Dat is toch niet verrassend.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst dat Covid-19 is aangetroffen in het hersenweefsel van Alzheimerpatiënten.
Mensenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt nu ook mensen die met de caravan naar de noodapotheek gaan om daar nog even hun medicijnen op te halen en dan woest worden als het daar niet ligt en ze de volgende dag naar hun eigen apotheek moeten gaan.
Voor een respiratoir virus wel, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch niet verrassend.
Oostkust (al vaker gedaan omdat mijn vader er woont, maar Gergely nog niet), en westkust (heeft Gergely al vaker gedaan omdat z'n zus er woont, maar ik nietquote:
Waar aan de oostkust?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oostkust (al vaker gedaan omdat mijn vader er woont, maar Gergely nog niet), en westkust (heeft Gergely al vaker gedaan omdat z'n zus er woont, maar ik niet), en nog een boattrip naar de bahama's vanuit Miami.
Het is grijs met regenquote:
nice, toffe omgevingenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oostkust (al vaker gedaan omdat mijn vader er woont, maar Gergely nog niet), en westkust (heeft Gergely al vaker gedaan omdat z'n zus er woont, maar ik niet), en nog een boattrip naar de bahama's vanuit Miami.
Hoiiiii Koen69quote:Op woensdag 30 september 2020 11:00 schreef Koen66 het volgende:
ah nickchange kan nu standaard lees ik
de manier om mensen "kwijt" te raken en zo minder binding met forum te hebben en nog minder bezoekers te hebbenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:00 schreef Koen66 het volgende:
ah nickchange kan nu standaard lees ik
daar hoef je geen puber voor te zijn hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus man, je bent toch geen puber
Als het kan.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:06 schreef Karzai het volgende:
het was zo grauw buiten, ben na het ontbijt lekker terug gegaan
Nu even twee kaiserbroodjes in de oven gedaan voor het lunch genot
wat heeft dat met zwarte piet te maken?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
NWS / Ook Den Haag rolt op zijn rug met pootjes omhoog
[..]
de manier om mensen "kwijt" te raken en zo minder binding met forum te hebben en nog minder bezoekers te hebben
niks, maar dit was simpel plaatsenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heeft dat met zwarte piet te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |