Die kon het ook niet meer belopen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:05 schreef peaceman het volgende:
Als je dan toch iemand terug gaat halen, waarom schone dan niet? Die kan prima op 6 en je hebt ook de garantie van 6-10 vrije trappen raak per jaar.
Voor de eredivisie prima en deed het in de CL ook aardig dacht ik zo.quote:
Ik geloof daar zelf niet in, maar Ajax spreekt dit wel zelf keer op keer uit en dan is het niet te rijmen dat ze met aankopen van het niveau Klaassen en Klaiber komen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:04 schreef -XOR- het volgende:
Er zijn hier denk ik echter teveel mensen die daadwerkelijk in de waan leven dat Ajax zich met gerichte aankopen en een goede jeugdopleiding structureel zou moeten kunnen meten met de Europese top.
Ik vraag me af of ze dat zelf geloven. Klaiber vind ik een ander verhaal maar Klaassen kun je er denk ik echt wel goed bij hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof daar zelf niet in, maar Ajax spreekt dit wel zelf keer op keer uit en dan is het niet te rijmen dat ze met aankopen van het niveau Klaassen en Klaiber komen.
is ook een beetje marketing uiteraard, ze weten echt wel dat een club met zo'n doorstroming als Ajax moeilijk een stabiele Europese (sub) topper wordt, dat zou alleen maar kunnen in een Europese competitie, of je die dan ooit gaat winnen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat zelf geloven. Klaiber vind ik een ander verhaal maar Klaassen kun je er denk ik echt wel goed bij hebben.
Dan maar Dijks of Boilesen terug . En maar eens navragen of Utrecht Van der Maarel van de hand wil doen .quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tagliafico gaat dus waarschijnlijk alsnog weg.
Oeiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jetrogod uiteraardquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan maar Dijks of Boilesen terug . En maar eens navragen of Utrecht Van der Maarel van de hand wil doen .
Klaassen is voor die positie wel slimmer dan Promes. En bovendien beter in de omschakeling. In principe hoef je daar ook pas in de eindfase aan de bal te komen, maar als er zoals vorig seizoen twee zessen achter staan die ook niet veel aan de bal komen heb je wel een probleem.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Probleem met Klaassen was volgens mij dat in die tijd te weinig in de opbouw deed. In zekere zin nu ook het probleem met Promes op tien.
Lekke verdediging genotquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
als hij naar City kan begrijp ik dat welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopen op Liverpool, Inter en Monchengladbachquote:
Dat zouden mooie tripjes geweest zijn zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef Omega het volgende:
Kans het grootst dat ze Liverpool loten, dan Madrid en Sevilla
Het is wel of, niet en. Maar uit pot 1 zin dat de ploegen waar Ajax meer kans heeft om tegen te loten dan bv Zenith.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zouden mooie tripjes geweest zijn zeg.
Hoop gewoon Porto uit pot 1quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:20 schreef Simmertje het volgende:
Liverpool zou best leuk zijn als we uit pot 3 en 4 dan een relatief makkelijke krijgen. Liverpool, Olympiakos en FC Midtjylland ofzo
Typische tegenstander waar Ajax tegen faalt, sowieso Nederlandse tegen Portugese clubs. Doe maar gewoon een Juve, ontloop je ook meteen Inter, Lazio en Atalanta uit pot 3.quote:
City?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, lost het probleem Alvarez misschien op. Maar doorgaans heeft Ajax sowieso Kudus en Gravenberch, dus dan is het opgelost. Behalve als Kudus op 10 komt te spelen, Promes naar de zijkant. Kan Davy mooi als controleur idd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij schijnt bij Bremen meer als controleur te ballen, dus misschien lost dit voor sommigen het "probleem" Alvarez op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |