Jaaaaaquote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Of voor een van die scheldende en vloekende papegaaien
Die zou ik Geert noemen.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Of voor een van die scheldende en vloekende papegaaien
Geert, Miezertje, nog drie namen te gaan dan toch?quote:
Koning Vlad, tenminste dat vind hij zelf.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geert, Miezertje, nog drie namen te gaan dan toch?
Die was al gekaapt door iemand.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat username changes nu heel makkelijk zijn.. wordt lekker verwarrend als mensen usernames gaan overnemen die ineens weer vrijkomenDat je ineens weer "Haags_Kwartiertje" ziet posten enzo..
Ik zou me toch kunnen voorstellen dat ze nog steeds wel kijken of het ooit verkocht kan worden aan een of andere partij, al dan niet met behoud van huidig "bestuur".quote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat username changes nu heel makkelijk zijn.. wordt lekker verwarrend als mensen usernames gaan overnemen die ineens weer vrijkomenDat je ineens weer "Haags_Kwartiertje" ziet posten enzo..
Er is maar ėén Haags Kwartiertje en die zit nu aan zijn boterham met kipfilet.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Nah die zit in roze tutu nu kaviaar over zijn lul te smeren terwijl hij zachtjes meezingt met Boney M.quote:Op woensdag 30 september 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is maar ėén Haags Kwartiertje en die zit nu aan zijn boterham met kipfilet.
Dus jij hebt die username gekocht?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah die zit in roze tutu nu kaviaar over zijn lul te smeren terwijl hij zachtjes meezingt met Boney M.
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt die username gekocht?
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij hebt die username gekocht?
Weinig dingen interesseren me minder dan ditquote:Op woensdag 30 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Zo weinig zorgen heb ik op het moment, dat ik over dit soort dingen kan nadenkenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weinig dingen interesseren me minder dan dit
Ja nou, ruilen?quote:Op woensdag 30 september 2020 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo weinig zorgen heb ik op het moment, dat ik over dit soort dingen kan nadenken
Doeeeequote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Misschien koop ik @:Boekarestenaar wel, gewoon om voor verwarring te zorgen
Ja maar kwiwi trolt graagquote:Op woensdag 30 september 2020 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weinig dingen interesseren me minder dan dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |