Wij werken ziekenhuisbreed niet met schermen maar er zijn wel een hoop aanpassingen aan de werkplekken gedaanquote:Op woensdag 30 september 2020 10:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Werken jullie wel met schermen ertussen enzo, ook voor elkaar?
Ben al tijd niet meer in ziekenhuizen geweest maar vroeg me af of je werkgever nu beetje werkplekken heeft aangepast om corona'proof' te maken
Mooi!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij werken ziekenhuisbreed niet met schermen maar er zijn wel een hoop aanpassingen aan de werkplekken gedaanStandaard mondkapjes alleen bij clusters van uitbraken, wat ze kunnen monitoren omdat er in huis getest wordt.
Als je iets vraagt (en dan niet aan de onderdirecteur want die heeft gek genoeg niets met het geloof op een christelijke school) dan is het antwoord standaard: Het ligt in de handen van God.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh damn, weel herinneringen aan Mexicaanse griep in Monster (Westland) en de gristelijke gemeenschap die daar de grieplijers verguisde want straf van God enzo![]()
![]()
![]()
Nu dus weer zoiets?
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je iets vraagt (en dan niet aan de onderdirecteur want die heeft gek genoeg niets met het geloof op een christelijke school) dan is het antwoord standaard: Het ligt in de handen van God.
NEE! Gewoon NEE!
Je kunt wecken zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Het kan gewoon in jampotten in de oven of op het fornuis. Een weckketel is wel makkelijker, en speciale weckpotten zijn wel iets handiger omdat je dan makkelijker kunt controleren of dingen goed afgesloten zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou hij verzorgt de tuin vooral. ik eet de dingen op![]()
En ik vind het augurken inmaken enzo superleuk. Zou dat ook wel meer willen maar heb geen weckspullen.
Nou ja, hier ontkom je er eigenlijk ook niet aan. De enige basisschool die we op het oog hebben en die in de buurt zit (in het buitengebied) is vrij klein maar wel openbaar. En die steggelen al jaren met de buurgemeente over het behoud van de locatie en de school zelf. Anders zijn de keuzes vrijwel allemaal varianten op christelijk onderwijs.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:17 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
WTF doen jouw kinderen daar dan
Fatalisme, lekker makkelijk leven wel
Volgend jaar nog eens verder naar kijken. Maar wat je zegt is ook wel zo, ik hoef geen boontjes uit pot ofzoquote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt wecken zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Het kan gewoon in jampotten in de oven of op het fornuis. Een weckketel is wel makkelijker, en speciale weckpotten zijn wel iets handiger omdat je dan makkelijker kunt controleren of dingen goed afgesloten zijn.
Maar er zijn echt veel dingen die gewoon ingemaakt kunnen worden. Alle pickles en dingen op suiker kunnen gewoon in een gesloten pot opgeborgen worden.
Ik weck voornamelijk tomaatproducten. Er is nog veel meer dat je kunt wecken maar het meeste eet ik niet. Ik hoef echt geen wortels, bonen of kool uit een potje. Ben geen bejaarde![]()
@:minilot Ik heb de laatste maanden alleen een paar maiskolven, een paar zakken wortels en elke week een dos champignons gekocht. Ik denk dat het zeker geld voor boodschappen scheelt. Aan de andere kant kost wat ik doe natuurlijk bij vlagen gruwelijk veel tijd en zo'n moestuin kost ook gewoon geld.
Beterschap @:blues
Mooi dat je ma naar huis mag P. Heeft ze nog thuiszorg ofzo nodig?
Die van mij gaat naar een katholieke basisschool. Maar wel gematigd allemaal, ik zou dat serieus wel echt een naar idee vinden, zulke heftige andere denkbeelden als voorbeeld op school. Zeker in de periode dat ze zo gevormd worden in hun denken.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, hier ontkom je er eigenlijk ook niet aan. De enige basisschool die we op het oog hebben en die in de buurt zit (in het buitengebied) is vrij klein maar wel openbaar. En die steggelen al jaren met de buurgemeente over het behoud van de locatie en de school zelf. Anders zijn de keuzes vrijwel allemaal varianten op christelijk onderwijs.
Ik denk overigens dat wij hetzelfde er over denken hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 10:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van mij gaat naar een katholieke basisschool. Maar wel gematigd allemaal, ik zou dat serieus wel echt een naar idee vinden, zulke heftige andere denkbeelden als voorbeeld op school. Zeker in de periode dat ze zo gevormd worden in hun denken.
Ik begin ook steeds meer te begrijpen waarom een eerste golf meestal de minst dodelijke isquote:Op woensdag 30 september 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
Hier had ik het ook net over. Mensen luisteren een stuk minder dan in maart. Dit kan nog een leuke 2e golf worden.
Ga als tegenbeweging met je eigen haar spelenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef fietsie het volgende:
Waarom gaan sommige vrouwen kapster zitten spelen in een confcall...
Allemachtig irritant... haren kammen, haren krullen, een snor ermee maken.... pfffff.
O wauwquote:Op woensdag 30 september 2020 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je iets vraagt (en dan niet aan de onderdirecteur want die heeft gek genoeg niets met het geloof op een christelijke school) dan is het antwoord standaard: Het ligt in de handen van God.
NEE! Gewoon NEE!
Kan het enigszins? En woont ze ook bij jou in de buurt, want ja, zeker daar zou ik me nu niet veilig voelen in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
En dan even goed nieuws: mijn moeder mag naar huisMaar ik heb het idee dat ze dat vooral versneld doen om de ziekenhuisbedden leeg te maken voor wat komen gaat
Ja, die snap ik ook nog welquote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft er juist altijd bewust voor gekozen wel christelijke scholen uit te zoeken. Maar dat was vooral omdat ze het beeld had dat daar de nettere kinderen op zaten.
Denk het niet. Ik denk dat het vooral een kwestie wordt van op het eten letten en niet teveel doen. En blijkbaar vind ze dat gerookte zalm, haring en gerookte makreel wel in een zoutarm dieet thuishoortquote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi dat je ma naar huis mag P. Heeft ze nog thuiszorg ofzo nodig?
Dat zou ik sowieso niet zo snel doen. Twee keer per dag met de auto er achteraan moeten, laat ze lekker lopen of fietsen. Vriendjes maken uit de buurt etc.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen deed je je kinderen nog niet zo snel naar school in een andere plaats.
Zou ik voor een basisschool nog steeds wel een vreemde keuze vinden hoor. Ik denk dat je kinderen meer verziekt met het zo lastig te maken om met vriendjes af te spreken, dan met wat gelovig onderwijs. Dan kun je beter gewoon in een ander dorp gaan wonen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen deed je je kinderen nog niet zo snel naar school in een andere plaats.
Bed in woonkamer, rolstoel, postoel, douchestoel, glijplank zijn gisteren geleverd. Katheter kan eerst blijven, wel handig als je plastabletten slikt.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor thuiskomende moeders
![]()
Al is dat in deze tijd wel dubbel. Aanpassingen en zorg goed geregeld?
Waarom staan die camera's sowieso aan bij conference calls, doe even normaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef fietsie het volgende:
Waarom gaan sommige vrouwen kapster zitten spelen in een confcall...
Allemachtig irritant... haren kammen, haren krullen, een snor ermee maken.... pfffff.
*boks*quote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft er juist altijd bewust voor gekozen wel christelijke scholen uit te zoeken. Maar dat was vooral omdat ze het beeld had dat daar de nettere kinderen op zaten.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Jross is zo'n koorknaapje geweest in een kathedraalZijn privéschool was Anglicaans.
Om mee te kunnen kijken als je met de borsten van je vrouw gaat spelenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom staan die camera's sowieso aan bij conference calls, doe even normaal.
Ik dacht als eerst 'laat die overvallers het nu ook maar krijgen'quote:Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Arme Gordon: eerst COVID, nu een overval.
God is boos op hem
Wij hebben een dagelijks update van de directie, waarbij we dus vooral luisteren. In het begin moesten we vooral onze camera niet aandoen, want dat zou te zwaar zijn. En nu moeten we juist wel onze camera aandoen, want dat is zo gezellig.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik denk dat het vooral een kwestie wordt van op het eten letten en niet teveel doen. En blijkbaar vind ze dat gerookte zalm, haring en gerookte makreel wel in een zoutarm dieet thuishoort
Om een stukje sociale druk te creëren om niet weg te lopen of wat anders te gaan zitten doen?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als de overvallers het van hem hebben gekregen, zou het in principe aan het virus te zien moeten zijn dacht ik.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik dacht als eerst 'laat die overvallers het nu ook maar krijgen'
Ja dag. Mijn huis, mijn regels. Doei.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om een stukje sociale druk te creëren om niet weg te lopen of wat anders te gaan zitten doen?
Ik kon echt prima meeluisteren terwijl ik de was aan het opvouwen was of m'n lunch at.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:50 schreef fietsie het volgende:
Om een stukje sociale druk te creëren om niet weg te lopen of wat anders te gaan zitten doen?
Met hoeveel mensen zit je dan bij die gesprekken waarbij je toch niets zegt?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kon echt prima meeluisteren terwijl ik de was aan het opvouwen was of m'n lunch at.Nu ben ik juist eerder geneigd om gewoon door te werken.
Het overgrote deel van de basisscholen heeft geen lunchpauze meer. Zo ook de Vrije School in Emmen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef derLudolf het volgende:
Sprak laatst mensen die tegenover de vrije school in Emmen wonen. Maar er zijn veel leerlingen die op 30km van school wonen.
Ik denk dat PvdD, D66 en GL wel oververtegenwoordigd zijn op zo'n school, maar elke dag 120km rijden voor school vind ik dan wel frappant.
Met 40 meestal ongeveer. Ze hebben dus de gewoonte om -HIHAHAHILARISCH- het wel regelmatig te benoemen, ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:59 schreef derLudolf het volgende:
Met hoeveel mensen zit je dan bij die gesprekken waarbij je toch niets zegt?
Zou er iemand iets van zeggen?
Oh ja, die hebben continurooster zeker?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de basisscholen heeft geen lunchpauze meer.
Of tussenschoolse opvang. Dan is de lunchpauze er theoretisch wel maar in de praktijk blijft iedereen over.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben continurooster zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |