quote:Op woensdag 30 september 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"We have the best trees. Terrific trees. They're the best."
Klinkt als mijn stiefvader, die moet ook altijd alles doen wat eigenlijk niet mag uit nieuwsgierigheid. Maar kan het verschil niet maken tussen gevaarlijke en onschuldige situaties omdat ie wat naïef isquote:Op woensdag 30 september 2020 09:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Kanoën op een meer precies op de grens Finland Rusland was wel mooi
Aangeraden werd om echt op het Finse stuk te blijven en goed in de gaten te houden want spionnenroute en Russen waarschuwen soms één keer, en soms niet
En dan van die babyboomers die expres de dag erop met de auto naar de grens gingen 'om even te gaan kijken'.
Werden met getrokken wapens bevolen om te keren
Soms maken ze ook wel eens van die kutgrapjes dat je daar eigenlijk wil staan vanquote:Op woensdag 30 september 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij ook wel eens gebeurd. Alleen verwacht je het niet nadat ze eerst zo serieus naar al je papieren hebben zitten kijken, en dan sta je een beetje zo van "haha.. is dit nou een grap of mag ik niet lachen?"
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"We have the best trees. Terrific trees. They're the best."
Jaquote:Op woensdag 30 september 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms maken ze ook wel eens van die kutgrapjes dat je daar eigenlijk wil staan vanmaar toch maar even vriendelijk lacht voor het idee
Ik heb al 2-3 road trips gepland, nu nog erheen mogenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg helemaal zin om naar de VS te gaan
Begin van het jaar was de planning dat ik rond nu ongeveer die kant op zou gaanquote:Op woensdag 30 september 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al 2-3 road trips gepland, nu nog erheen mogen
Ik wilde ooit nog eens rond de verkiezingen naar de oostkust, leafen in New Englandquote:Op woensdag 30 september 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig is Berlijn wel weer bereikbaar als ze daar op 1/11 het virus onder controle hebbenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Eerst maar eens naar LondenEn IJsland.
Tering, dit is het eerste jaar sinds... ik weet niet hoe lang dat ik niet in Londen ben geweest.
Ja is ook tof. Kan daar wel naartoe rijden, maar zou me er toch niet op m'n gemak voelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig is Berlijn wel weer bereikbaar als ze daar op 1/11 het virus onder controle hebben
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig is Berlijn wel weer bereikbaar als ze daar op 1/11 het virus onder controle hebben
Moet je alleen hopen dat wij het hier ook onder controle hebben anders mag je de grens niet over. Zoals nu.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee snap ik, al die Duitsers daar.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is ook tof. Kan daar wel naartoe rijden, maar zou me er toch niet op m'n gemak voelen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee snap ik, al die Duitsers daar.
Alles onder controle!!! Du weisst!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je alleen hopen dat wij het hier ook onder controle hebben anders mag je de grens niet over. Zoals nu.
[..]
Je mag wel de grens over, maar je moet een negatieve test kunnen overleggen, lees ik net.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles onder controle!!! Du weisst!!!!!
Die schrijf ik wel uit danquote:Op woensdag 30 september 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag wel de grens over, maar je moet een negatieve test kunnen overleggen, lees ik net.
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag wel de grens over, maar je moet een negatieve test kunnen overleggen, lees ik net.
'Buda haalde bij het onderzoek maar 4 van de 100 punten, dit is een uiterst negatief resultaat'quote:
Rabiës 0 puntenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Buda haalde bij het onderzoek maar 4 van de 100 punten, dit is een uiterst negatief resultaat'
[..]
Zou geen probleem zijn ALS HET GEEN WEEK DUURDEquote:Op woensdag 30 september 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet juichen of huilenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Buda haalde bij het onderzoek maar 4 van de 100 punten, dit is een uiterst negatief resultaat'
Ja, dan moet je dus in quarantaine. Maar dat is ook weer geen doenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou geen probleem zijn ALS HET GEEN WEEK DUURDE
quote:De zanger en presentator zou tijdens de roof een mes op zijn keel hebben gekregen. "Ik dacht dat ik zou worden vermoord", vertelt hij. "Het leek een nachtmerrie. Ik ben geslagen, geschopt en vernederd en ze dreigden me dood te steken. Ik was ervan overtuigd dat ik zou worden vermoord. Ik probeerde rustig tegen de daders te praten, maar ze bleven maar tegen me schreeuwen."
Droegen de overvallers dan wel een mondkapje en handschoenen, anders zijn die wel een beetje de lul.quote:Onlangs werd bekend dat Gordon met het coronavirus is besmet.
Het is maar goed dat Alzheimer niet besmettelijk is, anders had ik dat zeker opgelopen in mijn bejaardenhotel in Duitsland.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rabiës 0 punten
Gonorroe 0 punten
Ringworm 0 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |