Wij werken ziekenhuisbreed niet met schermen maar er zijn wel een hoop aanpassingen aan de werkplekken gedaanquote:Op woensdag 30 september 2020 10:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Werken jullie wel met schermen ertussen enzo, ook voor elkaar?
Ben al tijd niet meer in ziekenhuizen geweest maar vroeg me af of je werkgever nu beetje werkplekken heeft aangepast om corona'proof' te maken
Mooi!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij werken ziekenhuisbreed niet met schermen maar er zijn wel een hoop aanpassingen aan de werkplekken gedaanStandaard mondkapjes alleen bij clusters van uitbraken, wat ze kunnen monitoren omdat er in huis getest wordt.
Als je iets vraagt (en dan niet aan de onderdirecteur want die heeft gek genoeg niets met het geloof op een christelijke school) dan is het antwoord standaard: Het ligt in de handen van God.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh damn, weel herinneringen aan Mexicaanse griep in Monster (Westland) en de gristelijke gemeenschap die daar de grieplijers verguisde want straf van God enzo![]()
![]()
![]()
Nu dus weer zoiets?
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je iets vraagt (en dan niet aan de onderdirecteur want die heeft gek genoeg niets met het geloof op een christelijke school) dan is het antwoord standaard: Het ligt in de handen van God.
NEE! Gewoon NEE!
Je kunt wecken zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Het kan gewoon in jampotten in de oven of op het fornuis. Een weckketel is wel makkelijker, en speciale weckpotten zijn wel iets handiger omdat je dan makkelijker kunt controleren of dingen goed afgesloten zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou hij verzorgt de tuin vooral. ik eet de dingen op![]()
En ik vind het augurken inmaken enzo superleuk. Zou dat ook wel meer willen maar heb geen weckspullen.
Nou ja, hier ontkom je er eigenlijk ook niet aan. De enige basisschool die we op het oog hebben en die in de buurt zit (in het buitengebied) is vrij klein maar wel openbaar. En die steggelen al jaren met de buurgemeente over het behoud van de locatie en de school zelf. Anders zijn de keuzes vrijwel allemaal varianten op christelijk onderwijs.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:17 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
WTF doen jouw kinderen daar dan
Fatalisme, lekker makkelijk leven wel
Volgend jaar nog eens verder naar kijken. Maar wat je zegt is ook wel zo, ik hoef geen boontjes uit pot ofzoquote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt wecken zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Het kan gewoon in jampotten in de oven of op het fornuis. Een weckketel is wel makkelijker, en speciale weckpotten zijn wel iets handiger omdat je dan makkelijker kunt controleren of dingen goed afgesloten zijn.
Maar er zijn echt veel dingen die gewoon ingemaakt kunnen worden. Alle pickles en dingen op suiker kunnen gewoon in een gesloten pot opgeborgen worden.
Ik weck voornamelijk tomaatproducten. Er is nog veel meer dat je kunt wecken maar het meeste eet ik niet. Ik hoef echt geen wortels, bonen of kool uit een potje. Ben geen bejaarde![]()
@:minilot Ik heb de laatste maanden alleen een paar maiskolven, een paar zakken wortels en elke week een dos champignons gekocht. Ik denk dat het zeker geld voor boodschappen scheelt. Aan de andere kant kost wat ik doe natuurlijk bij vlagen gruwelijk veel tijd en zo'n moestuin kost ook gewoon geld.
Beterschap @:blues
Mooi dat je ma naar huis mag P. Heeft ze nog thuiszorg ofzo nodig?
Die van mij gaat naar een katholieke basisschool. Maar wel gematigd allemaal, ik zou dat serieus wel echt een naar idee vinden, zulke heftige andere denkbeelden als voorbeeld op school. Zeker in de periode dat ze zo gevormd worden in hun denken.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, hier ontkom je er eigenlijk ook niet aan. De enige basisschool die we op het oog hebben en die in de buurt zit (in het buitengebied) is vrij klein maar wel openbaar. En die steggelen al jaren met de buurgemeente over het behoud van de locatie en de school zelf. Anders zijn de keuzes vrijwel allemaal varianten op christelijk onderwijs.
Ik denk overigens dat wij hetzelfde er over denken hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 10:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van mij gaat naar een katholieke basisschool. Maar wel gematigd allemaal, ik zou dat serieus wel echt een naar idee vinden, zulke heftige andere denkbeelden als voorbeeld op school. Zeker in de periode dat ze zo gevormd worden in hun denken.
Ik begin ook steeds meer te begrijpen waarom een eerste golf meestal de minst dodelijke isquote:Op woensdag 30 september 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
Hier had ik het ook net over. Mensen luisteren een stuk minder dan in maart. Dit kan nog een leuke 2e golf worden.
Ga als tegenbeweging met je eigen haar spelenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef fietsie het volgende:
Waarom gaan sommige vrouwen kapster zitten spelen in een confcall...
Allemachtig irritant... haren kammen, haren krullen, een snor ermee maken.... pfffff.
O wauwquote:Op woensdag 30 september 2020 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je iets vraagt (en dan niet aan de onderdirecteur want die heeft gek genoeg niets met het geloof op een christelijke school) dan is het antwoord standaard: Het ligt in de handen van God.
NEE! Gewoon NEE!
Kan het enigszins? En woont ze ook bij jou in de buurt, want ja, zeker daar zou ik me nu niet veilig voelen in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
En dan even goed nieuws: mijn moeder mag naar huisMaar ik heb het idee dat ze dat vooral versneld doen om de ziekenhuisbedden leeg te maken voor wat komen gaat
Ja, die snap ik ook nog welquote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft er juist altijd bewust voor gekozen wel christelijke scholen uit te zoeken. Maar dat was vooral omdat ze het beeld had dat daar de nettere kinderen op zaten.
Denk het niet. Ik denk dat het vooral een kwestie wordt van op het eten letten en niet teveel doen. En blijkbaar vind ze dat gerookte zalm, haring en gerookte makreel wel in een zoutarm dieet thuishoortquote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi dat je ma naar huis mag P. Heeft ze nog thuiszorg ofzo nodig?
Dat zou ik sowieso niet zo snel doen. Twee keer per dag met de auto er achteraan moeten, laat ze lekker lopen of fietsen. Vriendjes maken uit de buurt etc.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen deed je je kinderen nog niet zo snel naar school in een andere plaats.
Zou ik voor een basisschool nog steeds wel een vreemde keuze vinden hoor. Ik denk dat je kinderen meer verziekt met het zo lastig te maken om met vriendjes af te spreken, dan met wat gelovig onderwijs. Dan kun je beter gewoon in een ander dorp gaan wonen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen deed je je kinderen nog niet zo snel naar school in een andere plaats.
Bed in woonkamer, rolstoel, postoel, douchestoel, glijplank zijn gisteren geleverd. Katheter kan eerst blijven, wel handig als je plastabletten slikt.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor thuiskomende moeders
![]()
Al is dat in deze tijd wel dubbel. Aanpassingen en zorg goed geregeld?
Waarom staan die camera's sowieso aan bij conference calls, doe even normaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef fietsie het volgende:
Waarom gaan sommige vrouwen kapster zitten spelen in een confcall...
Allemachtig irritant... haren kammen, haren krullen, een snor ermee maken.... pfffff.
*boks*quote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft er juist altijd bewust voor gekozen wel christelijke scholen uit te zoeken. Maar dat was vooral omdat ze het beeld had dat daar de nettere kinderen op zaten.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Jross is zo'n koorknaapje geweest in een kathedraalZijn privéschool was Anglicaans.
Om mee te kunnen kijken als je met de borsten van je vrouw gaat spelenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom staan die camera's sowieso aan bij conference calls, doe even normaal.
Ik dacht als eerst 'laat die overvallers het nu ook maar krijgen'quote:Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Arme Gordon: eerst COVID, nu een overval.
God is boos op hem
Wij hebben een dagelijks update van de directie, waarbij we dus vooral luisteren. In het begin moesten we vooral onze camera niet aandoen, want dat zou te zwaar zijn. En nu moeten we juist wel onze camera aandoen, want dat is zo gezellig.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat het vooral een kwestie wordt van op het eten letten en niet teveel doen. En blijkbaar vind ze dat gerookte zalm, haring en gerookte makreel wel in een zoutarm dieet thuishoort
Om een stukje sociale druk te creëren om niet weg te lopen of wat anders te gaan zitten doen?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als de overvallers het van hem hebben gekregen, zou het in principe aan het virus te zien moeten zijn dacht ik.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik dacht als eerst 'laat die overvallers het nu ook maar krijgen'
Ja dag. Mijn huis, mijn regels. Doei.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om een stukje sociale druk te creëren om niet weg te lopen of wat anders te gaan zitten doen?
Ik kon echt prima meeluisteren terwijl ik de was aan het opvouwen was of m'n lunch at.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:50 schreef fietsie het volgende:
Om een stukje sociale druk te creëren om niet weg te lopen of wat anders te gaan zitten doen?
Met hoeveel mensen zit je dan bij die gesprekken waarbij je toch niets zegt?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kon echt prima meeluisteren terwijl ik de was aan het opvouwen was of m'n lunch at.Nu ben ik juist eerder geneigd om gewoon door te werken.
Het overgrote deel van de basisscholen heeft geen lunchpauze meer. Zo ook de Vrije School in Emmen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef derLudolf het volgende:
Sprak laatst mensen die tegenover de vrije school in Emmen wonen. Maar er zijn veel leerlingen die op 30km van school wonen.
Ik denk dat PvdD, D66 en GL wel oververtegenwoordigd zijn op zo'n school, maar elke dag 120km rijden voor school vind ik dan wel frappant.
Met 40 meestal ongeveer. Ze hebben dus de gewoonte om -HIHAHAHILARISCH- het wel regelmatig te benoemen, ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef derLudolf het volgende:
Met hoeveel mensen zit je dan bij die gesprekken waarbij je toch niets zegt?
Zou er iemand iets van zeggen?
Oh ja, die hebben continurooster zeker?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de basisscholen heeft geen lunchpauze meer.
Of tussenschoolse opvang. Dan is de lunchpauze er theoretisch wel maar in de praktijk blijft iedereen over.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben continurooster zeker?
Net zo makkelijk ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of tussenschoolse opvang. Dan is de lunchpauze er theoretisch wel maar in de praktijk blijft iedereen over.
Ik denk dat het heel rustig is voor de kinderen. Ik vond het in ieder geval altijd heel stom om na 5 kwartier thuis weer terug naar school te moeten. Die twee uurtjes in de middag waren nooit zo productief. En met het hoge aantal werkende ouders is het ook nauwelijks bol te werken om in de middag heen en weer naar school te gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zo makkelijk ook.En ik heb ook wel eens wat gelezen over dat het helpt bij concentratie, na zo'n uur thuis was dat toch niet helemaal top. Klonk in ieder geval niet onlogisch.
Precies, ik bleef een dag in de week over, en dat vond ik om dezelfde redenen stom. Maar nu blijft bij onze school iedereen over. Ze eten een kwartiertje in de klas en spelen dan een half uur buiten. Kind vindt het prima, die weet niet beer.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Myraela het volgende:
Ik bleef altijd al over tussen de middag. Maar ik vond dat juist stom. Maar dat kwam vooral omdat het wel een erg lange pauze was als je toch maar op school bleef en toen was dat nog meer uitzondering dan regel, dus mijn vriendinnen waren wel thuis.
Dat was inderdaad ook wat ik me herinner van de voordelen van continurooster/een variant daarvan, na die middagpauze thuis was de concentratie van de kinderen gewoon weg en met op school lunchen bleven ze meer in een schoolmindset.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel rustig is voor de kinderen. Ik vond het in ieder geval altijd heel stom om na 5 kwartier thuis weer terug naar school te moeten. Die twee uurtjes in de middag waren nooit zo productief. En met het hoge aantal werkende ouders is het ook nauwelijks bol te werken om in de middag heen en weer naar school te gaan.
Klopt, maar of ouders nou werken of niet, beďnvloed toch niet de keuze waar je je kroost naar school doet? Tenminste, die ga je toch niet 30km verderop naar school doen omdat die vlak naast je kantoor zit, zodat je hem/haar makkelijk om 8:15 daar kunt droppen?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu is het veel gebruikelijker dat beide ouders werken, dat was in de jaren 90 toch een stuk minder in mijn beleving.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat het vooral een kwestie wordt van op het eten letten en niet teveel doen. En blijkbaar vind ze dat gerookte zalm, haring en gerookte makreel wel in een zoutarm dieet thuishoort
Beterschap voor de moeders, thuis is toch het beste. fijnst voor jezelf.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bed in woonkamer, rolstoel, postoel, douchestoel, glijplank zijn gisteren geleverd. Katheter kan eerst blijven, wel handig als je plastabletten slikt.
Thuiszorg is ook geregeld.
Yepquote:Op woensdag 30 september 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu is het veel gebruikelijker dat beide ouders werken, dat was in de jaren 90 toch een stuk minder in mijn beleving.
Er speelt van alles mee bij de keuze voor een school, ook of je werkt of nietquote:Op woensdag 30 september 2020 11:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar of ouders nou werken of niet, beďnvloed toch niet de keuze waar je je kroost naar school doet? Tenminste, die ga je toch niet 30km verderop naar school doen omdat die vlak naast je kantoor zit, zodat je hem/haar makkelijk om 8:15 daar kunt droppen?
Ik woonde overigens 800m van school en m'n ma werkte niet. Opa woonde 100m van school, die bakte elke donderdagmiddag pannenkoeken, voor op een gegeven moment m'n nicht, broertje en mij
Dat is heel wat anders dan 20 minuten met de autoquote:Op woensdag 30 september 2020 11:25 schreef Molo het volgende:
dan maar paar minuutjes verder fietsen.
Heeft golfer ook klachten? Anders indien mogelijk toch wat afstand bewaren?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef Blues het volgende:
Terug van test.
Lab heeft inmiddels achterstand + zieken dus mogelijk zelfs overmorgen uitslag.
Tot die tijd dus samen maar in quarantaine.
Ik ben een oma en ik ben blij dat ik niet hoef op te passen.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd wel jaloers als ik verhalen hoor over oppassende opa's en oma's. Zowel dat het me als kind leuk had geleken, zo'n sterke band met je familie, als dat ik kan balen dat mijn kinderen dat ook niet zullen hebben.
Oh, neuh, ik bleef vooral hangen bij het continurooster/op school lunchen. Zelf geen kinderen, dus ook nooit zo diep over nagedacht, en ik woon in een stad, dus keuze zat qua scholen hier.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar of ouders nou werken of niet, beďnvloed toch niet de keuze waar je je kroost naar school doet? Tenminste, die ga je toch niet 30km verderop naar school doen omdat die vlak naast je kantoor zit, zodat je hem/haar makkelijk om 8:15 daar kunt droppen?
Ik woonde overigens 800m van school en m'n ma werkte niet. Opa woonde 100m van school, die bakte elke donderdagmiddag pannenkoeken, voor op een gegeven moment m'n nicht, broertje en mij
Nee geen klachten.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:27 schreef derLudolf het volgende:
Heeft golfer ook klachten? Anders indien mogelijk toch wat afstand bewaren?
Daar kun je ook afspraken over maken natuurlijk. Elke dag van de week of één vaste dag per week/incidenteel is wel iets anders natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:27 schreef Blues het volgende:
Ik ben een oma en ik ben blij dat ik niet hoef op te passen.
Weet ook niet of ik ja had gezegd bij die vraag....
Moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef derLudolf het volgende:
Daar kun je ook afspraken over maken natuurlijk. Elke dag van de week of één vaste dag per week/incidenteel is wel iets anders natuurlijk.
Het is bijna ene fast-chat hier, dus waarschijnlijk niet meegekregen.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef Blues het volgende:
Nogmaals: besmetting van mij -> hem van wat dan ook heeft allang plaatsgevonden qua incubatietijd. Bovendien zitten we elkaar niet op de lip
Ja ok, maar ligt er ook aan waar je woont. Ik zit hier in de randstad, scholen te over.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan 20 minuten met de auto
Ik begon met tellen, ik ben bij 6 gekapt. Allemaal binnen 5 minuten te fietsen of te lopen. Nooit bij stilgestaan dat dat niet overal normaal is geloof ik.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar ligt er ook aan waar je woont. Ik zit hier in de randstad, scholen te over.
Vanmorgen wel met de auto gebracht want het regende
Als je in Kutschupperveen woont zal het wat minder bezaaid zijn met scholen gok ikquote:Op woensdag 30 september 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begon met tellen, ik ben bij 6 gekapt. Allemaal binnen 5 minuten te fietsen of te lopen. Nooit bij stilgestaan dat dat niet overal normaal is geloof ik.
Hier 2 op 3500 inwoners. Openbaar en christelijk, op 200m van elkaar. Wat mij betreft keuze zat.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begon met tellen, ik ben bij 6 gekapt. Allemaal binnen 5 minuten te fietsen of te lopen. Nooit bij stilgestaan dat dat niet overal normaal is geloof ik.
Home schoolingquote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Alle smaakjes van de regenboog hier, al moet ik geloof ik mezelf op de wachtlijst zetten voor de vrije school als ik over twee jaar zwanger wil zijn.![]()
Niet dat ik dat van plan ben, maar hey, je kan het maar vast weten.
Scherm op zwart, usernaam: ‘connecting... ‘quote:Op woensdag 30 september 2020 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of je gebruikt een laadschermpje als achtergrond
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bed in woonkamer, rolstoel, postoel, douchestoel, glijplank zijn gisteren geleverd. Katheter kan eerst blijven, wel handig als je plastabletten slikt.
Thuiszorg is ook geregeld.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:26 schreef Blues het volgende:
Terug van test.
Lab heeft inmiddels achterstand + zieken dus mogelijk zelfs overmorgen uitslag.
Tot die tijd dus samen maar in quarantaine.
Zijn ze daar zo vrij? Kinkyquote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
al moet ik geloof ik mezelf op de wachtlijst zetten voor de vrije school als ik over twee jaar zwanger wil zijn.
Rolstoel was verkeerde blijkbaar, zijkanten konden niet naar beneden voor gebruik van glijplankquote:
Ongeboren vrucht is wat lastig registreren.quote:
Ik zat ook al te lezen......ik wist niet dat ze die diensten ook al aanboden op de Vrije Schoolquote:
Oeps...quote:Op woensdag 30 september 2020 11:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rolstoel was verkeerde blijkbaar, zijkanten konden niet naar beneden voor gebruik van glijplank
En de houdbare melk die we moesten drinken tijdens het overblijvenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Myraela het volgende:
Ik bleef altijd al over tussen de middag. Maar ik vond dat juist stom. Maar dat kwam vooral omdat het wel een erg lange pauze was als je toch maar op school bleef en toen was dat nog meer uitzondering dan regel, dus mijn vriendinnen waren wel thuis.
Niet lief!quote:Op woensdag 30 september 2020 11:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En de houdbare melk die we moesten drinken tijdens het overblijven
en de overblijfmoeders die hun eigen kinderen voortrokken en gemeen waren tegen alle andere kinderen
en van dat verlepte brood eten en bruin geworden appelstukjes
Wij zaten gewoon met onze eigen lunchpakketjes.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:46 schreef Tele6 het volgende:
en de overblijfmoeders die hun eigen kinderen voortrokken en gemeen waren tegen alle andere kinderen
Word je hard van johquote:Op woensdag 30 september 2020 11:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
nee, kan niet door de reuma.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oeps...
Kan/durft ze niet op haar andere been te staan, dat die glijplank nodig is?
Nee mijn verlepte brood en bruine appelstukjes had ik wel netjes zelf klaargemaakt hoor. Maar mijn broodsmeerskills en de mogelijkheden had ik als achtjarige niet echt om er wat lekkerders van te maken.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Word je hard van joh
Of zelf leren je voer klaar te maken en mee te nemen, opgroeien
Heerlijk!quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
Als kind waren mijn grootouders ook niet betrokken bij mijn opvoeding, ze woonden ver weg (200 km) en ze waren ook geestelijk oud om het zo maar te zeggen. Ik vond ze lief en ik logeerde er regelmatig maar ik had niet een speciale band met ze. Mijn ouders passen nu om de week op (de ene week mijn moeder, de andere week mijn vader en stiefmoeder), ondanks dat ze ook 200 kilometer verderop wonen. Ik vind dat zo waardevol. Mijn ouders zijn voor mijn zoon heel belangrijk, het zijn echt vertrouwenspersonen van hem. Hij noemt opa soms 'mijn beste vriend'Ik denk dat we het allemaal voor geen goud hadden willen missen zo.
Ja wij ook hoor. Maar ik had van thuis verlept brood mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zaten gewoon met onze eigen lunchpakketjes.
Da's ook wel supertof.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
Als kind waren mijn grootouders ook niet betrokken bij mijn opvoeding, ze woonden ver weg (200 km) en ze waren ook geestelijk oud om het zo maar te zeggen. Ik vond ze lief en ik logeerde er regelmatig maar ik had niet een speciale band met ze. Mijn ouders passen nu om de week op (de ene week mijn moeder, de andere week mijn vader en stiefmoeder), ondanks dat ze ook 200 kilometer verderop wonen. Ik vind dat zo waardevol. Mijn ouders zijn voor mijn zoon heel belangrijk, het zijn echt vertrouwenspersonen van hem. Hij noemt opa soms 'mijn beste vriend'Ik denk dat we het allemaal voor geen goud hadden willen missen zo.
Het heeft alles te maken met de band die je met je ouders hebt, hun (geestelijke) belastbaarheid en of je bij elkaar uitkomt qua opvoedstijl.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
Ah ja, dan wordt het lastig. Hopelijk wordt de goede stoel snel geleverd.quote:
Dat was toen ik nog in het dorp op school zat ook wel zo. En de paar kinderen van wie de moeders niet thuis waren, die gingen met andere kinderen mee of naar oma. Toen hadden we ook regelmatig wat andere kinderen mee naar huis voor de lunch, oppaskinderen of kinderen van vrienden van m'n ouders.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet lief!![]()
On mijn tijd (oma vertelt...) deden we niet aan overblijven. Maar iedereen woonde toch op max 10 minuten fietsen van school (aan een kilometer met de auto rijden deden we ook niet) en de moeders waren vrijwel allemaal thuis.
Zeker. Ik heb het geluk dat mijn ouders me volkomen serieus nemen in mijn opvoeding en dat we behoorlijk op een lijn zitten. Anderzijds kan ik het ook goed loslaten en vind ik het allemaal wel best zolang er niemand gewond raakt en het huis niet instortquote:Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het heeft alles te maken met de band die je met je ouders hebt, hun (geestelijke) belastbaarheid en of je bij elkaar uitkomt qua opvoedstijl.
Mijn ouders hebben inmiddels al 16 jaar een vaste oppasdag (er kwamen steeds kinderen bij) en dat vinden ze geweldig. Van wat ik terughoor heb je idd een heel andere band met je kleinkinderen. Bent toch ook een stukje opvoeder, maar ook tijd en ruimte om dat op jouw manier in te vullen voor de dag dat je er bent.
En de kinders blijken goed om te kunnen gaan met de nuances van wat bij opa en oma wel mag, en bij pappa en mamma niet.
Soms is het niet anders nee, en dat is ook prima natuurlijk. Helemaal met toffe oudersquote:Op woensdag 30 september 2020 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Had ook wel zoiets gewild. Schoonmoeder helaas te psychisch in de puin om iets te kunnen, moeder interesseert zich niet voor kleinkinderen (behalve tegen anderen roepen dat ze zo leuk zijn) en de rest is dood
![]()
Gelukkig heeft ze toffe ouders
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:03 schreef Sarabi het volgende:
Mijn ouders zijn nu op een leeftijd dat hun collega's de hele tijd vragen wanneer zij eindelijk kleinkinderen krijgen zodat ze ook een dag kunnen gaan oppassen.
Nou wat dacht je van nooit....
Zo arm?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat was toen ik nog in het dorp op school zat ook wel zo. En de paar kinderen van wie de moeders niet thuis waren, die gingen met andere kinderen mee of naar oma. Toen hadden we ook regelmatig wat andere kinderen mee naar huis voor de lunch, oppaskinderen of kinderen van vrienden van m'n ouders.
Daarna ging ik in het andere dorp naar school, op 20 minuten fietsen, dus toen was het overblijven. En de meeste gezinnen daar hadden het allesbehalve breed dus die wilden niet dat er kinderen kwamen eten met de lunch. (Meestal zelfs niet als we zelf al het eten meebrachten.)
Gat in N-O Brabant, ons dorp was niet arm, maar ik ben vanaf groep 5 naar een naburig groter dorp op school gegaan omdat de dorpsschool niet werkte voor me. De enige school in het naburige dorp die me wilde hebben, was de school in de probleemwijk van het grote dorp. Dat was een jaren 70 sociale woningbouw wijk en met afstand de slechtste wijk van het dorp. Die wijk is inmiddels ook gesloopt en de inwoners zijn verspreid over betere huizen in het dorp. Het waren niet al te beste woningen, maar wel lekker goedkoop, en de mensen wilden dus ook niet allemaal even graag weg.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo arm?![]()
Waar ben jij opgegroeid dan qua omgeving?
Karbonaadjes? Ribkarbonaadjes zegt mijn 1e ingeving.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:30 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk kotelet, iemand er nog iets zinnigs over te zeggen? Er zit, onderin een botje. Bij de bovenste niet, alleen 'op de hoek' rechts, maar hij is ook scheef gelintzaagd.
Het verwennen zit er bij ons vooral in overdeelde aandacht, samen spelen en knutselen (dat zijn niet mijn sterke kantenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder heeft altijd geroepen het niet te willen. Geen idee of ze van gedachte zou zijn veranderd als er wel klein kinderen zouden zijn gekomen
Ik hoor wel veel mensen klagen over dat opa en oma de kinderen te veel verwennen. Snap die tweestrijd wel, je bent opa en oma en dan hoort het, maar je bent ook medeopvoeder end an hoort het weer niet
Ik sta net witlof op te warmen, en lees over dat zure shirt.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gat in N-O Brabant, ons dorp was niet arm, maar ik ben vanaf groep 5 naar een naburig groter dorp op school gegaan omdat de dorpsschool niet werkte voor me. De enige school in het naburige dorp die me wilde hebben, was de school in de probleemwijk van het grote dorp. Dat was een jaren 70 sociale woningbouw wijk en met afstand de slechtste wijk van het dorp. Die wijk is inmiddels ook gesloopt en de inwoners zijn verspreid over betere huizen in het dorp. Het waren niet al te beste woningen, maar wel lekker goedkoop, en de mensen wilden dus ook niet allemaal even graag weg.
Ik had half voormalig Joegoslavië in mijn klas en de andere helft Midden-Oosten, een meisje had één shirt waar ze altijd in liep (begon steeds zuriger te ruiken), sommigen woonden met 10 kinderen in een rijtjeshuis met twee slaapkamers, beste vriend van m'n broertje heeft al die tijd in afdankertjes van m'n broertje gelopen.
Ik vond het een best fijne school, want niks was er raar en ze konden met voorlopende kinderen net zo goed omgaan als met kinderen met achterstanden. Op de dorpsschool viel ik enorm uit de toon, maar op deze school was ik redelijk normaal.
Even een frisse aantrekken dan Moloquote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik sta net witlof op te warmen, en lees over dat zure shirt.
Weet precies welke lucht je bedoelt, zoooo vies dat
Ruik je niet door Teams heen dus nog geen noodzaak toequote:Op woensdag 30 september 2020 12:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even een frisse aantrekken dan Molo
Ideaal he; 1 boxer volstaat hier nu ook voor de hele week.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ruik je niet door Teams heen dus nog geen noodzaak toe
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ideaal he; 1 boxer volstaat hier nu ook voor de hele week.
Makkelijk aantrekken sochtends ook, hij staat gewoon netjes klaar naast bed.
Ja, mijne ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Karbonaadjes? Ribkarbonaadjes zegt mijn 1e ingeving.
Ik bedoelde meer dat zelfs virusdeeltjes waarschijnlijk van pure walging wel rechtsomkeert maken bij het zien/ruiken van een krakende onderbroekquote:
Plausibel.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat zelfs virusdeeltjes waarschijnlijk van pure walging wel rechtsomkeert maken bij het zien/ruiken van een krakende onderbroek
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat zelfs virusdeeltjes waarschijnlijk van pure walging wel rechtsomkeert maken bij het zien/ruiken van een krakende onderbroek
Philips heeft daarvoor een hele mooie met warmhoud functiequote:Op woensdag 30 september 2020 13:10 schreef Candaasje het volgende:
Ja sorry voor de MI/MS (Mental smell? Is daar een woord voor?)
Ik heb nu al voor de 6e keer de waterkoker aangezet, ik vergeet voortdurend water in te schenken![]()
Zo college. Benieuwd of het dit keer met de techniek wel goed gaat. Laatste keer was de beste man meer dan een half uur bezig. Daarna ook geen haast, dus we eindigden op slide 8. Van de pak hem beet 1000 stuks.
Doet hij het een beetje leuk bij je?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Philips heeft daarvoor een hele mooie met warmhoud functie
quote:
Gemiste kans van Philips wel.... anders serieus een uitkomst.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doet hij het een beetje leuk bij je?
En dat helpt Candaasje (en mij) niet, want die warmhoudfunctie moet je na het koken apart aanzetten.
Ik druk altijd : Aan - 100 - Warmhouden direct achterelkaar, en dan houdt ie m warm.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doet hij het een beetje leuk bij je?
En dat helpt Candaasje (en mij) niet, want die warmhoudfunctie moet je na het koken apart aanzetten.
Als het aan de Tweede Kamer ligt is dat vanaf morgen overal in elke winkel en andere publieke ruimte het geval.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef borisz het volgende:
Bij de Deen waar de lunchwandeling meestal heen gaat geldt nu een mondkapjesplicht.
Nice Guy heeft natuurlijk een hele nare bijsmaak gekregen, maar een aardige kerel trouwen is het grootste kado wat je jezelf kunt doenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:43 schreef Myraela het volgende:
Pff. In zo'n programma (sorry, ik heb altijd crap-tv aanstaan op de achtergrond) zo'n meisje die eerst vertelt dat ze mannen echt niet meer vertrouwt. Haar eerste vriendje (15 jaar) was vreemd gegaan en toen heeft ze het toch ook wel heel lang niet aangedurfd om weer een relatie aan te gaan. Op haar 18e... Kei lang, ja.
Zetten ze haar op date met drie mannen, kiest ze er eentje uit voor een tweede date. En daarna vindt ze de man toch te makkelijk en wil ze toch iets meer 'bad boy'.
Ik snappen mannen wel met hun frustratie dat vrouwen altijd maar bad boys willen en vervolgens janken dat er geen goede mannen zijn.
Ik ben zo blij met mijn lieve en geduldige goedzak.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nice Guy heeft natuurlijk een hele nare bijsmaak gekregen, maar een aardige kerel trouwen is het grootste kado wat je jezelf kunt doen
+1. Bad boys waren wel een fase.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn lieve en geduldige goedzak.
Ja, en terecht. Je kan 1000x beter een lieve goedzak als partner hebben dan zo'n spannende bad boy. Echt, waarom tienerhormonen meiden wijsmaken dat bad boys tof zijn, evolutionair lijkt me dat een blunder.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:43 schreef Myraela het volgende:
Pff. In zo'n programma (sorry, ik heb altijd crap-tv aanstaan op de achtergrond) zo'n meisje die eerst vertelt dat ze mannen echt niet meer vertrouwt. Haar eerste vriendje (15 jaar) was vreemd gegaan en toen heeft ze het toch ook wel heel lang niet aangedurfd om weer een relatie aan te gaan. Op haar 18e... Kei lang, ja.
Zetten ze haar op date met drie mannen, kiest ze er eentje uit voor een tweede date. En daarna vindt ze de man toch te makkelijk en wil ze toch iets meer 'bad boy'.
Ik snappen mannen wel met hun frustratie dat vrouwen altijd maar bad boys willen en vervolgens janken dat er geen goede mannen zijn.
Bij instellingenquote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef derLudolf het volgende:
Onderschriften en zulks zie ik nu mobiel ook. Maar even zien of dat uitschakelbaar is
Ik vind m'n goedzak niet slaapverwekkend hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:00 schreef Tele6 het volgende:
Gelukkig zit ik met A en B nu een beetje tussen bad boy en totale slaapverwekkendheid in
Uitgeschakeld bij settings.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:45 schreef derLudolf het volgende:
Onderschriften en zulks zie ik nu mobiel ook. Maar even zien of dat uitschakelbaar is
Waar staat het? Ik ben kippig geloof ik.quote:
En kind laten opgroeien met de gedachte dat het zelf geen invloed heeft op zijn omgeving omdat God toch bepaalt is in mijn ogen echt stukken erger.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik voor een basisschool nog steeds wel een vreemde keuze vinden hoor. Ik denk dat je kinderen meer verziekt met het zo lastig te maken om met vriendjes af te spreken, dan met wat gelovig onderwijs. Dan kun je beter gewoon in een ander dorp gaan wonen.
Bij mobiel klik je op je naam en dan bij opties: signatures tonen en ondertitels tonen op nee zetten en dan opslaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar staat het? Ik ben kippig geloof ik.
Eigenlijk neemt dat alle eigen verantwoordelijkheid ook weg. Bizar als je er over nadenkt.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:07 schreef Vanyel het volgende:
En kind laten opgroeien met de gedachte dat het zelf geen invloed heeft op zijn omgeving omdat God toch bepaalt is in mijn ogen echt stukken erger.
Dank, ik vond 'm.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mobiel klik je op je naam en dan bij opties: signatures tonen en ondertitels tonen op nee zetten en dan opslaan.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat echt zo naar voren komt in het onderwijs. Dan heeft heel onderwijs natuurlijk weinig nut. Ik zou overigens een streng gelovige school ook gewoon vermijden, maar wel door alsnog op fietsafstand van een andere basisschool te wonen.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:07 schreef Vanyel het volgende:
En kind laten opgroeien met de gedachte dat het zelf geen invloed heeft op zijn omgeving omdat God toch bepaalt is in mijn ogen echt stukken erger.
Ik was laatst naar de livestream van een bruiloft van een streng katholiek stel aan het kijken en ik verbaasde me hoe stellig ze moesten beloven dat ze hun uiterste best zouden doen om een berg kinderen te produceren. En degenen die gingen trouwen zijn jonger dan ik en zijn gaan trouwen zodat ze samen konden gaan wonen in een flatje van de studentenhuisvesting. Ik hoop dat het meevalt met die kinderenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef Myraela het volgende:
Een vriendin van mij was naar een bruiloft van een gelovig iemand. En toen hoorde ik ook voor het eerst dat het blijkbaar normaal is om te vragen "Neemt u tot uw wettige huisvrouw". Dat vond ik ook erg raar.
Ik was op een bruiloft waar je blijkbaar getrouwd was tot de dag der wederopstandingquote:Op woensdag 30 september 2020 14:21 schreef Myraela het volgende:
Een vriendin van mij was naar een bruiloft van een gelovig iemand. En toen hoorde ik ook voor het eerst dat het blijkbaar normaal is om te vragen "Neemt u tot uw wettige huisvrouw". Dat vond ik ook erg raar.
Ja en? Waarom niet uit eigebeweging een mondkapje dragen als je zo voor bent? Of moet een ander dat maar doen. Slechts als er verplichting + boete op staat gaat het mondkapje op.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het aan de Tweede Kamer ligt is dat vanaf morgen overal in elke winkel en andere publieke ruimte het geval.
Tegen wie heb je het nou?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:29 schreef z80 het volgende:
Ja en? Waarom niet uit eigebeweging een mondkapje dragen als je zo voor bent? Of moet een ander dat maar doen. Slechts als er verplichting + boete op staat gaat het mondkapje op.
Tegen de gene die de schoen past.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik was laatst naar de livestream van een bruiloft van een streng katholiek stel aan het kijken en ik verbaasde me hoe stellig ze moesten beloven dat ze hun uiterste best zouden doen om een berg kinderen te produceren. En degenen die gingen trouwen zijn jonger dan ik en zijn gaan trouwen zodat ze samen konden gaan wonen in een flatje van de studentenhuisvesting. Ik hoop dat het meevalt met die kinderen
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik was op een bruiloft waar je blijkbaar getrouwd was tot de dag der wederopstanding
Met een niet-medisch mondkapje bescherm je niet jezelf, maar verminder je (mogelijk) een klein beetje de verspreiding van het virus. Dus dan is het logisch dat mensen die geloven in mondkapjes, ook van mening zijn dat iedereen ze zou moeten dragen. Want alleen voor jezelf, hoef je het niet te doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:29 schreef z80 het volgende:
Ja en? Waarom niet uit eigebeweging een mondkapje dragen als je zo voor bent? Of moet een ander dat maar doen. Slechts als er verplichting + boete op staat gaat het mondkapje op.
Heb je testobjecten?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:34 schreef fietsie het volgende:
Voor het eerst sinds april weer tijd (![]()
) om te 3D printen...
En gewoon binnen een uur 't ding weer aan de praat![]()
Benchyquote:
Dat gaat hij vrij hard verliezenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Verder grote problemen met iemand hier in de flat die denkt geld te kunnen eisen uit onze spaarpot ter hoogte van het bedrag dat de vorige bewoners ingelegd hebben via de servicekosten (voor ons mjop). Waarschijnlijk, als onze advocaat het hem niet duidelijk kan maken dat hij net niet begrijpt, kunnen we naar de rechtbank
Kortom, lekkere vrije middag zo, mopperdemopper
Omdat hij er toen niet woondequote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gaat hij vrij hard verliezenMaar waarom is hij van mening dat geld op te kunnen eisen dan?
Dat vragen wij ons ook af. Eerder, toen hij er nog maar net woonde wilde hij ook dat de spaarrekening opgeheven werd zodat het geld over alle bewoners verdeeld zou worden.quote:
Gedoe!quote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was net in het winkelcentrum, meestal doe ik dat gericht naar 1 of 2 winkels (Pre corona ook al) maar nu moest ik een heel stel winkels af. Staat overal duidelijk aangegeven rechts houden, maar dat was voor velen te lastig.
Fysio gaat vandaag ook niet lukken, gisteren voor het eerst in maanden gewandeld met dichte schoenen, 2 blaren op 1 voet en 1 op de andere![]()
Verder grote problemen met iemand hier in de flat die denkt geld te kunnen eisen uit onze spaarpot ter hoogte van het bedrag dat de vorige bewoners ingelegd hebben via de servicekosten (voor ons mjop). Waarschijnlijk, als onze advocaat het hem niet duidelijk kan maken dat hij net niet begrijpt, kunnen we naar de rechtbank
Kortom, lekkere vrije middag zo, mopperdemopper
Hij heet toch niet Hakuna?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook af. Eerder, toen hij er nog maar net woonde wilde hij ook dat de spaarrekening opgeheven werd zodat het geld over alle bewoners verdeeld zou worden.
Hij had laatst ook uit alle noodverlichtings lampen de 2e tl buis gehaald, want dan konden ze ook niet stuk gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Klinkt meer als iemand die keurig ergens in een instelling thuishoort, met een hoog gazen hek...quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook af. Eerder, toen hij er nog maar net woonde wilde hij ook dat de spaarrekening opgeheven werd zodat het geld over alle bewoners verdeeld zou worden.
Hij had laatst ook uit alle noodverlichtings lampen de 2e tl buis gehaald, want dan konden ze ook niet stuk gaan
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En die stuurt hij mee als bewijsquote:Op woensdag 30 september 2020 15:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klinkt meer als iemand die keurig ergens in een instelling thuishoort, met een hoog gazen hek...
Bij de koop van het appartement zal toch de hele vve-boel ook in het contract hebben gestaan?
Kansloos en energiezuigendquote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En die stuurt hij mee als bewijs
1.25 lang?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef Candaasje het volgende:
Fijne bewoner Kaatje .... succes!
Prof had het net over een BMI van 150..... hoeveel weeg je dan wel niet?
Dat is wel erg extreemquote:Op woensdag 30 september 2020 15:15 schreef Candaasje het volgende:
Fijne bewoner Kaatje .... succes!
Prof had het net over een BMI van 150..... hoeveel weeg je dan wel niet?
Zo fijn dat jij goed met cijfers bentquote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef Tele6 het volgende:
BMI = gewicht / lengte^2
150 = gewicht / lengte^2
Stel je bent 1m70 (Nederlandse vrouw gemiddeld 1m67, Nederlandse man gemiddeld 1m81)
150 = gewicht / 1,70^2 = gewicht / 2,9
gewicht = 150 * 2,9 = 434 kg.
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het was ook een foutje in een metafoor. Maar het klonk wel grappig.
Wut? Met welke onderbouwing?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar zijn metafoor maakte het wel onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar 430....het is niet onmogelijk
Met een reep chocolade of chipsen erbijquote:Op woensdag 30 september 2020 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk anders graag naar het programma van dr Now
Heftruckje en/of brandweermannen kunnen veelquote:Op woensdag 30 september 2020 15:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar zijn metafoor maakte het wel onwaarschijnlijk.Want het ging over bepaalde transportmechanismen door membranen. En hij nam de aula als voorbeeld; of er deuren waren, en of ze open stonden. En of je geen BMI van 150 had waardoor je er niet doorheen zou passen.
Ik bedoel, met een BMI van 150 geraak je niet eens in die aula![]()
Kun je dat soort mensen dan meteen afmelden voor adoptie in het algemeen? Als ze speciaal voer niet kunnen veroorloven, moeten ze gewoon in het algemeen niet aan een kitten begin. Wat als ze er eentje nemen die gezond lijkt, maar vervolgens toch iets blijkt te hebben?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net telefoon voor een kitten wat al voor de derde keer ter adoptie aangeboden werd. Leuk gesprek, kennismakingsafspraak gepland..
uhm uhm... zijn er nog extra nog regels ivm Corona?
Neuh. Maximaal 2 mensen op bezoek in dit geval (ivm rondvliegen achter kittens) geen handjes geven en mijn huis is groot genoeg om afstand te houden. Bleek de partner graag een mondkapje te willen dragen. Prima hoor, als hij dat fijn vindt en we kennen elkaar immers niet![]()
Uhm.. uhm....
.....
.......
Heeft hij graag dat ik ook een mondkapje draag?
Ja!Vond ze lastig om te vragen. Snap ik wel.
Mja, ik denk niet dat het enig verschil maakt (heb ik niet gezegd) maar als hij dat fijn vindt dan wil ik dat best doen. Wel aardig dat hij zijn partner de kastanjes uit het vuur laat halen.
Uurtje later bellen ze af... ze zijn bang dat ze zich het kitten niet kunnen veroorloven ivm het speciale voer wat ze (voorlopig) eet. DAT STOND OP DE SITE EN HEB IK JE UITGELEGD
*adem in.. adem uit....*
Kitten gaat er voor de vierde keer op.
In het asiel ben ik al bekend als degene met het moeilijke nestje... Mijn kittens zijn niet moeilijk.Ze zijn keilief
![]()
Met onhandige darmen
Ik ben zo iemand die juíst voor de kneusjes zou gaanquote:Op woensdag 30 september 2020 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net telefoon voor een kitten wat al voor de derde keer ter adoptie aangeboden werd. Leuk gesprek, kennismakingsafspraak gepland..
uhm uhm... zijn er nog extra nog regels ivm Corona?
Neuh. Maximaal 2 mensen op bezoek in dit geval (ivm rondvliegen achter kittens) geen handjes geven en mijn huis is groot genoeg om afstand te houden. Bleek de partner graag een mondkapje te willen dragen. Prima hoor, als hij dat fijn vindt en we kennen elkaar immers niet![]()
Uhm.. uhm....
.....
.......
Heeft hij graag dat ik ook een mondkapje draag?
Ja!Vond ze lastig om te vragen. Snap ik wel.
Mja, ik denk niet dat het enig verschil maakt (heb ik niet gezegd) maar als hij dat fijn vindt dan wil ik dat best doen. Wel aardig dat hij zijn partner de kastanjes uit het vuur laat halen.
Uurtje later bellen ze af... ze zijn bang dat ze zich het kitten niet kunnen veroorloven ivm het speciale voer wat ze (voorlopig) eet. DAT STOND OP DE SITE EN HEB IK JE UITGELEGD
*adem in.. adem uit....*
Kitten gaat er voor de vierde keer op.
In het asiel ben ik al bekend als degene met het moeilijke nestje... Mijn kittens zijn niet moeilijk.Ze zijn keilief
![]()
Met onhandige darmen
Ik heb nu allerlei beelden in mijn hoofdquote:Op woensdag 30 september 2020 15:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar zijn metafoor maakte het wel onwaarschijnlijk.Want het ging over bepaalde transportmechanismen door membranen. En hij nam de aula als voorbeeld; of er deuren waren, en of ze open stonden. En of je geen BMI van 150 had waardoor je er niet doorheen zou passen.
Ik bedoel, met een BMI van 150 geraak je niet eens in die aula![]()
Van vier kantjes. De advocaat mag zich daar in gaan verdiepen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wut? Met welke onderbouwing?
Weet je, dat had ik moeten aangeven, maar ik was er zo klaar mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je dat soort mensen dan meteen afmelden voor adoptie in het algemeen? Als ze speciaal voer niet kunnen veroorloven, moeten ze gewoon in het algemeen niet aan een kitten begin. Wat als ze er eentje nemen die gezond lijkt, maar vervolgens toch iets blijkt te hebben?
Eerlijk is eerlijk, deze prof is een ster in beeldspraak. Vorig jaar kwam ie ook met de turgor (hydrostatische druk) in planten. Dat ie wat hoger was dan bij ons. En als je dat niet geloofde, je maar gewoon tegen een boom moest lopen. (Heb ik geloof ik wel eens verteld./dement)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nu allerlei beelden in mijn hoofd
Liefquote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die juíst voor de kneusjes zou gaan. (Ware het niet dat ik een allergische vriend heb en een te klein appartement waar al konijnen wonen).
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van vier kantjes. De advocaat mag zich daar in gaan verdiepen.
Echt..een jaar geleden overleed de schrik van ons gebouw (de vlag ging nog net niet uit, maar de vve vergadering daarna was ongekend relaxed). Daarom wilde (durfde) ik ook wel in het bestuur te gaan. Maar de oude is gewoon geďncarneerd in deze vent
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, deze prof is een ster in beeldspraak. Vorig jaar kwam ie ook met de turgor (hydrostatische druk) in planten. Dat ie wat hoger was dan bij ons. En als je dat niet geloofde, je maar gewoon tegen een boom moest lopen. (Heb ik geloof ik wel eens verteld./dement)
Eigenlijk zijn veel van onze proffen er wel goed in. Soms ook iets té. Of ze houden er geen rekening mee dat er beelddenkers in de zaal zitten. Dus ik heb al een prof zonder testikels voor me gezien (ja hé sorry, hij begon met 'stelt u zich eens voor dat ik geen scrotum heb....') en een prof waarvan door zijn vrouw rectaal de temperatuur genomen werd. Ging over onderkoeling. Nam zichzelf dus als voorbeeld.![]()
![]()
Chipsenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met een reep chocolade of chipsen erbij![]()
Gaat het goed met je afvallige echtgenoot?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:39 schreef minilot het volgende:
[..]
ChipsenVolgens mij al maanden geeneentje meer op!
Het is wat, zo'n afvallende echtgenoot..
Jazeker! De vijfentwintig kilo eraf voorbij en recht zo die gaat. Afvallig uiteraard ook nog steeds, als -ie zou terugdrijven naar onze gristenroots zou ik subiet een scheiding aanvragenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gaat het goed met je afvallige echtgenoot?
Ik ookquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 30 september 2020 15:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Jazeker! De vijfentwintig kilo eraf voorbij en recht zo die gaat. Afvallig uiteraard ook nog steeds, als -ie zou terugdrijven naar onze gristenroots zou ik subiet een scheiding aanvragen
Veel plezierquote:Op woensdag 30 september 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
(Hoewel het soms wat ongemakkelijk was. Die van dat scrotum stond dus naast me, ik zat echt met mijn ogen op kruishoogte)
En adios, ik ga nu weer naar een fysiek college
Ik geloof dat ik zelfs een zeer kortstondige religieuze dwaling al een dealbreaker zou vinden.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
En ik wíst dat je zoiets zou zeggenZolang hij met zijn goddelijke lijf uiteindelijk maar weer naar jou terugkomt he?
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zelfs een zeer kortstondige religieuze dwaling al een dealbreaker zou vinden.
En terecht.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zelfs een zeer kortstondige religieuze dwaling al een dealbreaker zou vinden.
Ja, dat vind ik ook. Ik heb ook nog niet het idee dat ik verplicht dingen aan het eten ben die ik niet wil omdat ze hier toevallig groeien. Daar begin ik niet aan. Ok, er was iets te veel courgette maar daar kan je 300 verschillende dingen mee maken dus dat was geen echt probleem.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef minilot het volgende:
Lucky, wat tof zeg, maar zo weinig groenten hoeven kopen!
https://www.thechunkychef.com/enchilada-stuffed-zucchini-boats/ Maar dan met tonijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:49 schreef minilot het volgende:
Wat eet je nou vanavond na al dat woeste geprep, LS?
Oeh die sla ik op, heb nog courgettesquote:Op woensdag 30 september 2020 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
https://www.thechunkychef.com/enchilada-stuffed-zucchini-boats/ Maar dan met tonijn.
Zoveel kaas!quote:Op woensdag 30 september 2020 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
https://www.thechunkychef.com/enchilada-stuffed-zucchini-boats/ Maar dan met tonijn.
Mag je het tzt wel opeten?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:57 schreef fietsie het volgende:
Hier staat uk appeltaart te bakken. En ik mag -nergens- mee helpen.
Nou ja, de oven voorverwarmen... maar verder...
Mag je wel helpen met proeven?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:57 schreef fietsie het volgende:
Hier staat uk appeltaart te bakken. En ik mag -nergens- mee helpen.
Nou ja, de oven voorverwarmen... maar verder...
Gelukkig wel, anders hadden we twee idioten.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, wat een gedoe joh. Vanaf hier is het best grappig maar ik zou niet met je willen ruilen. Is dit dezelfde vent als van de dummy camera?
Ik moet nog twee soepen en het gehakt in bladerdeeg maken. Dit gaat niet slecht vooralsnog. Straks kan ik instorten want het eten voor vanavond is al klaar.
*kli...*quote:
Bakmoods zijn de beste moods!quote:Op woensdag 30 september 2020 16:01 schreef Myraela het volgende:
Maar ik heb sowieso een bak-mood. Of nouja, ik heb vooral zin om met deeg te prutsen. Dit weekend weer zelf pasta maken, maar daarna wil ik ook gyoza, empanadas en samosa's gaan maken.
En zolang het maar hartig is. Anders zit ik met een huis vol zoetigheid.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:08 schreef minilot het volgende:
Bakmoods zijn de beste moods!Nou ja, behalve als overal bloem opgehamsterd is, dat was wel matig afgelopen lente
quote:Op woensdag 30 september 2020 16:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh jongens, ik zit te huilen op de trap omdat de jongste een glas kapot gooide (per ongeluk) en ik geen energie meer heb om het op te ruimen...
Maar goed, het laatste beetje energie uit m'n tenen halen...
Oh jongens, ik zit te huilen op de trap omdat de jongste een glas kapot gooide (per ongeluk) en ik geen energie meer heb om het op te ruimen...
Och tochquote:Op woensdag 30 september 2020 16:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Uitjanken, opruimen en dan misschien even met filmpje en lekkers op de bank met z’n allen?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Empanadas! Wat een goeie. Doe ik ook dit weekendquote:Op woensdag 30 september 2020 16:01 schreef Myraela het volgende:
Maar ik heb sowieso een bak-mood. Of nouja, ik heb vooral zin om met deeg te prutsen. Dit weekend weer zelf pasta maken, maar daarna wil ik ook gyoza, empanadas en samosa's gaan maken.
Maar een winkelier mag dus wel iemand weigerenquote:Op woensdag 30 september 2020 16:32 schreef fietsie het volgende:
En ze komen met.... een advies.
Echt.
Iedere dwarse "het is maar een kouwtje" pipo kan dus weigeren.
Dringend advies. Dat weer wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:32 schreef fietsie het volgende:
Echt.
Jewel maar er ontstond een planning- en timing probleem wat ze niet voorzien had.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met zo'n apparaatje kan ze dat ook prima toch?
Maar daarmee leg je de discussie op de verkeerde plek.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar een winkelier mag dus wel iemand weigeren
Juridisch schijnt het nogal lastig te zijn, een mondkapjesplicht.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:32 schreef fietsie het volgende:
Echt.
Want?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juridisch schijnt het nogal lastig te zijn, een mondkapjesplicht.
Prima, maar je bent ook op de hoogte hoelang het duurt voordat een wetsvoorstel ook daadwerkelijk een wet wordt?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:44 schreef fietsie het volgende:
Want?
Nieuwe wet, tweede kamer en eerste kamer akkoord, invoeren,tasers uitdelen, gaan.
Grondwet, pas je niet zó makkelijk aan dus. (En maar goed ook) Zou onder aantasting van het lichaam vallen.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want?
Nieuwe wet, tweede kamer en eerste kamer akkoord, invoeren, tasers uitdelen, gaan.
Wetsvoorstel in tweede kamer, veel gelul en gemor, honderd keer aangepast, door naar de eerste kamer, beetje pech afgeschoten en het cirkeltje is rond.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want?
Nieuwe wet, tweede kamer en eerste kamer akkoord, invoeren, tasers uitdelen, gaan.
Ik las dat het volgens diverse advocaten in strijd is met de Grondwet, zo simpel ligt het kennelijk niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want?
We zijn hier gewoon te eigenwijs. Heb vandaag 2 km gefietst, 5 mensen, op de fiets aan het bellen. De automobilisten die aan de telefoon zitten achter het stuur zijn ook niet te tellenquote:Op woensdag 30 september 2020 16:46 schreef fietsie het volgende:
Geldboetes helpen niet, lange termijn verantwoording dragen middels een strafblad lijkt ook ongewenst, dan maar voelen?
Ik wordt er echt hoogst recalcitrant van, al die vrijheden die gegund wordt aan mensen die daarmee actief schade toebrengen aan de rest die het wel goed wil doen. En dan ook nog eens zich kunnen beroepen op wetgeving die maakt dat ze niet eens aansprakelijk -zijn-
Klopt. Alleen een tikkie zonde dat er door die zorgvuldigheid in het opstellen en uitvoeren andere lichamen aangetast worden en zelfs dood gaanquote:Op woensdag 30 september 2020 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grondwet, pas je niet zó makkelijk aan dus. (En maar goed ook) Zou onder aantasting van het lichaam vallen.
In de AH een oud wijf midden in het gangpad zeiken dat ze zo zat is van dat anderhalve meter gedoe.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
We zijn hier gewoon te eigenwijs. Heb vandaag 2 km gefietst, 5 mensen, op de fiets aan het bellen. De automobilisten die aan de telefoon zitten achter het stuur zijn ook niet te tellen
Handhaven op de 1,5m schijnt wel te kunnen, (?) dus misschien daar weer de pijlen harder op richten?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:
De rest van de planeet kan het wel, dus er zijn vast oplossingen te verzinnen.
Dit soort "onmogelijkheid" is een enorme voedingsbodem voor politici die je niet moet willen
Gisteravond was ik in een winkel, komt een hoodie binnen. Handen in de zakken, hoofd zo in de hoodie dat beveiligingscamera's niets kunnen filmen, loopt gewoon door.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Handhaven op de 1,5m schijnt wel te kunnen, (?) dus misschien daar weer de pijlen harder op richten?
Ik heb weinig problemen met een mondkapje dragen (Ik draag er op het moment ook één), maar het is niet de oplossing. Het is meer aanvullend. Zonder andere maatregelen heeft het echt geen biet zin natuurlijk.
Ook niet zonder wettelijke aanpassingen.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:
De rest van de planeet kan het wel, dus er zijn vast oplossingen te verzinnen.
Hoe vervelend soms ook: we leven in een democratie met (ook door jou) gekozen volksvertegenwoordigers.quote:Dit soort "onmogelijkheid" is een enorme voedingsbodem voor politici die je niet moet willen
En beveiliger mag dan toch gewoon de toegang weigeren? Of de politie bellen bij wangedrag?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gisteravond was ik in een winkel, komt een hoodie binnen. Handen in de zakken, hoofd zo in de hoodie dat beveiligingscamera's niets kunnen filmen, loopt gewoon door.
Drie man winkelpersoneel: alleen met een karretje enz enz
Dreigen met geweld , schelden, te keer gaan, dreigen enz enz.
Daar moet iets voor komen: kort, heftig en ingrijpend.
Daar hoeft de wet niet voor aangepast. Wel een pot geld naar een nieuwe voorraad agenten. Die zijn namelijk vakkundig wegbezuinigd.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gisteravond was ik in een winkel, komt een hoodie binnen. Handen in de zakken, hoofd zo in de hoodie dat beveiligingscamera's niets kunnen filmen, loopt gewoon door.
Dat heet een .45quote:Op woensdag 30 september 2020 17:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een beveiliger? In een dorp met 300 huizen?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En beveiliger mag dan toch gewoon de toegang weigeren? Of de politie bellen bij wangedrag?
Daar wonen blijkbaar de grootste hooligans en overtreders, lees ik?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:13 schreef fietsie het volgende:
Een beveiliger? In een dorp met 300 huizen?
Nou dat woonde hier niet....quote:Op woensdag 30 september 2020 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar wonen blijkbaar de grootste hooligans en overtreders, lees ik?
Correct. En indien de dader geweld gebruikt heeft mag een burger deze arresteren en terplaatsenhouden met gepast geweld.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En beveiliger mag dan toch gewoon de toegang weigeren? Of de politie bellen bij wangedrag?
Hey jij hebt een Ringel-s in je onderschrift!quote:Op woensdag 30 september 2020 17:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Correct. En indien de dader geweld gebruikt heeft mag een burger deze arresteren en terplaatsenhouden met gepast geweld.
Wel dien zo snel mogelijk de verdachte overgedragen te worden aan een opsporingsambtenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:22 schreef Isabeau het volgende:
En jullie hadden nog wat te goed (en om Myraela nog wat enthousiaster te maken over het hele bakken)WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil, ik lust.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Er zijn volgens mij best veel mensen die corona wel serieus nemen, die het eens zijn met alle regels.....voor anderen. En voor zichzelf dan continu allerlei excusen weten te verzinnen. Sprak net iemand, gaat vrijdag met ouders (80+) en gezin van haar en haar zus uit eten. Ik: dat mag helemaal niet? Zij: oh, maar restaurant zei dat dat wel kon, we zijn als het ware één gezin.
En jullie hadden nog wat te goed (en om Myraela nog wat enthousiaster te maken over het hele bakken)Bohhhhh, hij ziet er stiekem toch wel erg lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn volgens mij best veel mensen die corona wel serieus nemen, die het eens zijn met alle regels.....voor anderen. En voor zichzelf dan continu allerlei excusen weten te verzinnen. Sprak net iemand, gaat vrijdag met ouders (80+) en gezin van haar en haar zus uit eten. Ik: dat mag helemaal niet? Zij: oh, maar restaurant zei dat dat wel kon, we zijn als het ware één gezin.
En jullie hadden nog wat te goed (en om Myraela nog wat enthousiaster te maken over het hele bakken)Helemaal niet mijn soort taart met die pindakaas enzo, maar dit ziet er wel echt enorm fancy en goed uit zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjes gemaakt ook zeg!
Heb ooit trouwens met een fokmeet een stukje pindakaas chocoladetaart op, bij een café gerund door hoeren (ja echt) en die was wel gruwelijk nat lekker.
Maar uitzondering, liever alleen chocolade ofzo.
Nu wel zin in, van die kleffige Schwarzwalderkirsch ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En jullie hadden nog wat te goed (en om Myraela nog wat enthousiaster te maken over het hele bakken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
De chocoladelaag was een soort kleffe brownie gewoonquote:Op woensdag 30 september 2020 17:24 schreef Myraela het volgende:
Bohhhhh, hij ziet er stiekem toch wel erg lekker uit.
Je komt nog eens ergens tijdens een fokmeet.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:27 schreef Molo het volgende:
Heb ooit trouwens met een fokmeet een stukje pindakaas chocoladetaart op, bij een café gerund door hoeren (ja echt) en die was wel gruwelijk nat lekker.
Je bedoelt dat je die twee Foksters niet zo lief vond? Of was het echt heel exotisch, qua ondernemingsvorm?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal niet mijn soort taart met die pindakaas enzo, maar dit ziet er wel echt enorm fancy en goed uit zeg!![]()
Netjes gemaakt ook zeg!
Maar uitzondering, liever alleen chocolade ofzo.
Nu wel zin in, van die kleffige Schwarzwalderkirsch ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |