zou haar doenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wel een mondkapje met Celine willen delen.
Knoopje extra open en dan nog naar beneden trekkenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Gordon.quote:
dan zet je ze uitquote:Op woensdag 30 september 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
Ik hoef helemaal geen ondertitels te zien mobiel
@:danny
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef Danny het volgende:
• Nickchanges kunnen nu (bijna) volautomatisch
[..]
• Mobiel: signatures en ondertitels worden nu ook weergegeven
• Mobiel: Op de mobiele settingspagina kun je de weergave van sigs en ondertitels op mobiel uitschakelen
Let eens op joh.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
Ik hoef helemaal geen ondertitels te zien mobiel
@:danny
Echt een lekker wijf.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:'Het dringende advies geldt in binnenruimten die voor publiek toegankelijk zijn', stelt de gemeente. 'Denk aan: supermarkten, winkels, cafés, restaurants, instellingen zoals musea, bibliotheken, religieuze gebouwen en sportscholen.', stelt de gemeente. 'Op de zitplek kan het mondkapje eventueel af, bijvoorbeeld om te eten of drinken. Ook tijdens het sporten in de sportschool mag het mondkapje af. Denk wel aan de 1,5 meter afstand.'
Neem je toch gewoon Videoland? Kwaliteit op netflix gaat zwaar achteruit. Komt nauwelijks iets goed uit.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Fargo gaat naar Videoland.
Ik ben woedend.
Videoland heb ik een paar maanden gehad, daar staat ook niks boeiends op. (en ik betaal niet voor Netflix, wel eens trouwens)quote:Op woensdag 30 september 2020 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon Videoland? Kwaliteit op netflix gaat zwaar achteruit. Komt nauwelijks iets goed uit.
Welmoedje kijkt er de serie over Mocroboefjes @Cocoquote:Op woensdag 30 september 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Videoland heb ik een paar maanden gehad, daar staat ook niks boeiends op. (en ik betaal niet voor Netflix, wel eens trouwens)
Wtfquote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woedend.
dollehond.gifquote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Nieuw dagrecord: 3294 nieuwe besmettingen, 48 patiënten naar ziekenhuis
CORRED.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Nieuw dagrecord: 3294 nieuwe besmettingen, 48 patiënten naar ziekenhuis
CORRED.
Die serie was toch maar één seizoen leukquote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woedend.
Net als Dexter, Game of Thrones.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die serie was toch maar één seizoen leuk
Wat ben je ook voorspelbaar.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Band of Brothers.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Net als Dexter, Game of Thrones.
Noem nog eens wat.
Seizoen 2 en 3 waren prima.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dexter was 4 seizoenen prima en GOT ookquote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Net als Dexter, Game of Thrones.
Noem nog eens wat.
Seizoen 2 was aids man, met die vliegende schotel opeens. Hou op hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 en 3 waren prima.
Oh je had het alleen over seizoen 2 dus.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 2 was aids man, met die vliegende schotel opeens. Hou op hoor.
Seizoen 3 nooit gekeken.
Nee over 1 (die leuk was)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je had het alleen over seizoen 2 dus.
Daarna is voor jou dus seizoen 2. (terwijl er ook een seizoen 3 is die totaal weer ergens anders over gaat)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee over 1 (die leuk was)
Daarna werd het aids.
Na seizoen 1 komt seizoen 2, inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarna is voor jou dus seizoen 2. (terwijl er ook een seizoen 3 is die totaal weer ergens anders over gaat)
The Wire is inderdaad kut.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef Coco het volgende:
Ik vind deze discussie niet zo boeiend.
En daarna seizoen 3 ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na seizoen 1 komt seizoen 2, inderdaad.
Ja die UFO was kut, maar de rest was niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 2 was aids man, met die vliegende schotel opeens. Hou op hoor.
Seizoen 3 nooit gekeken.
Het was ook een grapje. (ze lukken zelden helaas)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat was dan ook een mini-serie.
Ik moet streng zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. (ze lukken zelden helaas)
Eens, gewoon een prima seizoen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die UFO was kut, maar de rest was niks mis mee hoor.
eensquote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 en 3 waren prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |