk aan moeten geven.
In aanraking komen met was niet enige criterium, anders hadden veel meer takken van sport bonussen moeten krijgen

Maar, belangrijkste denk ik, het staat qua strategie, uitvoering en alles compleet los van elkaar. Andere overwegingen kunnen een grote rol spelen erbij neem ik aan. Ik zie niet 1,2,3 waarom dit hetzelfde scenario zou moeten volgen als bij die bonus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:44:40 #297
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_197275668
Vandaag ook mijn vaccinatie opgehaald, toch last van hoofdpijn erdoor. :P
pi_197275730
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag ook mijn vaccinatie opgehaald, toch last van hoofdpijn erdoor. :P
Behalve die metaalsmaak direct na vaccinatie nergens last van.
Hoop dat je koppijn snel over gaat!
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:38:30 #299
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_197282891
hoi! nieuw hier, ik heb niet het hele topic doorgelezen..
Zijn er hier ook zorgmedewerkers die niet staan te springen om de pfizer vaccinatie te krijgen?
ik zelf sta er dus niet om te springen, om meerdere redenen, maar ik krijg sterk het gevoel dat dit nauwelijks bespreekbaar is. Op facebook word ik gebombardeerd met collega's die zich laten vaccineren, fotograferen, en hun vaccinkaartje delen.

Ik ben gezond, heb zelden de griep, draag persoonlijke beschermingsmiddelen op mijn werk als operatie assistent, heb geen kwetsbare ouderen in mijn omgeving. Wanneer ik Covid zou krijgen, blijf ik thuis.

Ik ben van mening dat het de kwetsbare medemens is die wel ernstig ziek wordt van Covid, dat diegene dus de verantwoordelijkheid moet nemen om zichzelf te vaccineren, voordat ik me verplicht voel om me te vaccineren.
Dit vaccin werkt op een manier die nog niet eerder op grote schaal bij mensen is toegepast, geeft geen garantie op het niet meer krijgen van een besmetting en geeft geen garantie op het niet meer kunnen verspreiden van een besmetting.

Ik merk dat wanneer ik daarover probeer te praten of discussiëren met collega's ik al gauw in de categorie: complotgekkie gestopt wordt, terwijl mensen die als eerste in de rij staan, zonder zich af te vragen of dit voor hen de beste manier is, als vaccinheld gezien worden.

Ik heb daar moeite mee. Hoe zit dat bij jullie?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:42:20 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197282963
Als je geen vaccin wilt, om welke reden dan ook, dan ben je gewoon nog steeds een prima medewerker als je 'm niet neemt.
Punt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')