SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Wat is mooier dan een happy-mix ter nagedachtenis...
En met die gedachten ga ik slapen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
En we geloven gewoon in de toekomst, met of zonder corona.
Als ik dan mag kiezen dan een toekomst zonder corona!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
En we geloven gewoon in de toekomst, met of zonder corona.
Welterusten Symphonic.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
En met die gedachten ga ik slapen.
Dank voor deze zeer fijne muziekavond
quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Welterusten Henk!quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Mijn 1e wonderful day komt in oktober als de kleine kabouter geboren gaat wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Wonderful Days, ze komen vanzelf weer!
Nog even geduld.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn 1e wonderful day komt in oktober als de kleine kabouter geboren gaat worden
We zijn al wel voorbereid dat de kans aanwezig is dat we dan de kleine niet mogen knuffelen, maar dat haal ik dan later wel inOok mag er overdag niemand komen als de kraamverzorgster er is, dan maar 's avonds!
Absoluut, en dat hij maar 1 niertje zal hebben, daar is mee te levenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even geduld.
Als het maar gezond is...
Foe maar gewoon twee joh,quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Absoluut, en dat hij maar 1 niertje zal hebben, daar is mee te leven
Hij zal er toch maar 1 hebben, het is niet andersquote:
Liever corona dan geen muziek meer...quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef just me het volgende:
Don't take away the music it's the only thing I've got
It's my piece of the rock
Don't take away the music everything else is gone
Don't strip my world of it's song
![]()
Dat is bekend?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zal er toch maar 1 hebben, het is niet anders
Lekker op je kamertje met muziekquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Liever corona dan geen muziek meer...
Jep, hij heeft cystes in zijn ene nier en die nier gaat afsterven, zijn papa en mama zijn er nuchter onder dus dat is goedquote:
Wel eng though.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, hij heeft cystes in zijn ene nier en die nier gaat afsterven, zijn papa en mama zijn er nuchter onder dus dat is goed
Nou en die doet het goed, hij mag alleen geen kickboxer wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel eng though.
Je hebt ze of die ene toch nodig.
Dat willen de meeste mensen sowieso niet voor hun (klein)kinderenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Nou en die doet het goed, hij mag alleen geen kickboxer worden
quote:19:25 : Leonard Bernstein - West Side Story Prologue
19:32 : Katzenjammer - A Bar In Amsterdam
19:35 : Captain Sensible - Happy Talk
19:39 : Aerosmith - Dream On
19:43 : Sammy Davis Jr. - Mr. Bojangles
19:49 : Johnny Camaro - Don't Worry, Be Happy (Surinaamse Versie)
19:53 : R.E.M. - Losing My Religion
19:58 : R.E.M. - Losing My Religion (Major)
20:01 : Boney M. - Hooray! Hooray! It's a Holi-Holiday
20:05 : Evelyn Thomas - High Energy
20:13 : The Royal Philharmonic Orchestra conducted by Louis Clark - Hooked on America
20:17 : Vera Lynn - Land Of Hope And Glory
20:20 : Acda & De Munnik - Mooi Liedje
20:23 : Rudi Carrell - Een Muis In Een Molen
20:25 : Wilson Pickett - Land Of 1000 Dances
20:28 : Stevie Wonder - Master Blaster (Jammin')
20:33 : Housemartins - Happy Hour
20:35 : Original Soundtrack (Oliver) - Consider Yourself
20:39 : Catapult - Teeny Bopper Band
20:42 : Hank The Knife (ft. The Jets & The Crazy Cats) - Guitar King (original recording)
20:45 : Texas - Summer Son
20:49 : Dolly Dots - Only The Rain
20:53 : Jackpot - Is Everybody Happy
20:56 : Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits
20:59 : Mud - Tigerfeet
21:03 : Erasure - Love To Hate You
21:06 : Duran Duran - Ordinary World [Single Version]
21:11 : Herman Finkers - De Elfstedentocht
21:16 : Andreas Dorau & Die Marinas - Fred vom Jupiter
21:19 : Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life (All Things Dull And Ugly)
21:22 : Dave 'Baby' Cortez - The Happy Organ
21:24 : Ramses Shaffy - We Zullen Doorgaan
21:27 : Starship - Nothing's Gonna Stop Me Now
21:28 : Starship - Nothing's Gonna Stop Us Now
21:32 : Otis Redding - Try A Little Tenderness
21:36 : The Kinks - Everybody's Gonna Be Happy
21:41 : Stevie Wonder - For Once In My Life
21:44 : Patrick Cowley - Do You Wanna Funk
21:49 : Critical Mass - Happy Generation (X-Tended Mix)
21:52 : Nakatomi - Sing (Happy Gabba Mix)
21:55 : Critical Mass - Believe In The Future (Extended Version)
21:59 : DJ Paul Elstak - Luv U More (DJ Paul's Forze Mix)
22:02 : DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky (Dj Paul Forze Mix)
22:05 : Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days (Rotterdam Mix)
22:09 : Party Animals - Aquarius
22:12 : Tavares - Don't Take Away The Music
+1quote:Op woensdag 30 september 2020 05:38 schreef Rafeiro het volgende:
En Melting alvast succes met je examen.
quote:
Goedemorgen.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 30 september 2020 05:38 schreef Rafeiro het volgende:
En Melting alvast succes met je examen.
Ik eet mijn tomaten meestal met peper.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:30 schreef Rafeiro het volgende:
Wat te doen met smaakloze tomaten?
Vind ze echt niet te vreten, lijkt wel water....
Ik heb gister een kaiserbroodje weggegooid, roma tomaten van de appie.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik eet mijn tomaten meestal met peper.
Misschien wil je moeder ze wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb gister een kaiserbroodje weggegooid, roma tomaten van de appie.
Koop je de wat duurdere variant die smaakvoller moet zijn, maakt het het brood alleen maar klef en niet te vreten.
Heb er nog 6 en niet iemand waar ik ze naar wil gooien.
Tegen dr kop?quote:Op woensdag 30 september 2020 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien wil je moeder ze wel.
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal, en dank jullie.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen,
En heel veel succes Melting.
Drie kamers meen ik gelezen te hebben? Neemt hij een anhanger mee?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, nog en keer nagerekend hoeveel rollen behang we nodig hebben en nu is Symph onderweg voor een rondje langs twee of drie vestigingen van Karwei. Uiteraard is er deze week 20% korting op behang, dat is altijd mijn strategie voor dat soort aankopen. Verder gaan we nu nog niks op voorhand aanschaffen, want het huis moet natuurlijk een beetje toonbaar zijn voor de verkoop tzt en dan moet er niet een halve inventaris van een bouwmarkt liggen.
17 rollen passen wel in de Fiat 500quote:Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drie kamers meen ik gelezen te hebben? Neemt hij een anhanger mee?
Dat valt dan nog wel mee ja. Wordt wel een pokkewerk dan trouwensquote:Op woensdag 30 september 2020 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
17 rollen passen wel in de Fiat 500
We gaan niet zelf behangen hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 30 september 2020 10:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee ja. Wordt wel een pokkewerk dan trouwens
Komt omdat niet alle services door dezelfde afdeling geregeld worden.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:40 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm,
Ik had dus alles bij telfort. Nu kon ik mijn mobiel al omzetten naar mijn kpn.
Internet en tv nog niet. Die migratie is nog niet klaar naar bellen met de klantenservice.
Zou daar in ITIL ook een richtlijn in zijn, vind dit naar de client niet echt handig
Zorg dat het gewoon klaar is voor alles in eens, knuppels.
Laat het dan stilzwijgend gebeuren en kom pas met die mail als het echt klaar is.
/rant
Gezellig.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, dan regel je een eerste gesprek bij een hypotheekadviseur en moet je ter voorbereiding dingen invullen in een of ander systeem en ze zeggen er bij dat je dat het beste in Chrome kunt doen. Ok, chrome staat ook op mijn ipad, maar ik krijg mooi na het inloggen te zien dat ik een browser gebruik die zij niet ondersteunen en dat ik een andere browser moet downloaden. Ad infinitum... uiteindelijk de pc boven maar aangeslingerd.
Maar goed, de boel is in gang gezet, eerste gesprek is vrijdag en dan woensdag gesprek bij de makelaar en daar zit ook nog een hypotheekadviesgesprek bij.
Wees blij dat het bij jou rustig is, kom eens in Delft kijken, lekker druk in de supermarktenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:35 schreef Rafeiro het volgende:
Idioot gedoe, in de supermarkt is ruimte zat om afstand te houden hier.
Maarja de goeden moeten maar weer lijden onder de zotten.
Je kan zo beginnen als motivational speaker.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:49 schreef Rafeiro het volgende:
Hup-hup Melting, slijp je gelukspotlood maar. Doe je lucky schoenen aan (niet de stoute dan wel Voute) Bakkie thee naar binnen werken en acen dat examen.
Nee ik kan niet spreken voor groepenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan zo beginnen als motivational speaker.
En dan nog hopen dat er steeds een "vers" mondkapje wordt gebruikt. Ik heb er altijd 1 bij me maar dan keurig in een zipp plastic zakje en slingert niet door mijn tas heen.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:31 schreef livelink het volgende:
Even als inmiddels regelmatig gebruiker van mondkapjes:het valt echt wel mee!je went er heel snel aan. En geloof me, dat geldt niet alleen voor mij. Jong en oud heeft inmiddels zonder morren dat kapje op in de bus en trekt het niet meer naar beneden zodra ze zitten.
Ik verwissel na elke reis. Bij de overstappen hou ik hem gewoon op.ik gebruik ook nog steeds wegwerpmaskers .quote:Op woensdag 30 september 2020 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
En dan nog hopen dat er steeds een "vers" mondkapje wordt gebruikt. Ik heb er altijd 1 bij me maar dan keurig in een zipp plastic zakje en slingert niet door mijn tas heen.
Het gaat toch nog steeds door ?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:58 schreef livelink het volgende:
Ondertussen lees ik verontrustende berichten over de nacht van de filmmuziek voor MadMaster
Dank je wel.quote:
Dit lees ik:quote:Op woensdag 30 september 2020 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat toch nog steeds door ?
wij hadden er het volste vertrouwen inquote:Op woensdag 30 september 2020 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik had er weinig vertrouwen in, eerlijk gezegd.
Dank je wel. Ook voor je lieve berichtjes.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:18 schreef just me het volgende:
[..]
wij hadden er het volste vertrouwen in
[ afbeelding ]
Moet ik wel doen eigenlijk ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:19 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Luister gewoon naar ons. 70%?
Dank.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma voor ITIL, Melting.
Mijn waarzeggersvermogen holt wel achteruit, zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ik wel doen eigenlijk ja.
Maar![]()
78%.
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn waarzeggersvermogen holt wel achteruit, zeg.
quote:Op woensdag 30 september 2020 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn waarzeggersvermogen holt wel achteruit, zeg.
Ik vrees dat ik vanavond nog wat moet werken.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:25 schreef DJ11 het volgende:
Had iemand zich al gemeld om vanavond te draaien? Als er behoefte aan is, wil ik anders wel een show in elkaar bakken.
Volgens mij was er nog niets gepland.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:25 schreef DJ11 het volgende:
Had iemand zich al gemeld om vanavond te draaien? Als er behoefte aan is, wil ik anders wel een show in elkaar bakken.
Als je zelf niet muzikaal je diploma wilt vieren, bak ik wel een show in elkaarquote:Op woensdag 30 september 2020 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij was er nog niets gepland.
Heel graag gedaanquote:Op woensdag 30 september 2020 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel. Ook voor je lieve berichtjes.
Had je mijn berichting nog gezien waarna Lili me een suggestie deed om als motivational speaker aan de gang te gaan?quote:
Makkie toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ik wel doen eigenlijk ja.
Maar![]()
78%.
Het is nog onduidelijk of we met 3000 personen aan mogen treden over ruim een week.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit lees ik:
Tien Amsterdamse podia, waaronder Carré en Kleine Komedie, mogen meer bezoekers ontvangen
Tien culturele instellingen in Amsterdam, waaronder Paradiso, Carré en het DeLaMar Theater, krijgen een ontheffing waardoor zij meer dan dertig bezoekers mogen ontvangen. Dat maakt de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland woensdag bekend.
Voor alle zalen geldt een maximum aantal bezoekers van 250 per programma. Dit geldt ook voor het Concertgebouw, de Nationale Opera & Ballet, ITA, Muziekgebouw aan 't IJ, de Meervaart, de Melkweg en De Kleine Komedie.
De ontheffing geldt in eerste instantie tot 19 oktober. Daarna wordt gekeken of meer instellingen in aanmerking kunnen komen of dat er wordt afgeschaald.
Daar zit Ziggo Dome niet bij.
Ongeveer om 18:56 uur zal er muziek hoorbaar zijn.quote:Programma van vandaag:
19:00 uur: DJ11 - High Score
Ik zet hem aan en dan ga ik naar bed.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ongeveer om 18:56 uur zal er muziek hoorbaar zijn.
Sterkte, doe rustig aan.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zet hem aan en dan ga ik naar bed.
Verdrietig en depressief ben ik op het moment wel.
Ik heb geen zin meer. Zit gvd al een half jaar binnen en door die idioten wordt ik nog verder beperkt?
Volgens mij moet je niet binnen blijven, maar geleden er wel wat restricties.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zet hem aan en dan ga ik naar bed.
Verdrietig en depressief ben ik op het moment wel.
Ik heb geen zin meer. Zit gvd al een half jaar binnen en door die idioten wordt ik nog verder beperkt?
Weet ik maar ik zat al met depressie en chronische klachten. Heb voor het eerst echt suïcidale gedachtes gehad. Ga ik niks mee doen hoor, maar de gedachte dat ik de gedachte heb gehad doet ook weer pijn. Het is gewoon niet leuk meer. Doe me een waterijsje van ketamine ofzo, lol.Het gelul even niet meer daar.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij moet je niet binnen blijven, maar geleden er wel wat restricties.
Schrale troost, je bent niet de enige die nu wat meer beperkingen heeft dan normaal...
Misschien moet je juist eens wat meer naar buiten gaan. Frisse lucht, zonlicht... Alleen maar binnen zitten is niet goed.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zat al met depressie en chronische klachten. Heb voor het eerst echt suïcidale gedachtes gehad. Ga ik niks mee doen hoor, maar de gedachte dat ik de gedachte heb gehad doet ook weer pijn. Het is gewoon niet leuk meer. Doe me een waterijsje van ketamine ofzo, lol.Het gelul even niet meer daar.
Leukquote:Op woensdag 30 september 2020 18:56 schreef livelink het volgende:
Ik luister het begin in ieder geval mee.
Ik begrijp het wel. Ik zie aan mijn zoon wat voor een invloed het op hem heeft. Maar je kunt niks anders doen dan dit uitzitten en hopen dat het snel weer wat normaler wordt. En toch proberen elke dag even een wandeling van 1 uur te maken. Buiten gelden geen restricties en je kunt altijd wel rustige plekjes vinden om te lopen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zat al met depressie en chronische klachten. Heb voor het eerst echt suïcidale gedachtes gehad. Ga ik niks mee doen hoor, maar de gedachte dat ik de gedachte heb gehad doet ook weer pijn. Het is gewoon niet leuk meer. Doe me een waterijsje van ketamine ofzo, lol.Het gelul even niet meer daar.
Ik ga toch maar geen kat eten.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk
Het voorgerecht deze keer: Parov Stelar - Red Cat
Ik eet Zweedsquote:Op woensdag 30 september 2020 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga toch maar geen kat eten.
Mooiquote:
Dat is beter dan dat je aids zweet.quote:
quote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat je aids zweet.![]()
Sorry.... beetje melig.
Dat gaat over het einde van de wereld hoor.quote:
Ik doe dat lopen nu al 1 a 2 keer per week, bewust en dat helpt. Maar gedoe na gedoe. er blijft niks leuks meer over. Ik befin echt richting mijn latje te gaan. Ik weet niet of ik nog veel meer kalm aan kan doen. Morgen ook gesprek met UWC. Leo kannerhuis is trouwens ook waardeloos. Kan ik in verband met vovid-19 wellicht weer naar ggnet? Ja ga ik aan meewerken, maar al maanden niks gehoord.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ik zie aan mijn zoon wat voor een invloed het op hem heeft. Maar je kunt niks anders doen dan dit uitzitten en hopen dat het snel weer wat normaler wordt. En toch proberen elke dag even een wandeling van 1 uur te maken. Buiten gelden geen restricties en je kunt altijd wel rustige plekjes vinden om te lopen.
Voor nu sterkte en volhouden
Lekker begin danquote:Op woensdag 30 september 2020 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat gaat over het einde van de wereld hoor.
Is er een thema?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker begin danDan kan het alleen nog maar beter worden nu.
quote:
Uiteraard zijn verzoekjes ook welkom.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
MooiIk heb namelijk allemaal muziek uitgezocht die gaat over opleiding, diploma's halen, blije mensen en feest
Overheen gelezen.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard zijn verzoekjes ook welkom.
Je hebt gewoon een heel begrijpelijke terugval. Jij wat heftiger dan de rest. Pak hulp waar het kan, dat is het enige advies dat ik kan geven.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doe dat lopen nu al 1 a 2 keer per week, bewust en dat helpt. Maar gedoe na gedoe. er blijft niks leuks meer over. Ik befin echt richting mijn latje te gaan. Ik weet niet of ik nog veel meer kalm aan kan doen. Morgen ook gesprek met UWC. Leo kannerhuis is trouwens ook waardeloos. Kan ik in verband met vovid-19 wellicht weer naar ggnet? Ja ga ik aan meewerken, maar al maanden niks gehoord.
The online School song zou the new version moeten zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Black Box Recorder - The School Song (new version)
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
The online School song zou the new version moeten zijn.
Best een leuk idee.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
The online School song zou the new version moeten zijn.
Geef mij maar the old-school Schoolquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Shirley Bassey - Goldfinger (Propellerheads mix)
Welkom just me
Ik heb geen cold fingers, ik probeer een naad uit een gordijn te halen, die naad zit er al 25+ jaren inquote:Op woensdag 30 september 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
Vraag me wel af, waar hij met zijn vinger in zat.....
Cold finger!
Waarom wil je dat dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen cold fingers, ik probeer een naad uit een gordijn te halen, die naad zit er al 25+ jaren in
Goldquote:Op woensdag 30 september 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
Cold finger!
Tussen de deur van de vrieskist denk ikquote:Op woensdag 30 september 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
Cold finger!
Ik vond het wel grappig gedaanquote:Op woensdag 30 september 2020 19:32 schreef brother52 het volgende:
Ze hadden hier beter saf kunnen blijven. Klinkt nergens naar.
het is een superleuk stofje en dat wil ik gaan gebruiken voor een dekbedovertrekje voor de kabouterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pet Shop Boys - I Didn't Get Where I Am Today
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
het is een superleuk stofje en dat wil ik gaan gebruiken voor een dekbedovertrekje voor de kabouter
Gordijntje hing vroeger onder de hoogslaper van zijn papaquote:
En zo gaat het van vader op zoon.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Gordijntje hing vroeger onder de hoogslaper van zijn papa
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
En zo gaat het van vader op zoon.
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:38 schreef just me het volgende:
Melting ben je een beetje aan het bijkomen ?
Geniet ervanquote:Op woensdag 30 september 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb net een biertje ingeschonken.
Doe ik normaal nooit doordeweeks, maar nu mocht het een keer van me.
Ik ging gisterenavond ook eerder aan de drank, af en toe moet dat kunnen! Proostquote:Op woensdag 30 september 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb net een biertje ingeschonken.
Doe ik normaal nooit doordeweeks, maar nu mocht het een keer van me.
Dank.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ging gisterenavond ook eerder aan de drank, af en toe moet dat kunnen! Proost
Ik heb net ook een wijntje op. We hadden witte wijn nodig voor de kaasfondue. En dan zelf een glaasje nemen hoort er dan ook wel bij.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net ook een wijntje op. We hadden witte wijn nodig voor de kaasfondue. En dan zelf een glaasje nemen hoort er dan ook wel bij.
1 glaasje?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net ook een wijntje op. We hadden witte wijn nodig voor de kaasfondue. En dan zelf een glaasje nemen hoort er dan ook wel bij.
Ja ja...quote:Op woensdag 30 september 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan best met 1 wijntje. En het is toch thuis.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:42 schreef just me het volgende:
[..]![]()
en je moest nog werken vanavond
We hadden zo'n klein flesje gekocht.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
1 glaasje?
Ik vind dat die fles wel leeg moet nu.
Ik krijg meteen zin in kaasfonduequote:Op woensdag 30 september 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan best met 1 wijntje. En het is toch thuis.
Gemiste kansquote:Op woensdag 30 september 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
We hadden zo'n klein flesje gekocht.
Maandafsluiting?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan best met 1 wijntje. En het is toch thuis.
Voorbereiding inderdaad. Morgen moet ik alles draaien.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandafsluiting?
Na middernacht ga ik ook aan de slag...
Zo laat nog?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandafsluiting?
Na middernacht ga ik ook aan de slag...
dan is het weer de 1e van de maandquote:
Voorbereiding heb ik vandaag al gedaan qua teksten.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Voorbereiding inderdaad. Morgen moet ik alles draaien.
Ach, wat is tijd?quote:
Ja, maar was eigenlijk benieuwd of het niet tot morgenvroeg kon wachten.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
dan is het weer de 1e van de maand
Nee hoor... dan begint Startober.quote:
Welterusten.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Thanks voor zover Elf!
Ik zou het in de slaapkamer proberen. Bedankt voor het luisteren.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Thanks voor zover Elf!
Welterusten brother52. Hopelijk ben je snel wat minder moe.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Thanks voor zover Elf!
Rust zachtjes uit!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Thanks voor zover Elf!
Mijn werkgever heeft me ook wel eens gevraagd of ik het meteen na middernacht wil draaien, maar dat ging me toch wat te ver. Maar nu met het thuiswerken merk ik dat ik daar zo langzamerhand wat anders in begin te staan.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereiding heb ik vandaag al gedaan qua teksten.
Na middernacht kan ik de bijbehorende cijfers genereren...
[..]
Ach, wat is tijd?
En hoe eerder ik er weer vanaf ben, hoe liever het me is...
Dat hoor je tochquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje van / over iemand die niet uitblonk op school, maar toch z'n weg vond:Charlie Winston - Here I Am
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor MeltingDaryl Hall & John Oates - Adult Education
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor MeltingDaryl Hall & John Oates - Adult Education
Niet als it is gonna kill youquote:Op woensdag 30 september 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Jason Walker - Curiosity
Ook een onmisbaar ingrediënt als je iets wilt leren
Ik ken de naam beter dan hun muziekquote:Op woensdag 30 september 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
Curiosity killed the cat. Alleen vanwege de naam vond ik het al een leuke band.
Een nummer voor Melting. Dat hij in zichzelf moet geloven en dat hij ons moet geloven de volgende keer.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Lenny Kravitz - Believe
Hierna: een fraai, nieuw nummer van Woodkid.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Een nummer voor Melting. Dat hij in zichzelf moet geloven en dat hij ons moet geloven de volgende keer.
Believe in yourself...quote:Op woensdag 30 september 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Een nummer voor Melting. Dat hij in zichzelf moet geloven en dat hij ons moet geloven de volgende keer.
Dat moet hij inderdaad eens doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb beleived dat Lenny z'n afgelaste concert zou verplaatsen, maar nee, dat doet meneer niet...quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb beleived dat Lenny z'n afgelaste concert zou verplaatsen, maar nee, dat doet meneer niet...
Vreemd. De meeste concerten worden wel afgelast. Zo ook dat van Woodkid, dat dit najaar zou plaatsvinden. Er staat nog een datum in januari, geloof ik. Maar die vervalt geheid ook. Ik durf er geen kaartje voor te kopen, terwijl ik hem dolgraag live wil zien.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb beleived dat Lenny z'n afgelaste concert zou verplaatsen, maar nee, dat doet meneer niet...
Stom hoor! Mijn man zou volgende week een inhaalconcert hebben, maar dat gaat dus nu weer niet door.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een begrafenis ook.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Als je een diploma hebt gehaald, is er meestal een diploma-uitreiking, waar mooie woorden worden gesproken. Het volgende liedje is niet bekend, maar wel leuk
quote:
Yes!quote:Op woensdag 30 september 2020 20:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
vandaag waren we lovend over jou en je leeft nog
Dat ga ik niet mee maken.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Zoals de vlag er nu bijhangt, ben ik rond 21:20 uur klaar, trouwens. Tenzij jullie verzoekjes indien of ik de show zelf verleng
Gelijk heb je, even bijkomenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ga ik niet mee maken.
Deze dag heeft flink energie gekost. Over een minuut of 10 maar eens douchen en dan plat. Morgen weer vroeg werken.
Dan haal ik zo nog even een nummer naar voren om het verhaaltje rond te makenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ga ik niet mee maken.
Deze dag heeft flink energie gekost. Over een minuut of 10 maar eens douchen en dan plat. Morgen weer vroeg werken.
Lang geleden dat ik deze gehoord heb.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard moet je dan wel netjes gekleed zijn.Roxette - Dressed For Success
Ik ook, maar is wel weer eens aardig.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik deze gehoord heb.
Ik denk dat we Melting hier morgen weer zienquote:Op woensdag 30 september 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
The Three Degrees - When Will I See You Again
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje dat ik nog voor Melting in gedachten had. Van een formatie die al eerder voorbij kwam deze show
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
The Three Degrees - When Will I See You Again
Dat gok ik ook zomaarquote:Op woensdag 30 september 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat we Melting hier morgen weer zien
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat we Melting hier morgen weer zien
Als ik 3 graden verhoging heb, dan weet ik het nog niet hoor.quote:
Als je een degree haalt, heb je een diploma gehaaldquote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik 3 graden verhoging heb, dan weet ik het nog niet hoor.
Weet ik.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je een degree haalt, heb je een diploma gehaald
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik 3 graden verhoging heb, dan weet ik het nog niet hoor.
Ga mijn best doen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef just me het volgende:
[..]zorg er maar voor dat je gezond blijft
Wie mij kan vertellen uit welk nummer die sample komt, verdient eeuwige MUZ / Radio 49-roemquote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef just me het volgende:
Gaat R49 zich nu ook met anti-roken bezighouden
Begon jij niet met stoptober?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef just me het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef just me het volgende:
Het erge is dat ik het ooit heb geweten. Waarschijnlijk nav de vorige keer dat die jingle gedraaid werd.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wie mij kan vertellen uit welk nummer die sample komt, verdient eeuwige MUZ / Radio 49-roem
Ja, vorig jaar ook aan begonnenquote:
Antwoord:quote:Op woensdag 30 september 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het erge is dat ik het ooit heb geweten. Waarschijnlijk nav de vorige keer dat die jingle gedraaid werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 30 september 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
Maar 11 bedankt voor de muziekjes.
Ik ga douchen en daarna de spreekwoordelijke handdoek in de spreekwoordelijke ring gooien.
Fijne avond nog allemaal.
Bedankt voor het luisteren. Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 september 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
Ik ga douchen en daarna de spreekwoordelijke handdoek in de spreekwoordelijke ring gooien.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
Sorry, dat is me niet opgevallen. Heb gewoon vanavond spontaan wat muziek uitgezocht. Puur toeval.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wederom, daar plaats je dan een playlist voor...
june till september (of andersom?)quote:Op woensdag 30 september 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit vind ik één van de leukste liedjes van dit moment:Speelburg - Crash & Burn
De show zit er bijna op. We gaan zo de maand op voorspelbare wijze afsluiten (er zijn geen punten te verdienen)
Neequote:Op woensdag 30 september 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
june till september (of andersom?)
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Green Day - Wake Me Up When September Ends
dat gaat dus een winterslaap wordenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Green Day - Wake Me Up When September Ends
Hij wordt nu juist wakker gemaaktquote:Op woensdag 30 september 2020 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
dat gaat dus een winterslaap worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |