Lol. Haags wil tof doen vs jullie middels een stoer gifje, welke toegeleverd zou moeten worden door mijn maat @Zipportalquote:Op woensdag 30 september 2020 12:50 schreef Zipportal het volgende:
@:Justin_case wil dat ik hem een gifje geef zodat hij de mister Big Star kan uithangen in ONZ, waar ik toch nooit kom.
Okay Geerdquote:Op woensdag 30 september 2020 12:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
fappen helpt soms niet eens meer
![]()
![]()
Oeh proef ik een bitchfight !!quote:Op woensdag 30 september 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lol. Haags wil tof doen vs jullie middels een stoer gifje, welke toegeleverd zou moeten worden door mijn maat @:Zipportal
Gelukkig negeert mijn maat dit.
Lekker!quote:Op woensdag 30 september 2020 12:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja koken...als ik moet werken vaak simpel kipdij/gehakt..zak groenten zilvervliesrijst 4 eieren en een goede schep sambal badjak...
Als ik vrij ben (vooral met dit weer) staat er weleens een hele dag een stoofpotje te pruttelen of ik maak gehaktballen of een ovenschotel..met mooi weer lekker de bbq aan natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Goedquote:
gelukkig gaat het goed. wakker worden heb je nog de hele dag voorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GoedNog niet zo heel lang wakker , heb nog wat koffie nodig
![]()
Ik voel me heel erg opgelucht en heb er weer vertrouwen inquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig gaat het goed. wakker worden heb je nog de hele dag voor
Jeeeeeeeeeh ben blij voor jequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me heel erg opgelucht en heb er weer vertrouwen in![]()
Wakker worden duurt nog wel ff![]()
Meer koffie
quote:
Puuzzzzquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hoest met je kleine? Weer helemaal lekker op school?
(ik heb geen idee hoe het op dit moment met de maatregelen op scholen werkt voor kinderen)
die zit veilig in m'n broek. oh wacht je bedoelt m'n kind.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hoest met je kleine? Weer helemaal lekker op school?
(ik heb geen idee hoe het op dit moment met de maatregelen op scholen werkt voor kinderen)
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zit veilig in m'n broek. oh wacht je bedoelt m'n kind.
Die zit lekker op school ja, hij heeft gisteren nieuwe laarzen gekregen en er zitten lampjes in dus hij was heel blij om vanochtend ze te laten zien
ja, als je er mee stampt dan gaan er blauwe lampjes in de zool brandenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]grapjas
![]()
Laarzen met lampjesschattig
![]()
Ja maar jij bent echt echt echt altijd vroeg wakkerquote:
Ik moet het lopen weer op gaan pakken , weet niet of ik daar vandaag mee beginquote:
werken, vanavond trainen. Weet niet of ik straks nog even de sportschool in wil duiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet het lopen weer op gaan pakken , weet niet of ik daar vandaag mee begin![]()
Jij nog plannen voor vandaag?
Aha ..mr fitboiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
werken, vanavond trainen. Weet niet of ik straks nog even de sportschool in wil duiken.
valt wel meequote:
klein beetjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij behoorlijk fit
heb vanochtend nog gekekenquote:
mezelfquote:
Oei!! Dat ziet er verdomde lekker uitquote:
Hier wou ik ook naar buiten gaan om even een rondje te lopen maar het stormt nu heel erg...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei!! Dat ziet er verdomde lekker uit![]()
Maar ik heb mijn 'sport pakje' aanen ga zo maar eens een stuk lopen
Tijd om die billen te trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |