Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik alleen ook mod worden als ik het echt goed wil aanpakken
Consultancy, ik ontwerp salarisstructuren e.d.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
En als je bent afgestudeerd?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Consultancy, ik ontwerp salarisstructuren e.d.
Ik heb alle fruitsoorten met een extra w al opgekocht. Morgen zie je me posten als aardbwei.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Misschien koop ik @:Boekarestenaar wel, gewoon om voor verwarring te zorgen
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik alleen ook mod worden als ik het echt goed wil aanpakken
Dwurian?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alle fruitsoorten met een extra w al opgekocht. Morgen zie je me posten als aardbwei.
Fuuuuquote:Op woensdag 30 september 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alle fruitsoorten met een extra w al opgekocht. Morgen zie je me posten als aardbwei.
Hopelijk security consulting/onderzoek, zitten hier twee bedrijven die dat doen (eentje airport security en de andere voor overheden in het algemeen).quote:Op woensdag 30 september 2020 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als je bent afgestudeerd?
De nieuwe Rian Rwijbroekquote:Op woensdag 30 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk security consulting/onderzoek, zitten hier twee bedrijven die dat doen (eentje airport security en de andere voor overheden in het algemeen).
Nou meer een Fantast maar wel succesvolquote:Op woensdag 30 september 2020 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een fraudeur, dus hoop het niet
Ik verwacht nog voor 2021 een overlijdensbericht aangaande Gerard Sanderink.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou meer een Fantast maar wel succesvol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |