Gelukkig is Berlijn wel weer bereikbaar als ze daar op 1/11 het virus onder controle hebbenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Eerst maar eens naar LondenEn IJsland.
Tering, dit is het eerste jaar sinds... ik weet niet hoe lang dat ik niet in Londen ben geweest.
Ja is ook tof. Kan daar wel naartoe rijden, maar zou me er toch niet op m'n gemak voelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig is Berlijn wel weer bereikbaar als ze daar op 1/11 het virus onder controle hebben
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig is Berlijn wel weer bereikbaar als ze daar op 1/11 het virus onder controle hebben
Moet je alleen hopen dat wij het hier ook onder controle hebben anders mag je de grens niet over. Zoals nu.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee snap ik, al die Duitsers daar.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is ook tof. Kan daar wel naartoe rijden, maar zou me er toch niet op m'n gemak voelen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee snap ik, al die Duitsers daar.
Alles onder controle!!! Du weisst!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je alleen hopen dat wij het hier ook onder controle hebben anders mag je de grens niet over. Zoals nu.
[..]
Je mag wel de grens over, maar je moet een negatieve test kunnen overleggen, lees ik net.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles onder controle!!! Du weisst!!!!!
Die schrijf ik wel uit danquote:Op woensdag 30 september 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag wel de grens over, maar je moet een negatieve test kunnen overleggen, lees ik net.
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag wel de grens over, maar je moet een negatieve test kunnen overleggen, lees ik net.
'Buda haalde bij het onderzoek maar 4 van de 100 punten, dit is een uiterst negatief resultaat'quote:
Rabiës 0 puntenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Buda haalde bij het onderzoek maar 4 van de 100 punten, dit is een uiterst negatief resultaat'
[..]
Zou geen probleem zijn ALS HET GEEN WEEK DUURDEquote:Op woensdag 30 september 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet juichen of huilenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Buda haalde bij het onderzoek maar 4 van de 100 punten, dit is een uiterst negatief resultaat'
Ja, dan moet je dus in quarantaine. Maar dat is ook weer geen doenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou geen probleem zijn ALS HET GEEN WEEK DUURDE
quote:De zanger en presentator zou tijdens de roof een mes op zijn keel hebben gekregen. "Ik dacht dat ik zou worden vermoord", vertelt hij. "Het leek een nachtmerrie. Ik ben geslagen, geschopt en vernederd en ze dreigden me dood te steken. Ik was ervan overtuigd dat ik zou worden vermoord. Ik probeerde rustig tegen de daders te praten, maar ze bleven maar tegen me schreeuwen."
Droegen de overvallers dan wel een mondkapje en handschoenen, anders zijn die wel een beetje de lul.quote:Onlangs werd bekend dat Gordon met het coronavirus is besmet.
Het is maar goed dat Alzheimer niet besmettelijk is, anders had ik dat zeker opgelopen in mijn bejaardenhotel in Duitsland.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rabiës 0 punten
Gonorroe 0 punten
Ringworm 0 punten
Anders zou het als een soort visum werken. Laten testen, uitslag, en je stapt in de auto.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus in quarantaine. Maar dat is ook weer geen doen
Die mensen waren gewoon woest dat hij niet stopt met zingen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)l#coral_talk_wrapper
[..]
[..]
Droegen de overvallers dan wel een mondkapje en handschoenen, anders zijn die wel een beetje de lul.
Het nieuwe normaal: met je volgepakte auto eerst een rondje door de teststraat van de GGD.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders zou het als een soort visum werken. Laten testen, uitslag, en je stapt in de auto.
Las laatst dat Covid-19 is aangetroffen in het hersenweefsel van Alzheimerpatiënten.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Alzheimer niet besmettelijk is, anders had ik dat zeker opgelopen in mijn bejaardenhotel in Duitsland.
Je hebt nu ook mensen die met de caravan naar de noodapotheek gaan om daar nog even hun medicijnen op te halen en dan woest worden als het daar niet ligt en ze de volgende dag naar hun eigen apotheek moeten gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal: met je volgepakte auto eerst een rondje door de teststraat van de GGD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |