Achter de schermen waarschijnlijk ,, Af en toe een paar miljoen overmaken aan je club zodat ze een speler kunnen kopen , is peanuts voor Philipsquote:
Jij hebt gelijk en wij zijn jaloers.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Achter de schermen waarschijnlijk ,, Af en toe een paar miljoen overmaken aan je club zodat ze een speler kunnen kopen , is peanuts voor Philips
Dan was het allang uitgelekt . Nee Phillips kan je in het segment plaatsen met oa Jumbo en die Keukenboer van RKC : Ze maken reclame met het stadion en lampen en meer zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Achter de schermen waarschijnlijk ,, Af en toe een paar miljoen overmaken aan je club zodat ze een speler kunnen kopen , is peanuts voor Philips
Welkom Bart Ramselaar in de zomer van 2021quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)7DUouuwMfW%3Famp%3D1
(dit is niet leuk)
inderdaad die gekkigheid is samen met Frits begravenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan was het allang uitgelekt . Nee Phillips kan je in het segment plaatsen met oa Jumbo en die Keukenboer van RKC : Ze maken reclame met het stadion en lampen en meer zal het niet zijn.
Ik vind het een acceptabele transfer, ben wel benieuwd hoe hij die teksten over Ajax gaat rechtlullen. Want het was niet zomaar een jeugdzonde om niet voor Ajax te zijn, hij riep recent nog dat ie er liever niet naar toe gingquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)7DUouuwMfW%3Famp%3D1
(dit is niet leuk)
Ik ga hem missenquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regel eens dat het niet doorgaat
Ik sluit niet uit dat je die ook nog met winst kunt doorverkopenquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
6 miljoen is best een pittig bedrag voor Klaiber. Had zelf max 4 in gedachten.
Maar goed, peanuts voor Ajax. Een back-up op die positie is belangrijk
5 toch? Ik vind het geen goeie keuze.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
6 miljoen is best een pittig bedrag voor Klaiber. Had zelf max 4 in gedachten.
Maar goed, peanuts voor Ajax. Een back-up op die positie is belangrijk
dat gevoel heb ik ook een beetje, in de CL gaan ze je niet helpen en kampioen word je zonder ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, met Klaiber en Klaassen heb je wel alles zo'n beetje dubbel bezet. Of het goed genoeg is, is maar zeer de vraag.
Wel benieuwd of Klaassen nu voor 10 gehaald wordt of in een meer defensieve rol.
Hoop eigenlijk dat Klaassen in een meer defensieve rol komt te spelen, dat doet ie schijnbaar bij Werder Bremen al? Een middenveld met Klaassen, Gravenberch en Kudus lijkt mij dan behoorlijk dynamisch.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook een beetje, in de CL gaan ze je niet helpen en kampioen word je zonder ook
Hij schijnt bij Bremen meer als controleur te ballen, dus misschien lost dit voor sommigen het "probleem" Alvarez opquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, met Klaiber en Klaassen heb je wel alles zo'n beetje dubbel bezet. Of het goed genoeg is, is maar zeer de vraag.
Wel benieuwd of Klaassen nu voor 10 gehaald wordt of in een meer defensieve rol.
ik heb meer problemen met z'n voetballende kwaliteitenquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:39 schreef Simmertje het volgende:
Tja, wat moeten we hier van denken. Heb toch ook wel wat meer problemen met dat soort uitspraken op die leeftijd op televisie dan een Scherpen die op zijn 14de een dom twitter berichtje de wereld in stuurt.
Dit ja, zal mij een zorg zijn wat voor populistische teksten spelers allemaal roepen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb meer problemen met z'n voetballende kwaliteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |