abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195340520
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eldoorlog-corona-omt

Volgens de experts kan een avondklok de R waarde met nog eens 0,15 doen dalen..

Plannen liggen op tafel om een eventuele avondklok vanaf 23u of middernacht in te voeren.
Zou dit aansluiten bij de restricties in de horeca: 22u dicht en mensen niet meer de kans geven om dus bij elkaar/elders thuis samen te komen?

:?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195340556
Denk dat de reden tegen een avondklok heel erg in WO2 ligt.

Edit: oh. Ik lees nu dat RTL artikel boven mij. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195340577
foutje
pi_195340581
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waar is trouwens die 40.000 doden op gebaseerd? Op de IFR? Want die is niet reëel als je patiënten zorg ontzegd. Dan kom je eerder in de buurt bij de huidige CFR in Nederland van 5,5%. Uitgaande van een groepsimmuniteit bij 70% zit je dan op rond de 650.000 doden.
650.000 doden :'), aardige overschatting.
pi_195340598
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef capricia het volgende:
Denk dat de reden tegen een avondklok heel erg in WO2 ligt.
Ik zou me niet zo druk maken om een avondklok zo lang mensen die 's avonds werken er niet door worden gehinderd, maar ik vraag me ook af of het heel veel uit gaat halen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_195340634
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:49 schreef drexciya het volgende:

[..]

Er zijn wel meer aandachtspunten met betrekking tot de test. Ook al heb je een 99+% selectiviteit, dan krijg je, wanneer je meer tests afneemt bij mensen die geen symptomen hebben, een significant aantal false positives. Een ander punt is het aantal cycli dat je de PCR test laat doorlopen. Dat moet ook worden meegenomen in de resultaten. Wanneer je pas ruim boven de 30 cycli iets ziet, moet je erg voorzichtig zijn met het label besmet.

Toen alleen mensen met symptomen werden getest, was dat niet zo'n issue; dat was meer een bevestiging van wat al vermoed werd. Maar de manier waarop het nu gaat, en het beleid wat er op wordt gebaseerd, is nogal discutabel.
Dit zou iets moeten zijn waar wat mij betreft heel snel duidelijkheid over moet komen. Er is veel discussie over.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195340672
Zo weer debat over de maatregelen. Begint over enkele ogenblikken
pi_195340683
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik zou me niet zo druk maken om een avondklok zo lang mensen die 's avonds werken er niet door worden gehinderd, maar ik vraag me ook af of het heel veel uit gaat halen.
Ik denk dat de enigen die dit serieus nemen de mensen zijn die zich al aan de regeltjes houden. Als je doelgroep toch al schijt heeft en de pakkans nihil is, nou veel succes met je klok.
I'll give you something to do
pi_195340709
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef StephanL het volgende:
Zo weer debat over de maatregelen. Begint over enkele ogenblikken
Te volgen via NOS?
pi_195340737
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:30 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Waarom zou dat een overschatting zijn wanneer je coronapatienten alle zorg ontzegt zoals die kerel wil? Dan stijgt de CFR enorm en dus ook het aantal doden.
pi_195340754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Te volgen via NOS?
Npo politiek sowieso

En op 1 nu!
pi_195340757
Een avondklok ja hoor en wat is het volgende: een tijdslot wanneer je naar de supermarkt kan gaan om boodschappen te doen ofzo?

Ze kunnen mijn rug op als ik om half twaalf een avondwandelingetje wil maken zal ik dat zeker niet laten om een avondklok :')
pi_195340758
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik denk dat de enigen die dit serieus nemen de mensen zijn die zich al aan de regeltjes houden. Als je doelgroep toch al schijt heeft en de pakkans nihil is, nou veel succes met je klok.
Ach, dan geven we de reservisten een keer wat te doen. Mogen ze 'pang!' roepen naar iedereen die om 5 over 11 nog op straat is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_195340760
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:30 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als je niet uitgaat van doden enkel en alleen door Covid, maar door vastgelopen zorg, zou het zomaar kunnen, lijkt me. Er gaan heel veel mensen niet meer geholpen kunnen worden, wat het ook is dat ze hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195340780
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:37 schreef Bill_Hillie het volgende:

Ze kunnen mijn rug op als ik om half twaalf een avondwandelingetje wil maken zal ik dat zeker niet laten om een avondklok :')
Dat kan ook, met de kans op een eventuele boete als je pech hebt.
pi_195340781
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eldoorlog-corona-omt

Volgens de experts kan een avondklok de R waarde met nog eens 0,15 doen dalen..
In de link lees ik dat men verwacht dat de huidige maatregelen de R waarde naar 0,9 zou moeten laten zakken.

Ik zou dan zeggen pak 3 weken avondklok erbij en als je dan op 0,75 uitkomt dan weet je meteen zeker dat die avondklok goed is voor 0,15 lagere R waarde.

Met 0,75 zakt het aantal besmettingen aanzienlijk sneller dan met 0,9 en kan je "veiliger" weer maatregelen terug trekken.

Ik heb er geen problemen mee om om de 2 maanden een paar weken 's avonds/'s nachts de deur niet uit te mogen als dat helpt de besmettingen onder die 1 R te houden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195340789
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat kan ook, met de kans op een eventuele boete als je pech hebt.
Het zij dan maar zo.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:39:13 #143
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195340797
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee om om de 2 maanden een paar weken 's avonds/'s nachts de deur niet uit te mogen als dat helpt de besmettingen onder die 1 R te houden.
Ik wel.
Antifa
pi_195340812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik wel.
Waarom? Kleine opgave om mensenlevens te redden toch? :)
vosss is de naam,
  woensdag 30 september 2020 @ 11:40:17 #145
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195340816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik zou me in die conditie niet laten testen.
Ik zou ook afgebeld hebben als het tegen de tijd dat we echt de afspraak hadden nog steeds zo erg was natuurlijk!
pi_195340818
Bovendien wat wil je doen dan na zeg een 00:00 uur 's nachts?
vosss is de naam,
pi_195340822
quote:

[..]

In de link lees ik dat men verwacht dat de huidige maatregelen de R waarde naar 0,9 zou moeten laten zakken.

Ik zou dan zeggen pak 3 weken avondklok erbij en als je dan op 0,75 uitkomt dan weet je meteen zeker dat die avondklok goed is voor 0,15 lagere R waarde.

Met 0,75 zakt het aantal besmettingen aanzienlijk sneller dan met 0,9 en kan je "veiliger" weer maatregelen terug trekken.

ik vind het rond bizar dat er überhaupt over nagedacht wordt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195340825
quote:

[..]

Dat is wel een hele simpele conclusie die geen enkel verband meeneemt tussen de maatregelen. Het effect van maatregelen gezamelijk kunnen anders uitpakken dan de effecten van maatregelen opgeteld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195340835
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:40 schreef vosss het volgende:
Bovendien wat wil je doen dan na zeg een 00:00 uur 's nachts?
Gaat er meer om wat daarvoor gebeurt - bij het sluiten van de horeca om 22u gaan mensen dan (sneller) naar huis is denk ik het idee dat er achter zit.
pi_195340839
quote:

[..]

Daar ben ik het trouwens mee eens, liever nu strengere maatregelen zodat we met de feestdagen wat versoepelingen kunnen krijgen, want dan ga je echt niet tegen houden dat mensen bij elkaar op bezoek gaan voor het kerstdiner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')