zou haar doenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wel een mondkapje met Celine willen delen.
Knoopje extra open en dan nog naar beneden trekkenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Gordon.quote:
dan zet je ze uitquote:Op woensdag 30 september 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
Ik hoef helemaal geen ondertitels te zien mobiel
@:danny
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef Danny het volgende:
• Nickchanges kunnen nu (bijna) volautomatisch
[..]
• Mobiel: signatures en ondertitels worden nu ook weergegeven
• Mobiel: Op de mobiele settingspagina kun je de weergave van sigs en ondertitels op mobiel uitschakelen
Let eens op joh.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
Ik hoef helemaal geen ondertitels te zien mobiel
@:danny
Echt een lekker wijf.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:'Het dringende advies geldt in binnenruimten die voor publiek toegankelijk zijn', stelt de gemeente. 'Denk aan: supermarkten, winkels, cafés, restaurants, instellingen zoals musea, bibliotheken, religieuze gebouwen en sportscholen.', stelt de gemeente. 'Op de zitplek kan het mondkapje eventueel af, bijvoorbeeld om te eten of drinken. Ook tijdens het sporten in de sportschool mag het mondkapje af. Denk wel aan de 1,5 meter afstand.'
Neem je toch gewoon Videoland? Kwaliteit op netflix gaat zwaar achteruit. Komt nauwelijks iets goed uit.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Fargo gaat naar Videoland.
Ik ben woedend.
Videoland heb ik een paar maanden gehad, daar staat ook niks boeiends op. (en ik betaal niet voor Netflix, wel eens trouwens)quote:Op woensdag 30 september 2020 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon Videoland? Kwaliteit op netflix gaat zwaar achteruit. Komt nauwelijks iets goed uit.
Welmoedje kijkt er de serie over Mocroboefjes @Cocoquote:Op woensdag 30 september 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Videoland heb ik een paar maanden gehad, daar staat ook niks boeiends op. (en ik betaal niet voor Netflix, wel eens trouwens)
Wtfquote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woedend.
dollehond.gifquote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Nieuw dagrecord: 3294 nieuwe besmettingen, 48 patiënten naar ziekenhuis
CORRED.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Nieuw dagrecord: 3294 nieuwe besmettingen, 48 patiënten naar ziekenhuis
CORRED.
Die serie was toch maar één seizoen leukquote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woedend.
Net als Dexter, Game of Thrones.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die serie was toch maar één seizoen leuk
Wat ben je ook voorspelbaar.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Band of Brothers.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Net als Dexter, Game of Thrones.
Noem nog eens wat.
Seizoen 2 en 3 waren prima.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dexter was 4 seizoenen prima en GOT ookquote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Net als Dexter, Game of Thrones.
Noem nog eens wat.
Seizoen 2 was aids man, met die vliegende schotel opeens. Hou op hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 en 3 waren prima.
Oh je had het alleen over seizoen 2 dus.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 2 was aids man, met die vliegende schotel opeens. Hou op hoor.
Seizoen 3 nooit gekeken.
Nee over 1 (die leuk was)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je had het alleen over seizoen 2 dus.
Daarna is voor jou dus seizoen 2. (terwijl er ook een seizoen 3 is die totaal weer ergens anders over gaat)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee over 1 (die leuk was)
Daarna werd het aids.
Na seizoen 1 komt seizoen 2, inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarna is voor jou dus seizoen 2. (terwijl er ook een seizoen 3 is die totaal weer ergens anders over gaat)
The Wire is inderdaad kut.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef Coco het volgende:
Ik vind deze discussie niet zo boeiend.
En daarna seizoen 3 ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na seizoen 1 komt seizoen 2, inderdaad.
Ja die UFO was kut, maar de rest was niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 2 was aids man, met die vliegende schotel opeens. Hou op hoor.
Seizoen 3 nooit gekeken.
Het was ook een grapje. (ze lukken zelden helaas)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat was dan ook een mini-serie.
Ik moet streng zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. (ze lukken zelden helaas)
Eens, gewoon een prima seizoen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die UFO was kut, maar de rest was niks mis mee hoor.
eensquote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 en 3 waren prima.
Ik had al meerdere argumenten gegeven (er kwamen UFO's in voorquote:
Dus je houdt gewoon niet van anthologieseries?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
Het was gewoon aids.
Al moet ik zeggen dat ik deze baas ook gewoon miste
[ afbeelding ]
Oh ja, die vond ik ook al niet zo sterk. Ik zou toch graag zien dat je aan seizoen 3 begint.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had al meerdere argumenten gegeven (er kwamen UFO's in vooren ik miste de baas van seizoen 1)
En dezequote:Op woensdag 30 september 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
Het was gewoon aids.
Al moet ik zeggen dat ik deze baas ook gewoon miste
[ afbeelding ]
Ja volgens mij heb ik dat ook wel gedaan maar naar 4 afleveringen uitgezet.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, die vond ik ook al niet zo sterk. Ik zou toch graag zien dat je aan seizoen 3 begint.
Die kwam al in aflevering 1quote:Op woensdag 30 september 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je hebt het wel nog lang volgehouden tot je bij die UFO kwam.
Klopt. Nou ja, helaas dan.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik dat ook wel gedaan maar naar 4 afleveringen uitgezet.
Daar kwam weer zo'n vijand in voor die ze ook probeerde baas te maken, maar dat lukte niet helemaal. Met die scheven tanden toch ofzo
Nee, kon me niet boeien.
Die UFO kwam toch pas in de laatste aflevering?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kwam al in aflevering 1
Maar ik heb het hele seizoen afgekeken, ja.
Met dikke Todd uit Breaking Bad
Nee kwam al in de eerste aflevering voor. Dat was volgens mij de oorzaak van een auto-ongeluk ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die UFO kwam toch pas in de laatste aflevering?
Ja maar toen kon je het volgens mij nog anders interpreteren.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee kwam al in de eerste aflevering voor. Dat was volgens mij de oorzaak van een auto-ongeluk ofzo.
Je hebt niet opgelet merk ik.
Stranger Things nog iets waar ze eigenlijk hadden moeten stoppen na S1.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef Coco het volgende:
Een UFO lijkt me meer iets voor Stranger Things.
Je kan al die seizoenen gewoon los kijken. Seizoen 1 is wel de beste.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef Coco het volgende:
Nou, Fargo hoef ik dus niet meer te kijken.
Nou nee.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toen kon je het volgens mij nog anders interpreteren.
Je laat je toch niet leiden door wat meningen?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef Coco het volgende:
Nou, Fargo hoef ik dus niet meer te kijken.
Ja, voor jou ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
Werd pas later duidelijk dat het een UFO was ja.
Ik vond Fargo top. Met name seizoen 1. Erg grappig ook, maar die vorm van humor zal voor sommigen mogelijk wat ongrijpbaar zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan al die seizoenen gewoon los kijken. Seizoen 1 is wel de beste.
Seizoen 1 was voor mij de beste serie ooitquote:Op woensdag 30 september 2020 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond Fargo top. Met name seizoen 1. Erg grappig ook, maar die vorm van humor zal voor sommigen mogelijk wat ongrijpbaar zijn.
Dat kan zoveel zijn. Ik zal het topic er straks even bij pakken maar daar hadden maar weinig het over een UFO toen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje dan, halve zool.
Wat moet dat anders zijn dan een ufo
Je kende dat personage niet zo goed dus kon best dat het een hallucinatie was.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee.
vanaf 03:00
wat moet dat anders zijn?
Echt top ja. Ballen uit mijn broek gelachen met de ziekenhuisscene en het blikje cola.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen 1 was voor mij de beste serie ooit
Een hallucinatie van een UFO jaquote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kende dat personage niet zo goed dus kon best dat het een hallucinatie was.
Je bent niet echt in vorm hé.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh is dat het.
Dan neem ik je niks kwalijk verder.
Volgens mij hoopte veel mensen dat het een hallucinatie zou zijn, omdat een UFO écht kut was.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is toch een flink verschil voor een verhaal.
Ja maar die bevestiging kwam pas op het einde omdat iemand anders het ook zag.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij hoopte veel mensen dat het een hallucinatie zou zijn, omdat een UFO écht kut was.
Maar het was echt een UFO.
Zag die vrouw uit Spider-man de ufo niet ook al op een ander moment?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die bevestiging kwam pas op het einde omdat iemand anders het ook zag.
Neemt niet weg dat het verdere seizoen nog steeds vermakelijk was, dan moeten we die UFO maar negeren.
Nee voor zover ik weet zit er in de Spider-man films geen ufo's.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag die vrouw uit Spider-man de ufo niet ook al op een ander moment?
Dat is een afkortingquote:
Dat zal best, het is al wat jaren geleden dat ik het gezien heb dus ik kan mij niet meer elke scène herinneren.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag die vrouw uit Spider-man de ufo niet ook al op een ander moment?
Er zijn 300 Spiderman films gemaakt in de afgelopen twintig jaar dus dat zal best ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat niemand dat gaat uitzoeken want er zit vast wel ergens een ufo in.
Technisch gezien is Spiderman zelf een UFO in het begin van deel 1.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat niemand dat gaat uitzoeken want er zit vast wel ergens een ufo in.
Welk deel 1 bedoel je precies?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Technisch gezien is Spiderman zelf een UFO in het begin van deel 1.
Spider-man kan niet vliegen, debiel.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Technisch gezien is Spiderman zelf een UFO in het begin van deel 1.
Startrek.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk deel 1 bedoel je precies?
Elk deel 1 waarin niemand Spiderman kent.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk deel 1 bedoel je precies?
Veel mensen kennen hem al van de stripboeken.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elk deel 1 waarin niemand Spiderman kent.
Ik vind het vliegen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spider-man kan niet vliegen, debiel.
DIE BESTAAN NIET IN DE FILMS JEMIG ZEGquote:Op woensdag 30 september 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen kennen hem al van de stripboeken.
Gewoon wheygod bij veel partijen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard eet waarschijnlijk een banaan zodat dit hem niet overkomt.
Daar zitten toch geen mineralen in (magnesium, kalium) om kramp te voorkomen?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon wheygod bij veel partijen.
paar bijzonder mentionsquote:Op woensdag 30 september 2020 16:14 schreef Buitendam het volgende:
Paar bijzonder mentions weg geklikt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 16:14 schreef Buitendam het volgende:
ga wegquote:Op woensdag 30 september 2020 16:39 schreef Charrell het volgende:
[..]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Misschien kan jij Coco. even mentionen.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:14 schreef Buitendam het volgende:
Nu vraag je wel heel wat aan user @Buitendam hé.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan jij Coco. even mentionen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan jij Coco. even mentionen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 16:58:30 ]
quote:Op woensdag 30 september 2020 16:56 schreef Charrell het volgende:
Geen pepernoten maar......Sinds je getrouwd bent zit je alleen maar de hele dag lang op de bank snoep te vreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij ook een snoeper?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je getrouwd bent zit je alleen maar de hele dag lang op de bank snoep te vreten.
De buit is binnen.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je getrouwd bent zit je alleen maar de hele dag lang op de bank snoep te vreten.
Lekker man. Ik ga voor bami met saté.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met snijbonen en een biefstukje.
@RamboDirkquote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stamppot andijviequote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je wat? Ik ga dat ook eten!quote:Op woensdag 30 september 2020 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga voor bami met saté.
Ik mis het niet als het niet in huis is.quote:
Je antwoord loopt niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis het niet als het niet in huis is.
iets wat ik bewust niet doe.
Dat lijkt me antwoord voldoende
Dan zal @Lenny_Leonard straks wel een plaatje postenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je antwoord loopt niet helemaal lekker.
Kan er helaas geen like voor geven.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je antwoord loopt niet helemaal lekker.
Goh.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat
Haha nee, dit kan niet. Vrouwentennisquote:Op woensdag 30 september 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk zo’n hobby
@:lenny_leonard @:wereldgozer
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal @:lenny_leonard straks wel een plaatje posten
Gekeken.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk zo’n hobby
Ik heb even in de archieven gekeken en het is toch echt zijn ding.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.
Dacht dat dat echt zijn ding was.
toeterjan zal wel goed geconditioneerde triceps hebbenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier breekt je hart toch van.
TR geplaatstquote:Op woensdag 30 september 2020 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoop dat de tweede golf snel Toeterjan bereikt.
Doe normaal, idioot.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoop dat de tweede golf snel Toeterjan bereikt.
Parodiequote:Op woensdag 30 september 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk zo’n hobby
Anders ik wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Jan en ik vinden Gurney een droeftoeter.
Prima gozer die Marco.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
@:lange_lans wijst Marco Timmer even terecht. (en krijgt excuses voor Rikkert)
Leuk dat je dit vraagt, erg attent. Vandaag een saaie AGV.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bordje kotsquote:Op woensdag 30 september 2020 18:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk dat je dit vraagt, erg attent. Vandaag een saaie AGV.
Bloemkool & aardappelen uit de polder, met een ambachtelijke slavink. Rijkelijk overgoten door een groentenkruidensausje. Voor wat pit besprenkelt met Jan Pieterszoon Coen nootmuskaat.
Vandaag wegspoelen met bronwater uit Spa.
[ afbeelding ]
@:Iwanius
ORLANDOEDquote:Op woensdag 30 september 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
GOAT.
@:Onlogisch
@:Wereldgozer
Die heeft 'm he-le-maal geleegd.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zouden ze inhoudelijk een goed gesprek hebben gehad?
Tot aan d’n laatste drup.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heeft 'm he-le-maal geleegd.
Meester Gommers doet uitspraak.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wist niet dat ie ook in de advocatuur zat
Smerig wijf. Eens met Harrie.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou wel raken haags.
Lekker wijffie tochquote:Op woensdag 30 september 2020 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou wel raken haags.
tepelpiercingquote:Op woensdag 30 september 2020 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou wel raken haags.
Lekker manquote:Op woensdag 30 september 2020 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]waarschijnlijk ook door haar schaamlipje
Als marketingstudent ben ik van mening dat je merk gewoon coco is en coco blijft. Die punt maakt helemaal geen verschil. Marketingtechnisch wel een slimme zet omdat je 1 karakter minder hebt.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar zit wat in.
Laten we het een expert vragen @:KingRoland wat vind jij daar van?
Personal Branding genotquote:Op woensdag 30 september 2020 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik van mening dat je merk gewoon coco is en coco blijft. Die punt maakt helemaal verschil. Marketingtechnisch wel een slimme zet omdat je 1 karakter minder hebt.
Marketing.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik van mening dat je merk gewoon coco is en coco blijft. Die punt maakt helemaal verschil. Marketingtechnisch wel een slimme zet omdat je 1 karakter minder hebt.
Eens.quote:
Vanmorgen een stuk gekeken. Het viel tegen. Was te verwachten maar jaquote:Op woensdag 30 september 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ga je het showtje van Pauw nog terugkijken? @:onlogisch
Laat mij erbuitenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Sowieso studeren
Waarvoor? Om een betere baan te krijgen?
@:elan @:drizzt_dourden @:charrell en ik lachen hierom.
wow Nyenrodequote:Op woensdag 30 september 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen big4 apprentice zijn
https://www.nyenrode.nl/landing/marketing-communicatie/
@:KingRoland
Neyenrode... doet me denken aan de reclames op zondag bij Harrie Mensquote:Op woensdag 30 september 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen big4 apprentice zijn
https://www.nyenrode.nl/landing/marketing-communicatie/
@:KingRoland
Heb je nog wat snoep liggen?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:46 schreef Charrell het volgende:
[..]
Neyenrode... doet me denken aan de reclames op zondag bij Harrie Mens
Doe je goed, ijzeren discipline. Snoep gaat hier, eenmaal in huis, direct opquote:Op woensdag 30 september 2020 21:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja.. eet nooit een hele zak in 1x leeg.
Behalve bij een reep choco.
Hoe gaat je afstudeeronderzoek? Al een doorbraak kunnen forceren adhv Phillip Kotler zijn marketing principles?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:40 schreef KingRoland het volgende:
als je bij de big 4 aan de slag wil gaan moet je wel van goede huize komen
Hebben we nu nog zo'n act-mongool erbij?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe gaat je afstudeeronderzoek? Al een doorbraak kunnen forceren adhv Phillip Kotler zijn marketing principles?
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:40 schreef KingRoland het volgende:
als je bij de big 4 aan de slag wil gaan moet je wel van goede huize komen
Hele reep. Ik haal er liever een reepje van 4 af.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja.. eet nooit een hele zak in 1x leeg.
Behalve bij een reep choco.
Boer'n kniepert.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hele reep. Ik haal er liever een reepje van 4 af.
Wie wat bewaard heeft wat.
Gewoon.
AdamesGODquote:Op woensdag 30 september 2020 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Hebben we nu nog zo'n act-mongool erbij?
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was het leuk vannacht met Braddie naar Trump kijken?
Kom naar buiten dan gozer.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Hebben we nu nog zo'n act-mongool erbij?
Ah, je hebt de SC teruggelezen.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.
Kijk wel uit.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah, je hebt de SC teruggelezen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk wel uit. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was het leuk vannacht met Braddie naar Trump kijken?
Ik heb jou een DM gestuurd.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Nee, dit kan niet.
Compleet de weg kwijt, die Hiddemeister gaat ook kappen met deze onzin.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Nee, dit kan niet.
Geweldig mooi bedrijf om te kunnen werken. Jezelf naar binnen seksen via Gabriella en Tara, niks mis mee.quote:
Als dit zo doorgaat halen we je uit de OP.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geweldig mooi bedrijf om te kunnen werken. Jezelf naar binnen seksen via Gabriella en Tara, niks mis mee.
Dit is leuk.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat halen we je uit de OP.
@Erasmusquote:Op woensdag 30 september 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat halen we je uit de OP.
Leuk dat hij toch even weer heeft kunnen toeteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:caland @:lenny_leonard @:tagliano @:maxi-mus
User @Zipportal postte deze gisteren al. Maar leuk filmpje!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Geen mention ontvangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:zipportal postte deze gisteren al. Maar leuk filmpje!
De mentions van @Zipportal werken niet altijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen.
Ik ben woedend.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik de mentions van @Zipportal ook nog wel eens ongelezen wegklik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:17 schreef Coco het volgende:
[..]
De mentions van @:zipportal werken niet altijd.
Prima beargumenteerd wel, de snorkels deden het vroeger ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Tegenwoordig doen die hele andere dingenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima beargumenteerd wel, de snorkels deden het vroeger ook.
Dat is gek, want hij had je wel een mention gegeven. Op wie ben je nu woedend? Danny?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen.
Ik ben woedend.
Wat voor thee, kingroland?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een stroopwafel met thee
Wat dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen die hele andere dingen
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:17 schreef Coco het volgende:
[..]
De mentions van @:zipportal werken niet altijd.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen.
Ik ben woedend.
Ik heb jou echt nog nooit over Toeterjan horen praten.quote:
Rare mafkees.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:33 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb zojuist twee verschillende sokken aangetrokken.
Een linker en een rechter?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:33 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb zojuist twee verschillende sokken aangetrokken.
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Is het spoken to of spoken with?
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Dat ligt eraan wat je wil zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Spoken bestaan nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
quote:
quote:To “speak with” someone is to converse with them--it's a conversation that goes both ways. To “speak to” someone is to say something to them--it describes you sharing info or thoughts to someone else, not a back-and-forth conversation.
Eens. Nu Jan een beetje bekend wordt doet onlo alsof hij een fan van het eerste uur is. Walgelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou echt nog nooit over Toeterjan horen praten.
En nu opeens doen alsof je z'n grootste fan bentLachwekkend!
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Nu Jan een beetje bekend wordt doet onlo alsof hij een fan van het eerste uur is. Walgelijk.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Is er nu al duidelijkheid over het gegeven of je naam mag of niet????
Natuurlijk mag dat gewoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Lekker aan het thuiswerken of aan de lopende band ouwe reusquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Weggeklikt.quote:01-10-2020 @ 10:18:48
GGMM heeft je zojuist genoemd in topic "Voetbal / [VBL SC #7721] Negersex"
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
User @:coco. loopt nare leugens over je te verspreiden.
@Cocoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Dat puntje was onderdeel van je identiteit.
Met jou praat ik niet meer.
Maar hij heette vroeger nog Coco97/98.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Dat puntje was onderdeel van je identiteit.
Met jou praat ik niet meer.
98quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar hij heette vroeger nog Coco97/98.
Oh jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar hij heette vroeger nog Coco97/98.
Dan heeft mijn nickchange goed gewerkt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Dat was ik alweer helemaal vergeten.
Jaquote:
Ik zou het wel een goed idee vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik heb gisteren even overwogen mijn naam te wijzigen maar @:maxi-mus gaf aan dat dit geen goed idee was.
Ik heb altijd liever een linker dan een rechter.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een linker en een rechter?
XD
Ja maar wat jij vindt boeit niemandquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou het wel een goed idee vinden.
Is ook geen goed idee, ik heb dat ook alleen maar gedaan om die cijfers en uiteindelijk punt weg te halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik heb gisteren even overwogen mijn naam te wijzigen maar @:maxi-mus gaf aan dat dit geen goed idee was.
Goed punt maatquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou het wel een goed idee vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |