Maar uit de echo's lijkt jouw baby niet veel groter dan gemiddeld?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:36 schreef SQ het volgende:
@:Gaddle, nee, deze zwangerschap. Dus het resultaat is nog onbekend.
Ik had in mijn vorige zwangerschap juist hele lage waarden en daar kwam de negenponder uit
Nee hoor, p40 zelfs.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:46 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Maar uit de echo's lijkt jouw baby niet veel groter dan gemiddeld?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:04 schreef Donna het volgende:
Ik had gisteren 32 week-wissel.![]()
Met de baby en de zwangerschapsdiabetes/insuline gaat het goed. Nuchtere waardes zijn goed met insuline en nog niet hoog geweest met het eten dus dat lijkt allemaal stabiel ondanks dat ik de 30 weken voorbij ben en m'n lichaam het in theorie er zwaarder mee krijgt. Vrijdag weer een groei echo.
Maar met mezelf gaat het niet echt goed. Ik voel me echt hoogbejaard, heb het bloedheet en hoef maar iets te doen of ik zie sterretjes/krijg een enorm harde buik. Heel wat anders dan de zwangerschap van dochter ook al moet ik dat niet vergelijken. Voel me echt rot, zeg maar gerust kut, maar ja niks aan te doen. Aftellen maar een beetje...
Ja klopt, volgens mij met 25 weken helemaal de ziektewet in gegaan. Dat scheelt wel heel erg, vooral ook in m'n hoofd. Is ook echt goed geweest, het kon echt niet meer qua hoofdpijn (computerwerk) en energie.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:05 schreef SQ het volgende:
[..]ik lees hier een hele hoop zware laatste loodjes zeg. Jij werkt toch al even niet meer, scheelt dat wat?
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Vanmorgen om 8:12 is onze zoon O.tis geboren. Het ging allemaal in sneltreinvaart en ik zal later het hele verhaal vertellen maar voor nu, we maken het allebei goed, de keizersnede ging goed en we zijn kapotmoe, alledrie.
Gefeliciteerd! Dat is inderdaad snel gegaan!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Vanmorgen om 8:12 is onze zoon O.tis geboren. Het ging allemaal in sneltreinvaart en ik zal later het hele verhaal vertellen maar voor nu, we maken het allebei goed, de keizersnede ging goed en we zijn kapotmoe, alledrie.
Oh wauw! Wat snel! Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. 💜quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Gefeliciteerd!! Ben heel erg benieuwd hoe het allemaal is gegaanquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Gefeliciteerd! Wat een prachtige naamquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Aaaah hij is er, gefeliciteerd!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor! Realistisch gezien denk ik ook zo maar zodra ik een krampje voel denk ik "zal het". Net een belafspraak gehad met de verloskundige die ook vertelde over de belinstructies. Die had ik nog niet gehad dus dat maakt het allemaal ook alweer stukken duidelijkerquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:13 schreef SQ het volgende:
If anything zijn ze meestal juist rustiger. Maar een exacte wetenschap is het niet he.
Maar je bent pas over 22 dagen uitgerekend, ik zou me er nog niet te veel op gaan focussen nu. De kans dat het nog een maand duurt is aanzienlijk groter
Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed ging. Leuke naam ookquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef LittleTeaCup het volgende:
Dankjewel!! Veel succes met de laatste weken, vervelend dat je je niet goed voelt, hoop dat het beter wordtquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:35 schreef Donna het volgende:
Ik heb gewoon alles gemist vanaf de bevalling van Smart Ass, pfff! Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |