als puzzie dat nou zegt okequote:
jammerquote:
Moet ik em weer terug plaatsen?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
als puzzie dat nou zegt oke
[..]
jammer
als jij dat wil. ik vond 'm wel leukquote:Op woensdag 30 september 2020 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet ik em weer terug plaatsen?
Homooooooquote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef dud0r het volgende:
Mooi dan kan ik zo'n matje halen en kan jij er op gaan zitten
@Wereldgozer je wordt geroepenquote:
Ik zit sowieso graagquote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef dud0r het volgende:
Mooi dan kan ik zo'n matje halen en kan jij er op gaan zitten
kan je uitzetten in je instellingen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:32 schreef puzziepie het volgende:
Wat lelijk die reclame balk ineens tussendoor
WTF
Ik bedoel dat smalle balkje tussen posts doorquote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je uitzetten in je instellingen.
Nice. ook op je knieen?quote:
Ook die kan je uitzetten bij je instellingen. advertentie en dan daar even vinkjes zettenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat smalle balkje tussen posts door
Huh?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:35 schreef Treehut362 het volgende:
Nou heb ik me "nick" verandert dacht dat is gratis.
textads tussen postsquote:
oh jammer.quote:
Godverr ik had alles uitstaan , ik heb ook geen idee hoe dit uit te zetten.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
textads tussen posts
Dit zijn smalle balkjes met een of meer tekstlinkjes. Deze staan tussen de comments in topics en linken naar onlinediensten of winkels. Als je via een van deze linkjes een site bezoekt of een product afneemt ontvangt FOK! een klein percentage. Hiermee help je ons enorm. Deze ads zijn simpele tekstlinkjes zonder tracking of scripts en worden door onszelf aangemaakt en weergegeven.
Deze even een vinkje zetten in je settings -> advertenties
vreemd. misschien even vinkje uit en aan zetten?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Godverr ik had alles uitstaan , ik heb ook geen idee hoe dit uit te zetten.
Raar gedoe .
Oh ja dat zou ik idd nog even kunnen proberenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
vreemd. misschien even vinkje uit en aan zetten?
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja dat zou ik idd nog even kunnen proberen
Als jij er gebruik van maakt welquote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de OP staan pijpmatjes , niets voor jou?
Hij bedoelt baby als in babe.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
What de fak betekend dat nou weer
Nee hij noemt je een baby omdat je zo aan het huilen bent en je broek vol schijtquote:
Ik ben ook een jankerdquote:Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hij noemt je een baby omdat je zo aan het huilen bent en je broek vol schijt
Grapje puzzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |