abonnement Unibet Coolblue
pi_202349517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maatregelen worden hier weer opgeschaald en er zoemen geruchten rond dat het ziekenhuis weer 1 van onze verpleeghuizen (deels) wil vorderen net zoals het geval was in maart/april van 2020.

Tevens lijkt het nu dat echt iedereen besmet is momenteel. Ik zelf blijf testen omdat ik in contact gekomen ben met ene besmet persoon.
Bij ons in het zkh ook héél veel besmette medewerkers. Maar ja, mensen lunchen samen, drinken samen koffie, kletsen zonder mondkapjes (en 1,5 m is veel meer dan je denkt). Net nog een mailtje dat code zwart in voorbereiding is en er meer beveiliging komt. Ook gaat dan het ziekenhuis dicht en kan je niet meer zomaar naar binnen lopen. Het stond er niet bij, maar een 0 bezoekers per patient beleid bij code zwart lijkt me niet vreemd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:26:15 #177
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202350009
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:56 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben inmiddels gestopt met het werken in het ziekenhuis, ben zo'n cliché die niet meer wilde :P Covid is niet de oorzaak geweest, maar heeft het geheel wel doen versnellen.

Ik merk wel dat ik sterk de neiging heb om mijzelf toch weer (tijdelijk) aan te melden om te helpen, zolang ik de eindverantwoordelijkheid maar niet hoef te dragen.
Werken in een ziekenhuis heeft me altijd moeilijk geleken (met name aan het bed), maar nu met covid kan ik me eigenlijk niet meer voorstellen dat mensen er nog willen werken :@
Ik vind het dus heel wat dat je overweegt tijdelijk terug te gaan. Ik hoop dat je inmiddels wat anders hebt gevonden wat bevalt :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')