Twee dagen vast gezeten en er werd me "vriendelijk" verzocht om voortaan iets meer respect te tonen voor de Volksrepubliek Chinaquote:Op woensdag 30 september 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mocht daarna het Oeigoerenkamp een paar weken uitproberen?
Bijna doodschieten zal wel wat mee zijn gevallen, net werd ie alleen nog boos aangekekenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ipv dat je iemand (toerist, met familie, eerste keer) bijna doodschiet, gewoon uitlegging dat het niet de bedoeling is, is teveel gevraagd...?
Denk niet dat je daar tegen een boom moet rijden.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik wel kunnen wonen, maar alleen als ik geld genoeg heb om me over zaken als gezondheidszorg niet druk hoef te maken.
Zou schijtziek worden van werken bij grenscontroles. Vliegvelden ook. De godganse dag gezeik.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna doodschieten zal wel wat mee zijn gevallen, net werd ie alleen nog boos aangekekenDe Amerikanen hebben dagelijks met mensen te maken die niet luisteren, illegaal de grens over proberen te komen, etc. etc. Ik kan me wel voorstellen dat niet elke douane beamte meer aardig en beleefd is. Overigens zijn ze tegen mij altijd aardig geweest tot nu toe en ik kom er een aantal keren per jaar de laatste 15-20 jaar.
Nou ja, als je geld zat hebt, er zitten gerust wel goede artsen enzo.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar tegen een boom moet rijden.
Snap die horrorverhalen over de Amerikaanse douane ook nooit zo, zijn altijd gewoon vriendelijke mensen die zodra ze doorhebben dat je als toerist komt zelfs grapjes gaan maken.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna doodschieten zal wel wat mee zijn gevallen, net werd ie alleen nog boos aangekekenDe Amerikanen hebben dagelijks met mensen te maken die niet luisteren, illegaal de grens over proberen te komen, etc. etc. Ik kan me wel voorstellen dat niet elke douane beamte meer aardig en beleefd is. Overigens zijn ze tegen mij altijd aardig geweest tot nu toe en ik kom er een aantal keren per jaar de laatste 15-20 jaar.
Ik ook, zou de hele dag tot 10.. of beter gezegd 100.. lopen tellenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou schijtziek worden van werken bij grenscontroles. Vliegvelden ook. De godganse dag gezeik.
Nee maar dat is eigenlijk nergens ter wereld een topplan.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn net mensen met (vaak, lijkt me) een kutbaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap die horrorverhalen over de Amerikaanse douane ook nooit zo, zijn altijd gewoon vriendelijke mensen die zodra ze doorhebben dat je als toerist komt zelfs grapjes gaan maken.
Ja dat is bij mij ook wel eens gebeurd. Alleen verwacht je het niet nadat ze eerst zo serieus naar al je papieren hebben zitten kijken, en dan sta je een beetje zo van "haha.. is dit nou een grap of mag ik niet lachen?"quote:Op woensdag 30 september 2020 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap die horrorverhalen over de Amerikaanse douane ook nooit zo, zijn altijd gewoon vriendelijke mensen die zodra ze doorhebben dat je als toerist komt zelfs grapjes gaan maken.
Moet die arts wel net toevallig achter je rijden en je moet je credit card bij hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, als je geld zat hebt, er zitten gerust wel goede artsen enzo.
Kanoën op een meer precies op de grens Finland Rusland was wel mooiquote:Op woensdag 30 september 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"We have the best trees. Terrific trees. They're the best."quote:Op woensdag 30 september 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als je ze gewoon als mens behandelt ipv entitled gaat lopen doen dat het maar een douanemiepje is dan werkt dat een heel stuk beterquote:Op woensdag 30 september 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn net mensen met (vaak, lijkt me) een kutbaan.
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"We have the best trees. Terrific trees. They're the best."
Klinkt als mijn stiefvader, die moet ook altijd alles doen wat eigenlijk niet mag uit nieuwsgierigheid. Maar kan het verschil niet maken tussen gevaarlijke en onschuldige situaties omdat ie wat naīef isquote:Op woensdag 30 september 2020 09:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Kanoën op een meer precies op de grens Finland Rusland was wel mooi
Aangeraden werd om echt op het Finse stuk te blijven en goed in de gaten te houden want spionnenroute en Russen waarschuwen soms één keer, en soms niet
En dan van die babyboomers die expres de dag erop met de auto naar de grens gingen 'om even te gaan kijken'.
Werden met getrokken wapens bevolen om te keren
Soms maken ze ook wel eens van die kutgrapjes dat je daar eigenlijk wil staan vanquote:Op woensdag 30 september 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij ook wel eens gebeurd. Alleen verwacht je het niet nadat ze eerst zo serieus naar al je papieren hebben zitten kijken, en dan sta je een beetje zo van "haha.. is dit nou een grap of mag ik niet lachen?"
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"We have the best trees. Terrific trees. They're the best."
Jaquote:Op woensdag 30 september 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms maken ze ook wel eens van die kutgrapjes dat je daar eigenlijk wil staan vanmaar toch maar even vriendelijk lacht voor het idee
Ik heb al 2-3 road trips gepland, nu nog erheen mogenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg helemaal zin om naar de VS te gaan
Begin van het jaar was de planning dat ik rond nu ongeveer die kant op zou gaanquote:Op woensdag 30 september 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al 2-3 road trips gepland, nu nog erheen mogen
Ik wilde ooit nog eens rond de verkiezingen naar de oostkust, leafen in New Englandquote:Op woensdag 30 september 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |