abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2020 @ 10:12:13 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195339379

Ik typte God Dave the queen per ongeluk en kreeg toen dit juweeltje O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195339391
En vooral the queens. Amen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195339401
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Werken jullie wel met schermen ertussen enzo, ook voor elkaar?

Ben al tijd niet meer in ziekenhuizen geweest maar vroeg me af of je werkgever nu beetje werkplekken heeft aangepast om corona'proof' te maken
Wij werken ziekenhuisbreed niet met schermen maar er zijn wel een hoop aanpassingen aan de werkplekken gedaan :Y Standaard mondkapjes alleen bij clusters van uitbraken, wat ze kunnen monitoren omdat er in huis getest wordt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 30 september 2020 @ 10:15:44 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195339429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij werken ziekenhuisbreed niet met schermen maar er zijn wel een hoop aanpassingen aan de werkplekken gedaan :Y Standaard mondkapjes alleen bij clusters van uitbraken, wat ze kunnen monitoren omdat er in huis getest wordt.
Mooi!
pi_195339434
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh damn, weel herinneringen aan Mexicaanse griep in Monster (Westland) en de gristelijke gemeenschap die daar de grieplijers verguisde want straf van God enzo :') :') :')

Nu dus weer zoiets? :')
Als je iets vraagt (en dan niet aan de onderdirecteur want die heeft gek genoeg niets met het geloof op een christelijke school) dan is het antwoord standaard: Het ligt in de handen van God.

NEE! Gewoon NEE!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195339452
Bij de vorige golf hadden de meeste HAP's van ons spatschermen overal en op de werkvloer werden er tafels uitgehaald of verhuisd zodat er aan die 1,5m gehouden kon worden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 30 september 2020 @ 10:17:25 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195339453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:16 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je iets vraagt (en dan niet aan de onderdirecteur want die heeft gek genoeg niets met het geloof op een christelijke school) dan is het antwoord standaard: Het ligt in de handen van God.

NEE! Gewoon NEE!
_O-

WTF doen jouw kinderen daar dan :D
Fatalisme, lekker makkelijk leven wel O+
pi_195339482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nou hij verzorgt de tuin vooral. ik eet de dingen op :D
En ik vind het augurken inmaken enzo superleuk. Zou dat ook wel meer willen maar heb geen weckspullen.
Je kunt wecken zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Het kan gewoon in jampotten in de oven of op het fornuis. Een weckketel is wel makkelijker, en speciale weckpotten zijn wel iets handiger omdat je dan makkelijker kunt controleren of dingen goed afgesloten zijn.

Maar er zijn echt veel dingen die gewoon ingemaakt kunnen worden. Alle pickles en dingen op suiker kunnen gewoon in een gesloten pot opgeborgen worden.
Ik weck voornamelijk tomaatproducten. Er is nog veel meer dat je kunt wecken maar het meeste eet ik niet. Ik hoef echt geen wortels, bonen of kool uit een potje. Ben geen bejaarde :r

@minilot Ik heb de laatste maanden alleen een paar maiskolven, een paar zakken wortels en elke week een dos champignons gekocht. Ik denk dat het zeker geld voor boodschappen scheelt. Aan de andere kant kost wat ik doe natuurlijk bij vlagen gruwelijk veel tijd en zo'n moestuin kost ook gewoon geld.

Beterschap @Blues

Mooi dat je ma naar huis mag P. Heeft ze nog thuiszorg ofzo nodig?
Spoilers!
  woensdag 30 september 2020 @ 10:19:34 #9
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195339485
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:17 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

WTF doen jouw kinderen daar dan :D
Fatalisme, lekker makkelijk leven wel O+
Nou ja, hier ontkom je er eigenlijk ook niet aan. De enige basisschool die we op het oog hebben en die in de buurt zit (in het buitengebied) is vrij klein maar wel openbaar. En die steggelen al jaren met de buurgemeente over het behoud van de locatie en de school zelf. Anders zijn de keuzes vrijwel allemaal varianten op christelijk onderwijs.
  woensdag 30 september 2020 @ 10:22:15 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195339522
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je kunt wecken zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Het kan gewoon in jampotten in de oven of op het fornuis. Een weckketel is wel makkelijker, en speciale weckpotten zijn wel iets handiger omdat je dan makkelijker kunt controleren of dingen goed afgesloten zijn.

Maar er zijn echt veel dingen die gewoon ingemaakt kunnen worden. Alle pickles en dingen op suiker kunnen gewoon in een gesloten pot opgeborgen worden.
Ik weck voornamelijk tomaatproducten. Er is nog veel meer dat je kunt wecken maar het meeste eet ik niet. Ik hoef echt geen wortels, bonen of kool uit een potje. Ben geen bejaarde :r

@:minilot Ik heb de laatste maanden alleen een paar maiskolven, een paar zakken wortels en elke week een dos champignons gekocht. Ik denk dat het zeker geld voor boodschappen scheelt. Aan de andere kant kost wat ik doe natuurlijk bij vlagen gruwelijk veel tijd en zo'n moestuin kost ook gewoon geld.

Beterschap @:blues

Mooi dat je ma naar huis mag P. Heeft ze nog thuiszorg ofzo nodig?
Volgend jaar nog eens verder naar kijken. Maar wat je zegt is ook wel zo, ik hoef geen boontjes uit pot ofzo _O-

Ik heb ook nog wel bieten zoetzuur gemaakt :9 Heb er nog een paar liggen dus die moeten deze week nog even denk ik.
  woensdag 30 september 2020 @ 10:23:44 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195339548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nou ja, hier ontkom je er eigenlijk ook niet aan. De enige basisschool die we op het oog hebben en die in de buurt zit (in het buitengebied) is vrij klein maar wel openbaar. En die steggelen al jaren met de buurgemeente over het behoud van de locatie en de school zelf. Anders zijn de keuzes vrijwel allemaal varianten op christelijk onderwijs.
Die van mij gaat naar een katholieke basisschool. Maar wel gematigd allemaal, ik zou dat serieus wel echt een naar idee vinden, zulke heftige andere denkbeelden als voorbeeld op school. Zeker in de periode dat ze zo gevormd worden in hun denken.
pi_195339557
Waarom gaan sommige vrouwen kapster zitten spelen in een confcall...
Allemachtig irritant... haren kammen, haren krullen, een snor ermee maken.... pfffff.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 30 september 2020 @ 10:26:39 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195339586
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Die van mij gaat naar een katholieke basisschool. Maar wel gematigd allemaal, ik zou dat serieus wel echt een naar idee vinden, zulke heftige andere denkbeelden als voorbeeld op school. Zeker in de periode dat ze zo gevormd worden in hun denken.
Ik denk overigens dat wij hetzelfde er over denken hoor ;). De extremere kant ga ik Marijn echt no way op plaatsen. De openbare school heeft onze voorkeur. maar ik ben niet tegen een gematigdere christelijke basisschool. Als hij zich er maar op thuis voelt.
pi_195339596
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:

Hier had ik het ook net over. Mensen luisteren een stuk minder dan in maart. Dit kan nog een leuke 2e golf worden.
Ik begin ook steeds meer te begrijpen waarom een eerste golf meestal de minst dodelijke is :') Daarna is het nieuwtje er af en hebben mensen er geen zin meer in.

P, fijn dat je moeder naar huis mag. Wat de onderliggende reden ook is, ze hadden haar niet naar huis laten gaan als ze het niet vertrouwden, en je kan beter thuis zijn dan in een ziekenhuis.

Ik geloof dat ik er wel wat moeite mee zou hebben om mijn kind naar een heel fanatieke Christelijke school te sturen :o Maar ik heb geen kind. Dus het maakt niet uit naar welke school die gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195339602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef fietsie het volgende:
Waarom gaan sommige vrouwen kapster zitten spelen in een confcall...
Allemachtig irritant... haren kammen, haren krullen, een snor ermee maken.... pfffff.
Ga als tegenbeweging met je eigen haar spelen *O*

Het is wel amazing hoe anders mensen zich kunnen gedragen als ze niet fysiek met anderen in een ruimte zijn. Ook gewoon weglopen onder een overleg (en er zijn nooit kinderen in huis), dat heb ik nooit zoveel gezien in fysieke overleggen. Of iedereen heeft thuis opeens gruwelijke sanitaire noodgevallen die ze op kantoor niet hadden.

Nu ben ik wel degene waarbij af en toe een kattenstaart door het beeld zwaait, dat wel :@
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195339623
Oh, en Blues beterschap! :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195339632
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:16 schreef Tally het volgende:

[..]

NEE! Gewoon NEE!
O wauw :D

Nee, zou voor mij ook te bepalend zijn.

Maar ook hier: geen kinderen, geen keuzeprobleem *O*

Ik heb zelf op een basisschool met katholieke inslag gezeten. Maar meer dan pastoor die een keer in de maand een soort godsdienstles kwam geven en een rondleiding door de kerk was het niet.
Gelukkig maar, in ons durrup was verder weinig te kiezen. En toen deed je je kinderen nog niet zo snel naar school in een andere plaats.
pi_195339638
Arme Gordon: eerst COVID, nu een overval.

God is boos op hem -O-
pi_195339644
Hier een christelijk dorp, maar de meeste mensen op de openbare basisschool; een paar gezinnen laten hun kinderen naar elders verschepen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195339666
Mijn moeder heeft er juist altijd bewust voor gekozen wel christelijke scholen uit te zoeken. Maar dat was vooral omdat ze het beeld had dat daar de nettere kinderen op zaten.
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 10:33:15 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195339667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
En dan even goed nieuws: mijn moeder mag naar huis *O* Maar ik heb het idee dat ze dat vooral versneld doen om de ziekenhuisbedden leeg te maken voor wat komen gaat -O-
Kan het enigszins? En woont ze ook bij jou in de buurt, want ja, zeker daar zou ik me nu niet veilig voelen in het ziekenhuis.

M'n ma komt ook zo thuis, zou eerst vandaag zijn, toen weer donderdag en gisteren was het ineens weer vervroegd. Denk ook om de boel zo veel mogelijk leeg te hebben.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_195339672
Jross is zo'n koorknaapje geweest in een kathedraal :7 Zijn privéschool was Anglicaans.
pi_195339674
Ah, waarom ik geen meetings doe met de vijfling in de woonkamer: er valt net een kitten van de kast. Gevolgd door een boek :') Beiden lijken ongedeerd.
pi_195339680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft er juist altijd bewust voor gekozen wel christelijke scholen uit te zoeken. Maar dat was vooral omdat ze het beeld had dat daar de nettere kinderen op zaten.
Ja, die snap ik ook nog wel :@ Een gematigd christelijke school zou ook mijn voorkeur hebben. Een fanatieke niet.
pi_195339693
*O* Voor thuiskomende moeders *O*
Al is dat in deze tijd wel dubbel. Aanpassingen en zorg goed geregeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')