Je moet toch bij de grens getest worden of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou geen probleem zijn ALS HET GEEN WEEK DUURDE
O ik heb niks gelezenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet toch bij de grens getest worden of heb ik dat verkeerd gelezen?
Als de ANWB dat nou gaat organiseren met de BOVAG garages, bandenspanning en Covid check in één. Hoppa, veilig op vakantiequote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal: met je volgepakte auto eerst een rondje door de teststraat van de GGD.
Is dan ook naar alle waarschijnlijkheid geen respiratoir virusquote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een respiratoir virus wel, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden.
Goed idee wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Als de ANWB dat nou gaat organiseren met de BOVAG garages, bandenspanning en Covid check in één. Hoppa, veilig op vakantie
Teststokjes en mondkapjes omsmelten tot nieuwe banden.quote:
Bandjes van Chinese makelij krijgt wel een andere lading zo.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Teststokjes en mondkapjes omsmelten tot nieuwe banden.
Recycling yooooooo
Dat er nog zo'n stukje herkenbare politiek gevangene die per ongeluk tussen de coronastokken is gekomen in zitquote:Op woensdag 30 september 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bandjes van Chinese makelij krijgt wel een andere lading zo.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat er nog zo'n stukje herkenbare politiek gevangene die per ongeluk tussen de coronastokken is gekomen in zit
Tof!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oostkust (al vaker gedaan omdat mijn vader er woont, maar Gergely nog niet), en westkust (heeft Gergely al vaker gedaan omdat z'n zus er woont, maar ik niet), en nog een boattrip naar de bahama's vanuit Miami.
Nee, je moet een test overleggen die max. 48 uur oud is. Anders krijg je aan de grens een test en moet je in quarantaine.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet toch bij de grens getest worden of heb ik dat verkeerd gelezen?
Oeigoerend harde banden.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat er nog zo'n stukje herkenbare politiek gevangene die per ongeluk tussen de coronastokken is gekomen in zit
Buchenwald?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je moet een test overleggen die max. 48 uur oud is. Anders krijg je aan de grens een test en moet je in quarantaine.
Praktisch dus niet uitvoerbaarquote:Op woensdag 30 september 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je moet een test overleggen die max. 48 uur oud is. Anders krijg je aan de grens een test en moet je in quarantaine.
Top, ik heb trek.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Yessss!quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Justin_Case het volgende:
G E N O Tquote:Op woensdag 30 september 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yessss!
Ik ga zo wat broodjes in de oven mikken en een blikkie tonijn opentrekken
Nog meer kadaverlucht binnen.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yessss!
Ik ga zo wat broodjes in de oven mikken en een blikkie tonijn opentrekken
San Franciscoquote:Op woensdag 30 september 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof!
Gergelina woont in California?
Nee haha gewoon mijn bammies met kipfiletquote:Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat eet jij? Ga je je deal vieren met iets lekkers?
Extra reden om de miezer te trotseren straks.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog meer kadaverlucht binnen.
Hmm, eens even bedenken waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Justin_Case het volgende:
Zalmquote:Op woensdag 30 september 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, eens even bedenken waar ik zin in heb.
Ook lekker.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel maar dan moet ik 'm eerst ontdooienHet wordt een broodje ei.
Leuke naam voor een huisdier eigenlijk wel, een klein hondje of zo, Miezertjequote:Op woensdag 30 september 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Extra reden om de miezer te trotseren straks.
Gewoon voor een Deense Dog.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke naam voor een huisdier eigenlijk wel, een klein hondje of zo, Miezertje
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog meer kadaverlucht binnen.
Ondanks alles ben je heel gewoon geblevenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee haha gewoon mijn bammies met kipfilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |