zou haar doenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wel een mondkapje met Celine willen delen.
Knoopje extra open en dan nog naar beneden trekkenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Gordon.quote:
dan zet je ze uitquote:Op woensdag 30 september 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
Ik hoef helemaal geen ondertitels te zien mobiel
@:danny
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef Danny het volgende:
• Nickchanges kunnen nu (bijna) volautomatisch
[..]
• Mobiel: signatures en ondertitels worden nu ook weergegeven
• Mobiel: Op de mobiele settingspagina kun je de weergave van sigs en ondertitels op mobiel uitschakelen
Let eens op joh.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
Ik hoef helemaal geen ondertitels te zien mobiel
@:danny
Echt een lekker wijf.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:'Het dringende advies geldt in binnenruimten die voor publiek toegankelijk zijn', stelt de gemeente. 'Denk aan: supermarkten, winkels, cafés, restaurants, instellingen zoals musea, bibliotheken, religieuze gebouwen en sportscholen.', stelt de gemeente. 'Op de zitplek kan het mondkapje eventueel af, bijvoorbeeld om te eten of drinken. Ook tijdens het sporten in de sportschool mag het mondkapje af. Denk wel aan de 1,5 meter afstand.'
Neem je toch gewoon Videoland? Kwaliteit op netflix gaat zwaar achteruit. Komt nauwelijks iets goed uit.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Fargo gaat naar Videoland.
Ik ben woedend.
Videoland heb ik een paar maanden gehad, daar staat ook niks boeiends op. (en ik betaal niet voor Netflix, wel eens trouwens)quote:Op woensdag 30 september 2020 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon Videoland? Kwaliteit op netflix gaat zwaar achteruit. Komt nauwelijks iets goed uit.
Welmoedje kijkt er de serie over Mocroboefjes @Cocoquote:Op woensdag 30 september 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Videoland heb ik een paar maanden gehad, daar staat ook niks boeiends op. (en ik betaal niet voor Netflix, wel eens trouwens)
Wtfquote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Fargo gaat naar Videoland.
Ik ben woedend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |