abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195420349
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 10:30 schreef SQ het volgende:
Uiteraard zijn mijn klachten inmiddels afgenomen tot zeer milde keelpijn.
Had ik toch maar afgewacht.
Fijn dat je opknapt. Ik ben inmiddels al 2 weken in meer of mindere mate aan de verkoudheid (test negatief) en ik vind het al naar met oog op de extra controles voor groei en überhaupt het gevoel dat je een leprapatiënt bent. Laat staan als je op punt van bevallen staat.

Hopelijk gaat het snel weg en blijft het weg. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 4 oktober 2020 @ 10:50:10 #202
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195420390
Wat klote SQ, en zo jammer weer dat ze dan niet ff met je meewerken.
pi_195420391
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 10:30 schreef SQ het volgende:
Uiteraard zijn mijn klachten inmiddels afgenomen tot zeer milde keelpijn.
Had ik toch maar afgewacht.
Dat is goed nieuws! Neemt niet weg dat het ellendig is allemaal.
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:27:28 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195420938
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:54 schreef SQ het volgende:
Echt ik ben er zo klaar mee. En dan ben ik ook nog eens mijn hele zwangerschap bang gemaakt over voorbij de datum gaan op mijn leeftijd, want gevaar! Maar nu mag ik ook niet bevallen want gevaar!
En waarschijnlijk is het gewoon zo'n kut neusvirus via de kinderen maar ja, tot het tegendeel bewezen is ben ik gewoon hartstikke melaats natuurlijk.

Sorry voor al het geklaag hoor. Ik zal ophouden.
Je hoeft helemaal niet op te houden als je dat niet wil. Je hebt een erg veelbewogen zwangerschap, dat is gewoon kut en dat mag je ook gewoon uiten. Je bent van het één in het ander gevallen en dat is gewoon loodzwaar, zeker na week 37.

Dus. Je hoeft alleen op te houden als je dat zelf wil. En als jij hier je ei kwijt wil, dan kan dat.

:*
Resistance is futile.
pi_195423551
Nou ben ik een beetje uit het Nederlandse zorgstelsel, maar kan je niet via een privékliniek een test laten doen? Of bestaan die in NL niet?
  Manager PR/Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 13:58:01 #206
269689 crew  Viv
pi_195423722
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou ben ik een beetje uit het Nederlandse zorgstelsel, maar kan je niet via een privékliniek een test laten doen? Of bestaan die in NL niet?
Er zijn wel privéklinieken hier, maar voor zover ik weet niet voor COVID diagnostiek/behandeling. Er zijn wel commerciële aanbieders van coronatesten. Bedrijven maken daar gebruik van (bijvoorbeeld in het betaald voetbal, om ook klachtenvrije mensen te kunnen testen), maar soms hebben ze ook een teststraat voor particulieren. Dan wel voor eigen rekening uiteraard.
pi_195424501
:W ik ben nieuw hier.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 15:11:04 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195425283
SQ ik ben het eens met Seven, je mag hier je hart luchten zoveel je wilt :* Het is gewoon ontzettend rot dat je met deze termijn met zulke zorgen zit, dat kun je gewoon niet gebruiken! Wel fijn dat je je iets beter voelt.

Ik vroeg me wel af, zou een ziekenhuis zelf ook niet een sneltest doen? Kan me voorstellen dat een witte pakken bevalling voor hen ook niet prettig is.

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:32 schreef Charrell het volgende:
Welkom :W Ook zwanger neem ik aan?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_195425537
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:11 schreef MaJo het volgende:
SQ ik ben het eens met Seven, je mag hier je hart luchten zoveel je wilt :* Het is gewoon ontzettend rot dat je met deze termijn met zulke zorgen zit, dat kun je gewoon niet gebruiken! Wel fijn dat je je iets beter voelt.

Ik vroeg me wel af, zou een ziekenhuis zelf ook niet een sneltest doen? Kan me voorstellen dat een witte pakken bevalling voor hen ook niet prettig is.
[..]

Welkom :W Ook zwanger neem ik aan?
Bedankt.
Heel pril nog, geloof dat ik het dubbele streepjes topic heb overgeslagen.
Ik hang tussen daar en hier.
Positieve test, 3/4 weken zwanger.
Kan dus nog alle kanten op.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 15:47:07 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195425948
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:25 schreef Charrell het volgende:

[..]

Bedankt.
Heel pril nog, geloof dat ik het dubbele streepjes topic heb overgeslagen.
Ik hang tussen daar en hier.
Positieve test, 3/4 weken zwanger.
Kan dus nog alle kanten op.
Een positieve test is gewoon zwanger hoor, hoe pril ook ;) 3 weken zwanger bestaat niet, tenzij je heeeeel vroeg positief test. Heb je een clearblue test gedaan? Daar mag je meteen 2 weken bij optellen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:04:07 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_195426288
Gefeliciteerd charrell!

En iedereen bedankt voor de reacties O+ Ik voel me soms zo'n zeur terwijl ik doorgaans best positief in het leven sta. Maar nu vind ik het gewoon even stom allemaal. Fijn dat ik hier een beetje kan ventileren.
disclaimer
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 16:18:07 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195426563
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:04 schreef SQ het volgende:
Gefeliciteerd charrell!

En iedereen bedankt voor de reacties O+ Ik voel me soms zo'n zeur terwijl ik doorgaans best positief in het leven sta. Maar nu vind ik het gewoon even stom allemaal. Fijn dat ik hier een beetje kan ventileren.
Je bent helemaal geen zeur! Je hoeft ook niet altijd positief te zijn, je hebt gewoon mindere dagen en dan mag je van je afschrijven :*
pi_195426709
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

Een positieve test is gewoon zwanger hoor, hoe pril ook ;) 3 weken zwanger bestaat niet, tenzij je heeeeel vroeg positief test. Heb je een clearblue test gedaan? Daar mag je meteen 2 weken bij optellen :)
Oh, ja dat weet ik allemaal nog niet.
Ben alleen dankbaar dat het tot nu toe gelukt is.
Clearblue ja + extra vroege test.
Komende week contact opnemen met verloskundige praktijk voor intake.
pi_195427150
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:04 schreef SQ het volgende:
Gefeliciteerd charrell!

Het is een pandemie he. Hoeveel heb je daar van meegemaakt? En hoeveel in zwangere toestand, met twee koters rondlopend? Juist ;)

Het is in onze tijd nog nooit zo onzeker, raar en chaotisch geweest. Lijkt me prima op z’n plek om hier te ventileren :* Hopelijk is het gewoon een kansloos getimede onschuldige keelpijn ;)
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 16:58:20 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195427374
Sowieso je ziek voelen vlak voor/op je uitgerekende datum is niet cool :(

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef Charrell het volgende:

[..]

Oh, ja dat weet ik allemaal nog niet.
Ben alleen dankbaar dat het tot nu toe gelukt is.
Clearblue ja + extra vroege test.
Komende week contact opnemen met verloskundige praktijk voor intake.
Weet je op welke dag je ongesteld had moeten worden? Die dag zou je 4 weken zwanger zijn. Eigenlijk is dat 2 weken maar je krijgt er 2 cadeau :D
pi_195427603
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:49 schreef SQ het volgende:
@:Gaddle, hoe gaat het met jou dan?
Lief dat je naar mij vraagt. Ik heb de laatste tijd weinig energie om alle berichten hier bij te houden.
Afgelopen vrijdag is er zwangerschapsuiker geconstateerd. Ik zit precies op het randje. Precieze waarde weet ik niet.
Komende week mag ik naar de interne geneeskunde voor een dieet. Dat gaat nog best een uitdaging worden aangezien er geen zuivel in mag en zo min mogelijk vette producten.
Verder gaat het heel erg met ups and downs. Ik ben erg moe de hele tijd. Slapen is een uitdaging. Door mijn maag en een goede houding vinden. Ik heb ook mijn werkzaamheden moeten stoppen, wat ik jammer vind.
Ohjee het lijkt wel een klaaggezang.
Sorry ik heb niet bijgelezen, maar hoe is het met jou? Het schiet al aardig op toch?
pi_195427654
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:58 schreef MaJo het volgende:
Sowieso je ziek voelen vlak voor/op je uitgerekende datum is niet cool :(
[..]

Weet je op welke dag je ongesteld had moeten worden? Die dag zou je 4 weken zwanger zijn. Eigenlijk is dat 2 weken maar je krijgt er 2 cadeau :D
Vorige week zaterdag had ik ongesteld moeten worden.
pi_195427684
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:22 schreef Seven. het volgende:
Welkom Philomijn en Takkie!

Ik meld me af in dit topic met een beetje weemoedig gevoel. Elliot is nu 4 dagen oud en het is een prachtig kind. Al 2 enorme kutnachten achter de rug met hem maar hij lacht ons al toe na een goede voedingssessie en dan is alles OK. Borstvoeding begint goed op gang te komen. Onze kraamverzorgster is echt fantastisch, ze sleept me door de borstvoeding en weet me heel goed te motiveren zonder ooit als een bemoeial over te komen. Onze pubers zijn net zo verliefd als wij. De eerste kraamtranen zijn een feit trouwens :') .

Bedankt allemaal, ik vond het echt super om jullie verhalen en ervaringen te lezen, en om de mijne te delen.

En nog ééntje dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje. O+
  Manager PR/Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 17:12:53 #219
269689 crew  Viv
pi_195427699
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef Charrell het volgende:

[..]

Vorige week zaterdag had ik ongesteld moeten worden.
Dan ben je alweer 5 weken zwanger, schiet lekker op hè? :) Deze telling is nog van voordat echo's bestonden, toen rekenden ze zwangerschappen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie.
pi_195427734
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:12 schreef Viv het volgende:

[..]

Dan ben je alweer 5 weken zwanger, schiet lekker op hè? :) Deze telling is nog van voordat echo's bestonden, toen rekenden ze zwangerschappen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie.
Whut!!! Ik zit hier met die app op -2 weken.
Dan zou er eventueel al een hartslag kunnen zijn.. :o
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:19:51 #221
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195427812
5 weken is wel heel vroeg voor een hartslag hoor, maar het is idd de dag dat je ongesteld had moeten worden = 4 weken.

Gefeliciteerd in ieder geval!

Ik kan sinds gisteren weer water drinken, hoezee! Dat was eerst gegarandeerd kotsen. Thee gaat al een paar dagen goed, maar verder wilde alleen ranja en dat was ik zo ontzettend beu.

En SQ: +1 op wat de rest zegt :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 17:51:57 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195428399
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:08 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Lief dat je naar mij vraagt. Ik heb de laatste tijd weinig energie om alle berichten hier bij te houden.
Afgelopen vrijdag is er zwangerschapsuiker geconstateerd. Ik zit precies op het randje. Precieze waarde weet ik niet.
Komende week mag ik naar de interne geneeskunde voor een dieet. Dat gaat nog best een uitdaging worden aangezien er geen zuivel in mag en zo min mogelijk vette producten.
Verder gaat het heel erg met ups and downs. Ik ben erg moe de hele tijd. Slapen is een uitdaging. Door mijn maag en een goede houding vinden. Ik heb ook mijn werkzaamheden moeten stoppen, wat ik jammer vind.
Sorry ik heb niet bijgelezen, maar hoe is het met jou? Het schiet al aardig op toch?
Wat vervelend dat je je zo voelt, en ook voor jou: je mag hier gewoon je hart luchten zonder je daarvoor te excuseren :*

Heb je al eens Alpro geprobeerd? Ik vind dat een goede zuivelvervanger. Qua slaaphouding vind ik zelf met een voedingskussen slapen heel fijn, dat ontlast de maag ook een beetje.

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef Charrell het volgende:

[..]

Whut!!! Ik zit hier met die app op -2 weken.
Dan zou er eventueel al een hartslag kunnen zijn.. :o
Yup, officieel ben je dan 5+1 :Y Maar een echo voor de 6 weken doen ze niet omdat de kans klein is dat er dan een hartslag te vinden is. Zelfs met 6 weken is dat nog vroeg dus als je een stresskip bent kun je beter de echo na 7 weken doen :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:19 schreef Tink89 het volgende:
5 weken is wel heel vroeg voor een hartslag hoor, maar het is idd de dag dat je ongesteld had moeten worden = 4 weken.

Gefeliciteerd in ieder geval!

Ik kan sinds gisteren weer water drinken, hoezee! Dat was eerst gegarandeerd kotsen. Thee gaat al een paar dagen goed, maar verder wilde alleen ranja en dat was ik zo ontzettend beu.

En SQ: +1 op wat de rest zegt :*
Wat goed! Ik heb zelf ook dat water veel zwaarder valt dan bijvoorbeeld roosvicee, ik snap zelf niet zo goed hoe dat kan? :@ Je zou denken dat water het lichtste is wat er bestaat.
pi_195428756
Wat kut SQ! Hopelijk voel je je iig snel beter zodat je kan ploppen!

Hier morgen ook 40, maar ik gok dat er nog wel een weekje bij op komt :p
pi_195428950
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:32 schreef Charrell het volgende:
Welkom en gefeliciteerd! O+
pi_195428976
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:08 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ik ben een paar dagen voor jou uitgerekend en hier is het bijna precies hetzelfde. Baby ligt met zijn hoofd hoog tegen de ribben aan te duwen waardoor zelfs ademhalen wat lastiger is. Er is vrijwel geen positie die comfortabel is dus ik hoop dat hij snel gaat indalen. En bij iedere inspanning moet ik een uurtje bijkomen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')