Jaaaaaquote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Of voor een van die scheldende en vloekende papegaaien
Die zou ik Geert noemen.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Of voor een van die scheldende en vloekende papegaaien
Geert, Miezertje, nog drie namen te gaan dan toch?quote:
Koning Vlad, tenminste dat vind hij zelf.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geert, Miezertje, nog drie namen te gaan dan toch?
Die was al gekaapt door iemand.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat username changes nu heel makkelijk zijn.. wordt lekker verwarrend als mensen usernames gaan overnemen die ineens weer vrijkomenDat je ineens weer "Haags_Kwartiertje" ziet posten enzo..
Ik zou me toch kunnen voorstellen dat ze nog steeds wel kijken of het ooit verkocht kan worden aan een of andere partij, al dan niet met behoud van huidig "bestuur".quote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat username changes nu heel makkelijk zijn.. wordt lekker verwarrend als mensen usernames gaan overnemen die ineens weer vrijkomenDat je ineens weer "Haags_Kwartiertje" ziet posten enzo..
Er is maar ėén Haags Kwartiertje en die zit nu aan zijn boterham met kipfilet.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Nah die zit in roze tutu nu kaviaar over zijn lul te smeren terwijl hij zachtjes meezingt met Boney M.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is maar ėén Haags Kwartiertje en die zit nu aan zijn boterham met kipfilet.
Dus jij hebt die username gekocht?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah die zit in roze tutu nu kaviaar over zijn lul te smeren terwijl hij zachtjes meezingt met Boney M.
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt die username gekocht?
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt die username gekocht?
Weinig dingen interesseren me minder dan ditquote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Zo weinig zorgen heb ik op het moment, dat ik over dit soort dingen kan nadenkenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weinig dingen interesseren me minder dan dit
Ja nou, ruilen?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo weinig zorgen heb ik op het moment, dat ik over dit soort dingen kan nadenken
Doeeeequote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Misschien koop ik @:Boekarestenaar wel, gewoon om voor verwarring te zorgen
Ja maar kwiwi trolt graagquote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weinig dingen interesseren me minder dan dit
Neequote:
Moet ik alleen ook mod worden als ik het echt goed wil aanpakkenquote:
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik alleen ook mod worden als ik het echt goed wil aanpakken
Consultancy, ik ontwerp salarisstructuren e.d.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
En als je bent afgestudeerd?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Consultancy, ik ontwerp salarisstructuren e.d.
Ik heb alle fruitsoorten met een extra w al opgekocht. Morgen zie je me posten als aardbwei.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Misschien koop ik @:Boekarestenaar wel, gewoon om voor verwarring te zorgen
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik alleen ook mod worden als ik het echt goed wil aanpakken
Dwurian?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alle fruitsoorten met een extra w al opgekocht. Morgen zie je me posten als aardbwei.
Fuuuuquote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alle fruitsoorten met een extra w al opgekocht. Morgen zie je me posten als aardbwei.
Hopelijk security consulting/onderzoek, zitten hier twee bedrijven die dat doen (eentje airport security en de andere voor overheden in het algemeen).quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als je bent afgestudeerd?
De nieuwe Rian Rwijbroekquote:Op woensdag 30 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk security consulting/onderzoek, zitten hier twee bedrijven die dat doen (eentje airport security en de andere voor overheden in het algemeen).
Volgens mij was dat een fraudeur, dus hoop het nietquote:
Nou meer een Fantast maar wel succesvolquote:Op woensdag 30 september 2020 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een fraudeur, dus hoop het niet
Ik verwacht nog voor 2021 een overlijdensbericht aangaande Gerard Sanderink.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou meer een Fantast maar wel succesvol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |